Parkeerkosten tijdens keukeninstallatie
zondag 4 mei 2025 om 16:24
Ik snap je wel een beetje. Wij krijgen zo 1 keer per jaar als het boven de 30 graden is spontaan ijs bij mijn betaalde baan. Als dat wordt aangekondigd en ze komen ermee zou ik een dubbellikker heus wel aan nemen maar het ook wel een beetje ‘goedkoop’ vinden. We hoeven echt geen bak a merk ijs per persoon maar hier is het dan meestal een mix van Cornetto, festini peer, raket, sinassplit ed.
Niets verwends aan om dat te verwachten.
zondag 4 mei 2025 om 16:36
Maar een perenijsje, raket en dubbellikker zijn toch juist zo ongeveer hetzelfde? In formaat, calorieën en prijs.Nina-tje schreef: ↑04-05-2025 16:24Ik snap je wel een beetje. Wij krijgen zo 1 keer per jaar als het boven de 30 graden is spontaan ijs bij mijn betaalde baan. Als dat wordt aangekondigd en ze komen ermee zou ik een dubbellikker heus wel aan nemen maar het ook wel een beetje ‘goedkoop’ vinden. We hoeven echt geen bak a merk ijs per persoon maar hier is het dan meestal een mix van Cornetto, festini peer, raket, sinassplit ed.
Where is my mind?
zondag 4 mei 2025 om 16:45
Als je echt het merk Ola hebt zijn raketijsjes een stuk duurder.SurferRosa schreef: ↑04-05-2025 16:36Maar een perenijsje, raket en dubbellikker zijn toch juist zo ongeveer hetzelfde? In formaat, calorieën en prijs.
Ola raketijsjes; 3,69
Dubbellikkers: 1,29
zondag 4 mei 2025 om 16:51
Ja, dat is appels en peren vergelijken.
De perenijsjes van Ola zijn ook duurder dan eigen merk perenijsjes.
Bij AH eigen merk:
Dubbellikker: 12 voor 1,29
Perenijsjes: 12 voor 1,59
Ruimteijsjes: 9 voor 1,19
Where is my mind?
zondag 4 mei 2025 om 17:38
Betaalde baan of een dag vrijwilliger bij een non-profit gebeuren. Als je dan niet snapt dat merken gewoon te duur zijn ben je behoorlijk de realiteit kwijt.Nina-tje schreef: ↑04-05-2025 16:24Ik snap je wel een beetje. Wij krijgen zo 1 keer per jaar als het boven de 30 graden is spontaan ijs bij mijn betaalde baan. Als dat wordt aangekondigd en ze komen ermee zou ik een dubbellikker heus wel aan nemen maar het ook wel een beetje ‘goedkoop’ vinden. We hoeven echt geen bak a merk ijs per persoon maar hier is het dan meestal een mix van Cornetto, festini peer, raket, sinassplit ed.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
zondag 4 mei 2025 om 17:58
Daar heb ik een hele la mee vol liggen. Zo lekker als het binnen en buiten bloedheet is.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 4 mei 2025 om 18:19
Ik ben gek op waterijs, maar raketjes en perenijsjes moeten wel gewoon van Ola zijn. Die andere smaken goedkoop, net als dubbellikkers. Dat dat op een basisschool uitgedeeld wordt vanwege de kosten begrijp ik (ik ben dubbellikkers ook nooit ergens anders tegengekomen), maar op iemand er nu op te trakteren: neuh.SurferRosa schreef: ↑04-05-2025 16:51Ja, dat is appels en peren vergelijken.
Bij AH eigen merk:
zondag 4 mei 2025 om 18:24
Duh, ik zeg toch ook als het echt van Ola is..SurferRosa schreef: ↑04-05-2025 16:51Ja, dat is appels en peren vergelijken.
Bij AH eigen merk:
zondag 4 mei 2025 om 18:41
Bij ons is het ook betaald parkeren.
De keukeninstallateur neemt de kosten op zich.
De taxateur daarentegen nam het mee in zijn factuur 3,50 parkeerkosten. Tja, je betaald het, maar vond het wel wat sneu.
Ik bied werklui koffie/thee/fris en een koek oid aan. Vind ik wel normaal eigenlijk.
Ze hebben allemaal een koelboxje met eigen eten en drinken bij zich, dus voor broodjes zorg ik niet.
Heb weleens een grote pan soep weggezet voor bij de lunch, die ging schoon op.
De keukeninstallateur neemt de kosten op zich.
De taxateur daarentegen nam het mee in zijn factuur 3,50 parkeerkosten. Tja, je betaald het, maar vond het wel wat sneu.
Ik bied werklui koffie/thee/fris en een koek oid aan. Vind ik wel normaal eigenlijk.
Ze hebben allemaal een koelboxje met eigen eten en drinken bij zich, dus voor broodjes zorg ik niet.
Heb weleens een grote pan soep weggezet voor bij de lunch, die ging schoon op.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
zondag 4 mei 2025 om 20:16
Ten eerste is de zorgboerderij gewoon een ondernemer en geen non profit.
Ten tweede ging het om 4 ijsjes. Ik denk dat het verschil tussen een doos ijslollies of een doos cornettos niet zo groot is.
Maar goed, genoeg over de ijsjes denk ik.
zondag 4 mei 2025 om 20:59
Je weet iig waar je echt nooit meer vrijwilligerswerk gaat doen.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
zondag 4 mei 2025 om 21:00
Ik zou als ik haar was sowieso geen vrijwilligerswerk meer doen. Met het snoeien van die 15 eeuwenoude eiken in haar tuin is ze al druk zat.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 5 mei 2025 om 10:47
Precies, dus dan heeft het verder weinig met armoedig of kinderachtig te maken, maar juist met wat je al dan niet lekker vindt. Jij eet liever een cornetto, ik liever een waterijsje in welke vorm dan ook. Dat hoef je de gever verder niet aan te rekenen.
Overigens wordt een zorgboerderij/dagbesteding toch echt grotendeels betaald uit overheidsmiddelen en is niet een ‘gewoon’ commercieel bedrijf. En wat dan nog.
https://www.kvk.nl/starten/een-dagbeste ... -beginnen/
Where is my mind?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in