Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Geld & Recht alle pijlers

Lekkage nieuw huis

13-08-2019 08:47 105 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben een ander huis gekocht, afgelopen weekend hebben wij getekend en daarna hebben wij dus nog 3 dagen bedenk tijd.

De mensen wonen er zelf niet meer, gisteren zijn we gaan meten met de sleutel die de buren hebben.

Het ging ineens heel hard regenen en even later zagen we in de slaapkamer een vochtplek, wat er eerder nog niet was.

Waarschijnlijk zit de lekkage in het dakkapel. Ook bij de ramen van het dakkapel lag water.
Wij vermoeden dus dat het dakkapel niet goed is.

Wat zouden jullie doen?
De koop niet door laten gaan.
Hun het laten repareren met het risico dat je over een paar maanden of paar jaar weer hetzelfde probleem heb.
Of eisen dat er wat van de prijs af gaat zodat wij zelf een nieuw dakkapel kunnen laten zetten?
Ik ben ook heel benieuwd hoe dit afgelopen is. Kan me bijna niet voorstellen dat de verkoper akkoord gegaan is met het de eenzijdige aanpassing van de voorwaarden maar je weet het maar nooit.
Nitflex schreef:
15-08-2019 08:47
Nee, die heeft net een klushuis gekocht en heeft wel wat anders aan haar hoofd.
Die is emmertjes aan het verzamelen in huis ;-D
Veni, vidi, vici. Ik kwam, zag en overwon.
Lady_Day schreef:
15-08-2019 18:16
Ik ben ook heel benieuwd hoe dit afgelopen is. Kan me bijna niet voorstellen dat de verkoper akkoord gegaan is met het de eenzijdige aanpassing van de voorwaarden maar je weet het maar nooit.
‘tuulijk is die verkoper niet akkoord gegaan met nieuwe voorwaarden nadat er al getekend is. Anders was TO dat ook al wel heel blij hier komen melden.
Hoe gaat het TO. Ben erg benieuwd of het allemaal nog gelukt is. Hoop het uiteraard van wel. Laat je nog iets weten, dan hebben mensen in de toekomst er misschien ook nog iets aan.
De keuring zal toch onderhand wel gedaan zijn?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven