Parkeerkosten tijdens keukeninstallatie
zaterdag 3 mei 2025 om 20:46
Maar die dag is bedoeld om je gratis uit de naad te werken voor iemand anders toch?
zaterdag 3 mei 2025 om 20:47
zaterdag 3 mei 2025 om 20:50
IJsjes zijn ijsjes.
En vrijwilligerswerk is vrijwilligerswerk. Dat doe je gratis, zonder er een beloning voor te krijgen of te verwachten. Dat is het hele idee zo'n beetje, van vrijwilligerswerk.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 3 mei 2025 om 21:02
Jij hebbert. Ik neem al genoegen met een etentje bij wijlen Jonnie Boer.Nana_Mouskouri schreef: ↑03-05-2025 20:58Ik begrijp het wel. Ik doe tegenwoordig alleen nog maar vrijwilligerswerk als ik er goed voor betaald krijg.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zaterdag 3 mei 2025 om 22:03
Uhh waarom zou je op een graf willen eten?Lady*Voldemort schreef: ↑03-05-2025 21:02Jij hebbert. Ik neem al genoegen met een etentje bij wijlen Jonnie Boer.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
zondag 4 mei 2025 om 08:23
Het gaat niet om waterijs. Ik eet zelf ook wel eens een raketje. Misschien gaat er in mijn hoofd iets mis maar zo’n ijsje met twee stokjes vind ik dus echt een kinderijsje. En niet zo lekker. Dus ik was gewoon wat teleurgesteld omdat ik mij verheugd had op een lekker ijsje. Blijkbaar ben je dan verwend.
(Valt best mee hoor in het dagelijks leven

zondag 4 mei 2025 om 11:38
Dat is gewoon een waterijsje hoor.prinses30 schreef: ↑04-05-2025 08:23Het gaat niet om waterijs. Ik eet zelf ook wel eens een raketje. Misschien gaat er in mijn hoofd iets mis maar zo’n ijsje met twee stokjes vind ik dus echt een kinderijsje. En niet zo lekker. Dus ik was gewoon wat teleurgesteld omdat ik mij verheugd had op een lekker ijsje. Blijkbaar ben je dan verwend.
(Valt best mee hoor in het dagelijks leven)
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
zondag 4 mei 2025 om 11:58
Ze vindt waterijs geen kinderijs. Maar specifiek die met twee stokjes.
Ik ben het niet met haar eens. Maar ze zegt niet dat ze waterijs kinderijs vindt. Een raketje had ze wel prima gevonden.
zondag 4 mei 2025 om 13:25
Het zal de associatie wel zijn met skere ouders die hun kinderen altijd een halve dubbellikker geven. Iets waar ik me zelf trouwens ook heel vaak aan schuldig heb gemaakt

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 4 mei 2025 om 13:28
Geen broodjes kroket?
Nah.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 4 mei 2025 om 13:33
Ik heb wel vegetarische ovenkroketten maar geen oven momenteel

zondag 4 mei 2025 om 13:53
zondag 4 mei 2025 om 14:44
Ja of toch die blow job…Lady*Voldemort schreef: ↑04-05-2025 13:53Nou ja, je kunt natuurlijk altijd even langs de snackbar lopen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in