Geld & Recht alle pijlers

Rentespaarpunten van de ING, iemand ooit gebruikt?

20-07-2010 15:28 31 berichten
Hallo allemaal,

Geen vraag van levensbelang, maar ik bedacht me opeens dat ik ooit eens gezien had dat we veel rentepunten van de ING hebben. Nooit iets mee gedaan, ga meestal gewoon naar een winkel als ik iets wil hebben. Totdat ik gisteren nog eens keek naar de artikelen en ik moet zeggen, best interessant. Scheelt de helft qua prijs met die punten. Vriend is bijna jarig, dus denk iets moois gevonden te hebben.

Is er iemand die al eens iets besteld heeft, en mag je ook ruilen? En qua levertijd, is dat echt binnen twee weken?
Alle reacties Link kopieren
Nee, nooit gedaan. Heb alleen maar punten die steeds verlopen. Vindt het een stom systeem.
Ooit een portemonnee van Castelijn & Beerens van besteld, gebruik die nu nog. Verder verlopen die punten alleen maar, idd stom systeem, doe mij maar echte rente.
WTF?
Ik vond juist dat veel artikelen helemaal niet de helft goedkoper waren. Ja, gerekend vanaf de duurste oorspronkelijke winkelprijs maar als je dat product dan opzocht op internet scheelde het niks. Ik werd er in ieder geval niet enthousiast van en heb dus ook al vele punten laten verlopen.
Mijn vriend bestelt regelmatig iets. Vorig jaar heb ik voor mijn verjaardag een Fat Boy parasol gekregen. Hij had dat besteld met de ING rentepunten. Via hen was het het goedkoopst. Maar het is niet altijd goedkoper. We hebben een Wesco vuilnisbak ergens anders besteld omdat het daar goedkoper was.

Overigens kun je geoon ruilen als het product je niet bevalt of als er mankementen zijn.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Yes, Heb ze gebruikt om de pannen van Jamie Oliver te kopen, Gaat super moet ik zeggen !

Je levert de punten online in, via de rekening wordt het resterende geld afgenomen, en je krijgt het binnen 1 werkweek thuis gestuurd,

Have Fun
Het is idd niet altijd goedkoper, dus daar moet je wel op letten. Ze hebben wel vaak kaarten voor musicals ed en die zijn dan wel weer goedkoper!

Ik heb wel eens iets besteld, geen idee wat de levertijd was, maar ik kan me iig niet herinneren dat ik er lang op moest wachten!
quote:abusu schreef op 20 juli 2010 @ 15:31:

Ooit een portemonnee van Castelijn & Beerens van besteld, gebruik die nu nog. Verder verlopen die punten alleen maar, idd stom systeem, doe mij maar echte rente.

Die echte rente krijg je ook, dit is extra.

Stom systeem of niet, het bespaarde mij mooi een paar honderd euro op een kinderwagen (die amper gebruikt is, dus dan is het helemaal mooi meegenomen dat hij niet veel kostte)
Hé wat leuk zo snel al reacties!

Ik heb een mooi horloge voor vriend gezien, wat ik normaal gesproken nooooit in de winkel zou kopen (te duur). Maar ik dacht, als het de helft aan contanten is..interessant.

Maar gelukkig mag ik dus ook ruilen!

Je kunt zeker niet punten van meerdere rekeningen bij elkaar optellen? Wat er aan punten is afgehaald kom ik nu net tekort..

Die Fatboys heb ik ook gezien, mooi hoor!
quote:wen schreef op 20 juli 2010 @ 15:36:

[...]

Die echte rente krijg je ook, dit is extra.

Stom systeem of niet, het bespaarde mij mooi een paar honderd euro op een kinderwagen (die amper gebruikt is, dus dan is het helemaal mooi meegenomen dat hij niet veel kostte)

Extra? Het geld voor deze 'kortingen' moet toch ergens vandaan komen.

De rente bij ING is bepaalde niet de hoogste van het land, dus zouden ze het wat mij betreft die punten gewoon als rente kunnen uitkeren.
WTF?
Ja, al verschillende keren; Sundays-bonnen, tijdschriften-bonnen, paraplu, kaartjes voor musical, Rituals-set. Werkt prima hoor! En die dingen zijn ook goedkoper. Heb jaren geleden ook een Fatboy besteld, die was op die manier ook goedkoper.
Ik heb vorig jaar een wake-up light gekocht ermee. Met de punten kreeg ik flink wat korting.
Vraag ik mij ook af, waar die korting vandaan wordt gehaald. Het zet mij iig niet aan om extra te sparen of te storten.
Op dit moment staan er best leuke aanbiedingen bij zoals een bon van Ziengs van 30 euro voor 15 euro en een pathe kaart voor 36 euro waarbij je vier maanden gratis naar de bioscoop kan.
Het zet aan tot impulsieve aankopen haha.

Denk voor mij alleen handig als ik echt iets nodig heb, dan is het mooi meegenomen.
quote:anno1984 schreef op 20 juli 2010 @ 15:32:

Ik vond juist dat veel artikelen helemaal niet de helft goedkoper waren. Ja, gerekend vanaf de duurste oorspronkelijke winkelprijs maar als je dat product dan opzocht op internet scheelde het niks. Ik werd er in ieder geval niet enthousiast van en heb dus ook al vele punten laten verlopen.eens
ooit een fatboy gekocht, en ook een dvd. Maar ik kijk er zelden meer naar, vind de 'aanbiedingen' niet bijzonder.
Al veel gekocht via rentepunten: fatboy, horloge voor manlief, tijdschriftenbon (deze mag je maar 2x per jaar bestellen), abonnement op Reizen, Opzij, DVD boxen, tankbon (was ook meteen weer van de website, echt goedkoop, van 50 voor 25 euro). Je moet gewoon regelmatig kijken en niet iets kopen wat je niet nodig hebt maar dat geldt voor alles of niet!
Fatboy is in trek! Dat zijn van die typische dingen die zo te duur zijn maar nu interessant zijn. Ik denk dat ik toch ga voor dat horloge, zeker als je mag ruilen.
Mijn zus heeft zo haar duokinderwagen voor de helft van de prijs gekocht. Was leuk meegenomen, netjes bezorgd.
quote:Hebbes schreef op 20 juli 2010 @ 15:42:

Op dit moment staan er best leuke aanbiedingen bij zoals een bon van Ziengs van 30 euro voor 15 euro en een pathe kaart voor 36 euro waarbij je vier maanden gratis naar de bioscoop kan.Oh, ik ga even kijken, thanx
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik heb trouwens een poos geleden een wereldontvanger gekocht, met mijn spaarpunten.

Niet echt goedkoop, want bij Bol kostte hij het zelfde zonder punten
Hey lieve Julus!

Ik heb in de lente een wesco en usb-radio-stereoding met i-pod dock erop gekocht. Snelle service, ik was echter tevreden, dus geen idee hoe het met terugsturen was gegaan.
Computer says nooooo
Ik heb zelf geen ING maar schoonmoeder wel. Hebben via haar servies besteld van Villeroy en Boch (Wave). Erg tevreden en toch een stuk goedkoper dan in de winkel.

Verder geloof ik niet dat schoonmoeder er iets gekocht heeft.
Ik zit nu trouwens even te kijken, bedankt Julus, ik kan voor kindlief de Siemens sl 785 bestellen, voor 100,= ipv 200,=

Op internet gekeken en daar kost ie 170.=

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven