Schuld rabobank
maandag 29 januari 2018 om 13:36
Goedemiddag allemaal!
Ik ben een student en heb een schuld bij rabobank, ik sta namelijk 1500 in de min. Ik weet dat het dom is geweest, maar ik zat in een lastige situatie en sta daarom in de min. Ik heb zo een spijt dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken en ben nu zo gestresst! Hoe kan ik voorkomen dat mijn bank wordt bevroren? Heeft iemand tips of heeft iemand hetzelfde meegemaakt? Ik heb ook niet zo een hoge inkomen en ben nu druk opzoek naar een baan maar het gaat mij meer om dat mijn bank straks niet wordt bevroren..
Ik ben een student en heb een schuld bij rabobank, ik sta namelijk 1500 in de min. Ik weet dat het dom is geweest, maar ik zat in een lastige situatie en sta daarom in de min. Ik heb zo een spijt dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken en ben nu zo gestresst! Hoe kan ik voorkomen dat mijn bank wordt bevroren? Heeft iemand tips of heeft iemand hetzelfde meegemaakt? Ik heb ook niet zo een hoge inkomen en ben nu druk opzoek naar een baan maar het gaat mij meer om dat mijn bank straks niet wordt bevroren..
maandag 29 januari 2018 om 13:42
maandag 29 januari 2018 om 13:48
Freeminded_ schreef: ↑29-01-2018 13:44Bedankt voor de reacties lieve mensen, heeft iemand misschien nog meer tips of hetzelfde meegemaakt?
Ze staan je niet aan?
maandag 29 januari 2018 om 13:52
De bank bellen en om een betalingsregeling vragen is in deze situatie de enige nuttige tip. En daarna zorgen voor extra inkomen.Freeminded_ schreef: ↑29-01-2018 13:44Bedankt voor de reacties lieve mensen, heeft iemand misschien nog meer tips of hetzelfde meegemaakt?
maandag 29 januari 2018 om 14:00