Per ongeluk gestolen...
woensdag 16 januari 2013 om 23:26
Vandaag heb ik per ongeluk een artikel niet afgerekend bij de kassa (over het hoofd gezien bij het uitladen van het wagentje). Kwam er achter bij het overladen van de boodschappen in de auto.
Zouden jullie teruggaan naar de winkel om het alsnog af te rekenen?
Ik heb het niet gedaan, maar voel me daar nu toch schuldig over.
Zouden jullie teruggaan naar de winkel om het alsnog af te rekenen?
Ik heb het niet gedaan, maar voel me daar nu toch schuldig over.
woensdag 16 januari 2013 om 23:28
woensdag 16 januari 2013 om 23:30
Ik heb het vorig jaar eens gedaan, maar dan wel meteen na het boodschappen doen. Ik kwam bij mijn fiets en zag dat in mijn kar nog een busje peper was blijven liggen, dat ik nooit op de band gelegd had.
Ik ben het alsnog gaan afrekenen en ze waren best verbaasd
Heb ook wel eens gehad dat ik het na de kassa zag maar dat er zo'n rij bij de servicebalie stond dat ik maar ben doorgelopen. Dingetje van 1 of 2 euro.
Ik ben het alsnog gaan afrekenen en ze waren best verbaasd
Heb ook wel eens gehad dat ik het na de kassa zag maar dat er zo'n rij bij de servicebalie stond dat ik maar ben doorgelopen. Dingetje van 1 of 2 euro.
woensdag 16 januari 2013 om 23:36
woensdag 16 januari 2013 om 23:37
woensdag 16 januari 2013 om 23:39
woensdag 16 januari 2013 om 23:43
Ik ga voor dat soort dingen meestal gewoon terug, ook als ik teveel geld heb teruggekregen bijvoorbeeld, vind ik wel zo netjes.
20 Euro vind ik ook best een hoog bedrag (voor een paar euro ga ik zelf ook niet een eind fietsen, dan moet ik het net bij de winkel zien en anders is het pech)
En het zit je zelf ook al niet lekker (en terecht, je hoort natuurlijk gewoon te betalen, een fiets die niet op slot staat mag je ook niet zomaar meenemen) dus dan kun je net zo goed even terug morgen toch?
20 Euro vind ik ook best een hoog bedrag (voor een paar euro ga ik zelf ook niet een eind fietsen, dan moet ik het net bij de winkel zien en anders is het pech)
En het zit je zelf ook al niet lekker (en terecht, je hoort natuurlijk gewoon te betalen, een fiets die niet op slot staat mag je ook niet zomaar meenemen) dus dan kun je net zo goed even terug morgen toch?