nalatige bewindvoerder, geen eten, afgesloten en zwanger.
dinsdag 5 juni 2018 om 03:33
Ik ben zwanger, heb niets te eten en ben afgesloten van gas water en licht door nalatigheid bewindvoerder, maar niemand helpt.
Waar kan ik hulp krijgen in Nederland? Edit: ik begrijp dat er op dit forum veel nepverhalen worden gepost en mijn verhaal daarom veel twijfels oproept. Dit snap ik, maar ik weet echt niet meer bij wie ik aan moet kloppen. Ik zal jullie verder niet lastigvallen.
[...]
Waar kan ik hulp krijgen in Nederland? Edit: ik begrijp dat er op dit forum veel nepverhalen worden gepost en mijn verhaal daarom veel twijfels oproept. Dit snap ik, maar ik weet echt niet meer bij wie ik aan moet kloppen. Ik zal jullie verder niet lastigvallen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-06-2018 12:55
Reden: openingspost deels verwijderd, maatregelen genomen
Reden: openingspost deels verwijderd, maatregelen genomen
87.10% gewijzigd

vrijdag 15 juni 2018 om 10:43
Uiteraard!Pientjexxxx schreef: ↑15-06-2018 07:58Dat is mooi dat er aan de tips wordt gewerkt. Is het ondertussen al iemand gelukt om TO aan haar verstand te peuteren dat met een baby op komst een stroomaansluiting een veel hogere prioriteit heeft dan een auto voor de deur?

vrijdag 15 juni 2018 om 10:50
Waarschijnlijk lezen de moderators gewoon uit zich zelf mee bij dit topic, wat niet zo raar is,doornroosje9 schreef: ↑15-06-2018 10:46Mss ophouden met staffen hier? Niet dat ik denk dat dit gaat gebeuren omdat ik dat vraag.![]()
Waarom staffen als iemand het niet met je eens is? Daar is een forum toch voor.
vrijdag 15 juni 2018 om 10:52
vrijdag 15 juni 2018 om 10:55
Hoe kunnen wij nu weten wat de bewindvoerder al dan niet doet? We weten niet welke rekeningen hij/zij wel of niet betaald en waarom.Pientjexxxx schreef: ↑15-06-2018 10:30Ik heb je niet gestafd, want ik staf nooit iemand!
Overigens ben ik wel gestaft. Was dat door jou?
Verder ben ik wel klaar met dit topic. De donateurs, overtuigd van hun eigen goedheid, hebben zo’n beetje hun eigen waarheid rond TO gecreërd en gaan iedere kritische vraag uit de weg. Sterker nog; er wordt alleen maar aanvallend gereageerd als iemand met logische vragen komt. (Over waarom de bewindvoerder wel de wegenbelasting en verzekering zou betalen, maar niet de energiekosten en de vraag of TO anders onverzekerd rijdt.) De antwoorden op deze logische constatering zijn heel onaangenaam en ik vraag mij af of dat is omdat de geldgevers ergens toch wel het idee hebben dat het allemaal niet klopt, maar daar niet aan willen.)
TO houdt zich stil en incasseert ondertussen alle giften. Haar verhaal klopt van geen kanten en ze komt er hier mee weg. Zelf denk ik dat het scenario dat een forummer hier eerder schreef wel eens een kern van waarheid kan bevatten. Het scenario van een inwonende vriend en een onterecht ontvangen bijstandsuitkering die stopgezet is en terugbetaald moet worden.
Iedereen doet verder maar wat hij wil, al doneert hij zijn hele salaris aan TO; allemaal prima. TO gaat hier toch geen antwoord meer geven en de waarheid zullen we toch nooit horen. Ik ga mijn vrije tijd verder besteden aan iemand die echt hulp nodig heeft. Lijkt mij een stuk nuttiger!
We weten ook niet of To onverzekerd rondrijd, dat kan best maar hoeft niet.
We weten niet eens of die auto echt van haar is.
Wat we wel (zouden kunnen) weten is dat het verkopen van die auto niet zomaar gaat, net zoals het opzeggen van de verzekering.
Wat we ook (zouden kunnen) weten is dat openbaar vervoer niet altijd haalbaar is, en dat het zou kunnen dat dat ook voor To geldt. En dat openbaar vervoer niet altijd goedkoper hoeft te zijn.
Maar ook hiervan weten we niet of dat voor To het geval is.
Dus het is niet zo dat ik er niet aan wil, maar het simpelweg niet weet.
En zolang ik het niet weet, ga ik mezelf niet verlagen met verdachtmakingen naar To. Of haar pushen om bepaalde dingen wel of niet te doen.
Natuurlijk zijn tips welkom en prima, maar zolang je niet het hele verhaal kent is het nogal raar om zo stellig te beweren dat jouw oplossing de juiste is. Zeker als mensen aangeven dat dat helemaal niet juist hoeft te zijn.

vrijdag 15 juni 2018 om 11:32
De niet donateurs zijn van mening dat ze zinnige vragen stellen (en die zitten er zeker ook bij) ze hebben alleen de irreële verwachting dat iemand hen antwoord kan geven. Sterker nog, ze drammen zo hun eigen waarheid door gebaseerd op aannames en onkunde (zoals een auto verkopen wat simpelweg niet zo maar kan, mocht dit topic waar zijn), maken net zo goed een eigen verhaal.Pientjexxxx schreef: ↑15-06-2018 10:30...
Verder ben ik wel klaar met dit topic. De donateurs, overtuigd van hun eigen goedheid, hebben zo’n beetje hun eigen waarheid rond TO gecreërd en gaan iedere kritische vraag uit de weg. ...
Ik ga mijn vrije tijd verder besteden aan iemand die echt hulp nodig heeft. Lijkt mij een stuk nuttiger!
Ze eisen zo ongeveer dat TO of een van de mensen die contact met haar heeft hier wel even verantwoording komt afleggen omdat dat nu eenmaal fatsoenlijk is en zeker gerechtvaardigd, want ja, hey, er is immers tijd kostbare in gestoken om to en degene die er met volle verstand voor kiezen om zonder verwachting te doneren / zich in te zetten of wat dan ook, volledig onderuit te halen met debiel geneuzel.
En al helemaal geweldig dat er mensen zijn die zichzelf steeds weer in de 'spotlights' weten te manoeuvreren, andere belachelijk maken, zelf niet kunnen incasseren en dan gaan zeuren in andere topics dat ze het beu zijn om steeds een podium te krijgen.
Zelfreflectie is een groot goed, en aan de meeste hier niet besteed.
De donateurs drammen net zo hoor, met name vanuit verdediging. En ik heb echt niemand van hen zien schrijven dat ze het verhaal 100% geloven. Wel dat ze ervoor kiezen omdat ze, mocht er ook maar een mini deel van waar zijn, er iemand iig wat lucht kan krijgen, weer beter voor zichzelf kan zorgen en niet te vergeten een kind op komst nu mee te beschermen.
En je laatste opmerking is wat mij betreft de meest intelligente opmerking die ik van jou de laatste pagina's gelezen heb. Goed idee dus, niet alleen voor jezelf, ook voor anderen.

vrijdag 15 juni 2018 om 11:39
Pientjexxxx schreef: ↑15-06-2018 10:30Ik heb je niet gestafd, want ik staf nooit iemand!
Overigens ben ik wel gestaft. Was dat door jou?
Verder ben ik wel klaar met dit topic. De donateurs, overtuigd van hun eigen goedheid, hebben zo’n beetje hun eigen waarheid rond TO gecreërd en gaan iedere kritische vraag uit de weg. Sterker nog; er wordt alleen maar aanvallend gereageerd als iemand met logische vragen komt. (Over waarom de bewindvoerder wel de wegenbelasting en verzekering zou betalen, maar niet de energiekosten en de vraag of TO anders onverzekerd rijdt.) De antwoorden op deze logische constatering zijn heel onaangenaam en ik vraag mij af of dat is omdat de geldgevers ergens toch wel het idee hebben dat het allemaal niet klopt, maar daar niet aan willen.)
TO houdt zich stil en incasseert ondertussen alle giften. Haar verhaal klopt van geen kanten en ze komt er hier mee weg. Zelf denk ik dat het scenario dat een forummer hier eerder schreef wel eens een kern van waarheid kan bevatten. Het scenario van een inwonende vriend en een onterecht ontvangen bijstandsuitkering die stopgezet is en terugbetaald moet worden.
Iedereen doet verder maar wat hij wil, al doneert hij zijn hele salaris aan TO; allemaal prima. TO gaat hier toch geen antwoord meer geven en de waarheid zullen we toch nooit horen. Ik ga mijn vrije tijd verder besteden aan iemand die echt hulp nodig heeft. Lijkt mij een stuk nuttiger!
Ayu!

vrijdag 15 juni 2018 om 13:12
TO heeft me niet om geld gevraagd, wel of ik een oplossing wist voor het douchen. We hebben sportscholen en zwembaden in de buurt gevraagd of ze daar terecht kon, maar dat mag alleen tegen betaling. Ik heb haar daarom geld gegeven voor 10 x toegang tot het zwembad in de daluren. Gezien de reacties hier over het geven van cash geld heb ik op de pagina van de crowdfunding bonnen geupload van boodschappen en kantoorartikelen die ik gekocht had van mijn eigen geld. Het totaalbedrag daarvan staat ongeveer gelijk aan het geld voor het zwembad. Bij deze is het zwembad dus door mij betaald en zijn de boodschappen en kantoorartikelen (die te verantwoorden zijn d.m.v. bonnen) alsnog van de donaties betaald. De kantoorartikelen zijn bedoeld voor het op orde brengen van de administratie.
PS om eventuele opmerkingen voor te zijn: losse kaartjes in de daluren waren goedkoper dan een 'strippenkaart' en ik ga niet van TO verlangen dat ze de bonnetjes van elk bezoek aan het zwembad bij mij inlevert. Vandaar deze oplossing.
PS om eventuele opmerkingen voor te zijn: losse kaartjes in de daluren waren goedkoper dan een 'strippenkaart' en ik ga niet van TO verlangen dat ze de bonnetjes van elk bezoek aan het zwembad bij mij inlevert. Vandaar deze oplossing.

vrijdag 15 juni 2018 om 13:27
flatverkopen schreef: ↑15-06-2018 13:12TO heeft me niet om geld gevraagd, wel of ik een oplossing wist voor het douchen. We hebben sportscholen en zwembaden in de buurt gevraagd of ze daar terecht kon, maar dat mag alleen tegen betaling. Ik heb haar daarom geld gegeven voor 10 x toegang tot het zwembad in de daluren. Gezien de reacties hier over het geven van cash geld heb ik op de pagina van de crowdfunding bonnen geupload van boodschappen en kantoorartikelen die ik gekocht had van mijn eigen geld. Het totaalbedrag daarvan staat ongeveer gelijk aan het geld voor het zwembad. Bij deze is het zwembad dus door mij betaald en zijn de boodschappen en kantoorartikelen (die te verantwoorden zijn d.m.v. bonnen) alsnog van de donaties betaald. De kantoorartikelen zijn bedoeld voor het op orde brengen van de administratie.

Hoezo kan ze niet meer bij die vriendin douchen trouwens?
Edit: excuus kennis :
En tussendoor naar een kennis gereden om te douchen. en naar de subway om daar een broodje te eten. Daar zit ik nu op de wifi. Het geld gaat zo wel heel snel op. De benzine ook, want ik moet heel veel heen en weer rijden. ik heb 55 euro per week. De tijd gaat ook op aan dingen die normaal weinig tijd kosten.
@oakes ik zou me meer bezwaard voelen om geld aan te nemen van een vreemde om te douchen in het zwembad, dan dat ik bij een vriendin zou douchen.
Persoonlijk zou ik een washandje gebruiken met warm water, dat ik had gekookt op een pannetje.
Serieus hoe zien jullie dit niet?
anoniem_368366 wijzigde dit bericht op 15-06-2018 13:33
20.91% gewijzigd
vrijdag 15 juni 2018 om 13:30

vrijdag 15 juni 2018 om 13:37
Waarom nu die omslachtigheid?flatverkopen schreef: ↑15-06-2018 13:12TO heeft me niet om geld gevraagd, wel of ik een oplossing wist voor het douchen. We hebben sportscholen en zwembaden in de buurt gevraagd of ze daar terecht kon, maar dat mag alleen tegen betaling. Ik heb haar daarom geld gegeven voor 10 x toegang tot het zwembad in de daluren. Gezien de reacties hier over het geven van cash geld heb ik op de pagina van de crowdfunding bonnen geupload van boodschappen en kantoorartikelen die ik gekocht had van mijn eigen geld. Het totaalbedrag daarvan staat ongeveer gelijk aan het geld voor het zwembad. Bij deze is het zwembad dus door mij betaald en zijn de boodschappen en kantoorartikelen (die te verantwoorden zijn d.m.v. bonnen) alsnog van de donaties betaald. De kantoorartikelen zijn bedoeld voor het op orde brengen van de administratie.
Het is heel nobel wat je tracht te doen hier, maar waarom worden alle echt nuttige tips systematisch genegeerd? En waarom worden relevante vragen weggewuifd onder het mom van privacy, terwijl het TO's eigen keuze geweest is om haar verhaal hier op het forum te doen?

vrijdag 15 juni 2018 om 13:39
Helemaal prima, je hoeft je wat mij betreft niet te verantwoorden. Is er al uitzicht op een structurele oplossing? Datum voor een zitting van de rechtbank bijvoorbeeld?flatverkopen schreef: ↑15-06-2018 13:12TO heeft me niet om geld gevraagd, wel of ik een oplossing wist voor het douchen. We hebben sportscholen en zwembaden in de buurt gevraagd of ze daar terecht kon, maar dat mag alleen tegen betaling. Ik heb haar daarom geld gegeven voor 10 x toegang tot het zwembad in de daluren. Gezien de reacties hier over het geven van cash geld heb ik op de pagina van de crowdfunding bonnen geupload van boodschappen en kantoorartikelen die ik gekocht had van mijn eigen geld. Het totaalbedrag daarvan staat ongeveer gelijk aan het geld voor het zwembad. Bij deze is het zwembad dus door mij betaald en zijn de boodschappen en kantoorartikelen (die te verantwoorden zijn d.m.v. bonnen) alsnog van de donaties betaald. De kantoorartikelen zijn bedoeld voor het op orde brengen van de administratie.
vrijdag 15 juni 2018 om 13:39
Mensen, geen vrienden in de buurt. En ik kan me voorstellen idd dat ze zich bezwaard voelt om voortdurend aan die kennis te vragen om te douchen.
Af en toe een pannetje water opwarmen en je zo wassen is prima, maar je wilt jezelf toch ook af en toe uitgebreid wassen, neem ik aan.
Prima opgelost, Flatverkopen!
Af en toe een pannetje water opwarmen en je zo wassen is prima, maar je wilt jezelf toch ook af en toe uitgebreid wassen, neem ik aan.
Prima opgelost, Flatverkopen!
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 15 juni 2018 om 13:41

vrijdag 15 juni 2018 om 13:42
Maar wie zegt dat ze er niets mee doet?lise1985 schreef: ↑15-06-2018 13:37Waarom nu die omslachtigheid?
Het is heel nobel wat je tracht te doen hier, maar waarom worden alle echt nuttige tips systematisch genegeerd? En waarom worden relevante vragen weggewuifd onder het mom van privacy, terwijl het TO's eigen keuze geweest is om haar verhaal hier op het forum te doen?
vrijdag 15 juni 2018 om 13:42
Ik voel me verantwoordelijk voor een nuttige besteding van de donaties, daar wil ik transparant over zijn.lise1985 schreef: ↑15-06-2018 13:37Waarom nu die omslachtigheid?
Ik heb aangegeven dat tips, vragen enzovoorts doorgeven worden. Op dat punt kan én wil ik niet de verantwoordelijkheid overnemen van TO. Ze staat echt niet stil en doet echt wat met jullie informatie, maar ik ga hier niet uitgebreid uit de doeken doen hoe of wat. Niet mijn plaats, niet mijn verantwoordelijkheid.

vrijdag 15 juni 2018 om 13:43
Ik zie idd dat jij dat zo ervaart en zo zou doen. En nu?Caveira schreef: ↑15-06-2018 13:27![]()
@oakes ik zou me meer bezwaard voelen om geld aan te nemen van een vreemde om te douchen in het zwembad, dan dat ik bij een vriendin zou douchen.
Persoonlijk zou ik een washandje gebruiken met warm water, dat ik had gekookt op een pannetje.
Serieus hoe zien jullie dit niet?
Omdat jij dat vindt moet iedereen dat vinden?
Mss wast TO zich wel drie dagen mbv een pannetje water en gaat ze toch maar liefst 2x per week iets uitgebreider douchen.
Ik hoop dat ze een passend zwempak / bikini heeft, dan kan ze ook nog even in het zwembad duiken om even rustig wat baantjes te trekken. Heel goed tegen de stress, heel goed voor haar spieren.
Je hebt wel een hele sterke mening waar het geld aan uitgegeven moet worden voor iemand die blijkbaar niet gedoneerd heeft.
Imho: waar bemoei je je mee?

vrijdag 15 juni 2018 om 13:44
Haha, gezien de discussies die elke update oplevert, is dat slechts een kwestie van enkele minuten...

vrijdag 15 juni 2018 om 13:47
Je doet het goed Flat en ga er maar vanuit dat er altijd mensen zullen zijn die het nooit goed genoeg vinden wat je schrijft.
Je weet welke mensen dat zijn en wat je er van mag denken , ik vind het knap wat je doet en ook nog eens hier verantwoording komt afleggen, ik had het niet gedaan iedereen die zgn kritisch is kan van mij de boom in
Je weet welke mensen dat zijn en wat je er van mag denken , ik vind het knap wat je doet en ook nog eens hier verantwoording komt afleggen, ik had het niet gedaan iedereen die zgn kritisch is kan van mij de boom in