Geld & Recht
alle pijlers
Onverwachts hoge kosten.
zaterdag 25 mei 2024 21:32
Vandaag kwam een monteur de aardschakelaar in de meterkast was stuk en wij zaten zonder elektriciteit.
Was ontzettend duur. Wat schrok ik van de prijs.
Maar was allang blij dat iemand het kon komen maken.
Maar nu kan ik er wel om huilen, maar ja het is niet anders.
Hebben jullie weleens onverwachts hoge kosten gehad en waarvoor?
Was ontzettend duur. Wat schrok ik van de prijs.
Maar was allang blij dat iemand het kon komen maken.
Maar nu kan ik er wel om huilen, maar ja het is niet anders.
Hebben jullie weleens onverwachts hoge kosten gehad en waarvoor?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
zaterdag 25 mei 2024 21:39
zaterdag 25 mei 2024 21:40
Nou dat is idd veel, balen is dat dan hè!
zaterdag 25 mei 2024 21:42
Jawel, wel eens een reparatie aan de auto in dezelfde orde van grootte gehad. We leefden toen nog van één salaris dus dat betekende dat we een geplande vakantie konden afzeggen.
Tegenwoordig hebben we voor al dit soort kosten een potje dus zou ik er minder wakker van liggen. Maar evengoed schrikken en vervelend!
Tegenwoordig hebben we voor al dit soort kosten een potje dus zou ik er minder wakker van liggen. Maar evengoed schrikken en vervelend!
zaterdag 25 mei 2024 21:42
zaterdag 25 mei 2024 21:43
Das zuur!!Honingbij_ schreef: ↑25-05-2024 21:42Jawel, wel eens een reparatie aan de auto in dezelfde orde van grootte gehad. We leefden toen nog van één salaris dus dat betekende dat we een geplande vakantie konden afzeggen.
Dat is wel heel veel, wij hadden voor de helft een hele nieuwe meterkast, gemonteerd door een installatiebedrijf en dat is niet zo heel lang geleden.
zaterdag 25 mei 2024 21:44
Ja en dat is echt ruk. Ook al heb je er een potje voor.
Wij hebben een tijd terug een storing in de hoofdzekering gehad, geen idee hoe en wat precies hoor, maar daardoor was ongeveer de helft van ALLE elektrische apparatuur in huis kapot. En de verzekering dekte dit niet. Om te janken. Vaatwasser van 3 jaar oud, droogtrommel van 5 jaar oud, televisies, wekkerradio’s, kookapparatuur, echt van alles waarvan de stekker in het stopcontact zat. Konden we alles nieuw kopen. Was trouwens wel erg blij dat onze elektrische auto niet ingeplugd stond. De laadpaal was wel kapot helaas.
Wij hebben een tijd terug een storing in de hoofdzekering gehad, geen idee hoe en wat precies hoor, maar daardoor was ongeveer de helft van ALLE elektrische apparatuur in huis kapot. En de verzekering dekte dit niet. Om te janken. Vaatwasser van 3 jaar oud, droogtrommel van 5 jaar oud, televisies, wekkerradio’s, kookapparatuur, echt van alles waarvan de stekker in het stopcontact zat. Konden we alles nieuw kopen. Was trouwens wel erg blij dat onze elektrische auto niet ingeplugd stond. De laadpaal was wel kapot helaas.
lente19251003- wijzigde dit bericht op 25-05-2024 21:45
10.21% gewijzigd
zaterdag 25 mei 2024 21:44
zaterdag 25 mei 2024 21:47
Zo das heftig! waarom vergoede je verzekering dit niet?Lente19251003- schreef: ↑25-05-2024 21:44Ja en dat is echt ruk. Ook al heb je er een potje voor.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 25 mei 2024 21:50
Ik weet het niet meer precies, man heeft alles geregeld toen, maar iets met dat het geen stroomstoring is geweest, maar …?? Iets met kleine lettertjes en dat het niet vergoed werd. Was echt heel rot inderdaad.
zaterdag 25 mei 2024 21:51
zaterdag 25 mei 2024 21:53
Op google staat dat dit inclusief monteur 150 euro kost, heb je de factuur al gehad?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in