Geld & Recht alle pijlers

kindertoeslag

09-07-2012 11:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd fijn, heb vrijdag de definitieve kindertoeslag ontvangen krijgen nog 235 euro weer van vorig jaar,nu het gled nog op de rekening,dagtekening is van 13 juli.Misschien krijgen we van de zorg verzekering ook nog weer!!!!!
euh....gefeliciteerd!!

Altijd fijn, wat extra gled.
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Geld sorry zag het ook net haha
13 juli?
De dag tekening!
Dat zei je. Maar het is vandaag pas de 9e.
Kan kloppen hoor, daar heeft de belastingdienst een handje van. Vrijwel alle brieven die ik krijg, zijn gedateerd op een datum die nog moet komen. Raar, maar waar.
Gefeliciteerd. Van de toeslagen krijg ik alleen hoofdpijn.
Beschikkingen en aanslagen hebben een dagtekening die nog moet komen. Dit heeft te maken met als je een eventueel bezwaarschrift wil indienen. De beslissing of een bezwaarschrift tijdig is ingediend wordt gerekend vanaf de dagtekening. Dus het verhaal klopt. Je zal vaak post krijgen met een datum in de toekomst.
Ik heb zaterdag ook een brief gehad van de kindgebonden budget. Krijg rond de ¤ 600,- terug. Datum staat op 14 juli. Weet iemand of je dat geld ook rond die datum krijgt of duurt het bij de toeslagen langer?
quote:robast schreef op 09 juli 2012 @ 11:47:

Altijd fijn, heb vrijdag de definitieve kindertoeslag ontvangen krijgen nog 235 euro weer van vorig jaar,nu het gled nog op de rekening,dagtekening is van 13 juli.Misschien krijgen we van de zorg verzekering ook nog weer!!!!! En heb je je centjes al gehad. Onze dagtekening staat op de 14de , verwacht het eigenlijk vandaag wel te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven