Geld & Recht alle pijlers

Niet je echt adres opgeven bij uitzendbureau verkeerd?

09-06-2012 09:57 13 berichten
Ik heb mijn inschrijfadres in een andere stad dan waar ik nu verblijf. Ik logeer bij vrienden. Nu wil ik werken, kan ik dan gewoon mijn vrienden hun adres opgeven bij het uitzendbureau, ben bang dat ze moeilijk gaan doen als ik mijn adres van een stad anderhalf uur verderop opgeef. Het gaat om productie en schoonmaakwerk.
Of zijn er andere oplossingen?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het probleem? Je kan toch gewoon zeggen dat je bij vrienden logeert? Lijkt me niet handig om te liegen tegen je werkgever over je adres.
Ga in therapie!
Gewoon uitleggen dat dit je verblijfplaats is. Lijkt mij geen enkel probleem.
Lijkt me geen punt. Het zal ze toch neem ik aan niets uitmaken waar je woont? Zolang je maar op tijd op je werk verschijnt.....
Geen enkel probleem. Hou er wel rekening mee dat reiskostenvergoeding voor woon-werk verkeer dan uiteraard ook wordt berekend vanaf het opgegeven adres.

Kan je daar logeren als je werk krijg via dit uitzendbureau ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Bij UZB's komen zo vaak mensen die niet wonen op het adres waar ze ingeschreven staan.

Ik zou even vragen om advies. Je post zal er namelijk bezorgd worden (jaaropgaaf over een tijdje) maar misschien is er in het systeem wel iets (automatische zoekfunctie oid) waardoor het beter is dat je het adres van die vrienden gebruikt.

Leg het gewoon uit, vinden ze echt niet raar.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
En hoe zit het dan met het salaris dat op dat adres staat?

Ik bedoel: de belasting kan dan toch zien dat er op een bepaald adres meer inkomsten zijn en dan de bewoner aanslaan alszijnde hospita en hier belasting over heffen?
Goede vraag van Kier, ik twijfel hier ook erg aan.
Precies, daarom moet je er niet aan beginnen. Dat geeft alleen maar problemen. Misschien kun je een correspondentieadres opgeven?
Ga in therapie!
De belastingdienst gebruikt het adres waar ze is ingeschreven bij de gemeente. Volgens mij staat ze niet bij de vrienden ingeschreven.
Je kan toch je officiele adres opgeven en dan aangeven dat je een ander postadres heb.
Juist, framboos. Dus dat adres moet ze ook opgeven aan haar werkgever.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven