Geld & Recht alle pijlers

Iemand ervaring met Techinthebasket.com?

18-02-2020 09:42 8 berichten
Ik overweeg een nieuwe camerabody te kopen. Nu zag ik dat deze bij techinthebasket veel goedkoper is. Dat is natuurlijk aanlokkelijk. Maar wel onhandig met garantie en ik ben een beetje huiverig over een dure body laten verzenden zonder extra garantie.

Iemand ervaring met deze webwinkel?
Nooit van gehoord. Maar je hebt wettelijk toch sowieso recht op 2 jaar garantie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rondje reviews gelezen. Het is een Aziatisch bedrijf wat zich voor doet als een UK bedrijf (alle producten zijn dus ook Aziatisch met andere garantie dan bij ons). Heel veel mensen krijgen de artikelen niet en hun geld niet terug. Deze mensen zeggen dat de positieve reviews zijn geschreven door mensen die ervoor betaalt krijgen. Positieve reviews zijn er dus ook wel (weinig).
realhwmakfsd schreef:
18-02-2020 09:50
Ik heb een rondje reviews gelezen. Het is een Aziatisch bedrijf wat zich voor doet als een UK bedrijf (alle producten zijn dus ook Aziatisch met andere garantie dan bij ons). Heel veel mensen krijgen de artikelen niet en hun geld niet terug. Deze mensen zeggen dat de positieve reviews zijn geschreven door mensen die ervoor betaalt krijgen. Positieve reviews zijn er dus ook wel (weinig).
Ik zie oftewel hele positieve reacties of hele negatieve. Hmmm, ik denk dat ik het toch maar niet riskeer.
Is dit niet een dropshipper? Als het te mooi lijkt, absoluut niet doen.
leolux schreef:
18-02-2020 09:56
Is dit niet een dropshipper? Als het te mooi lijkt, absoluut niet doen.
Ik denk het wel. Wat hierboven ook geschreven wordt, de goederen zullen uit Azië komen, het bedrijf heeft een adres in Engeland. Ik denk dat ik het ivm de slechte reviews en garantiegedoe maar niet doe. Wil niet tevergeefs zitten wachten op een (alsnog duur) product.
BHPphotovideo in New York is wel 'n betrouwbaar adres. Geen idee of die nog steeds zoveel in prijs schelen met NL als pakweg 10 jaar geleden.
redbulletje schreef:
18-02-2020 10:09
BHPphotovideo in New York is wel 'n betrouwbaar adres. Geen idee of die nog steeds zoveel in prijs schelen met NL als pakweg 10 jaar geleden.
Dank je voor de tip, ik ga even kijken.

Even gekeken, maar met alle VAT en duties ben je alsnog duurder uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven