Geld & Recht alle pijlers

Snel geld verdienen?

12-10-2009 10:20 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kreeg deze link doorgestuurd dankzij het altijd fijne spammail..

http://www.parttime-geld-verdienen.nl/

Ik vraag me af of er hier mensen zijn die aan zoiets hebben meegedaan en echt geld hebben verdiend? Dit kan toch niet betrouwbaar zijn? Mocht het wel zo zijn, zeg ik natuurlijk gelijk mijn baan op
Wat denk je zelf?
"Het complete E-book Startpakket met alle instructies om e-mails te verwerken (Volledig Nederlandse Versie) voor slechts:

¤20,00!

(Eenmalige kosten)!"

En dit zijn waarschijnlijk de mailtjes die je moet versturen... nu maar hopen dat iedereen keurig die 20 euro naar je overmaakt!!
Zoals ik schreef:dit kan toch niet betrouwbaar zijn?

Ik vroeg me gewoon af of er mensen zijn die dit gedaan hebben.
Ik vraag het me eerlijk gezegd ook af En als het zo geweldig is, waarom doet niet half nederland het dan al? Klinkt te mooi om waar te zijn, 200 euro per dag door alleen maar mail te verwerken. Als dat bedrijf een goedkope kracht inhuurt om die mails te verwerken is dat veel goedkoper, dan dat ze vreemde personen 25,- per verwerkte mail gaan betalen.

Vaag verhaal.
Ik zou het maar wat graag willen geloven, maar toch doe ik het niet. Want met 16 emails per maand 400 euro bijverdienen bestaat niet.

Ik ben wel erg benieuwd hoe zoiets in elkaar steekt.
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn dan is dat meestal ook zo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja ik dus ook. Ik heb zo het idee dat er door dit soort dingen heel veel mensen hun 20 euro kwijt zijn.
Whoehaa, ik heb de site even bekeken en het is écht lachwekkend!! Ik bedoel, informatie sturen naar nieuwe klanten?? Wie zijn die nieuwe klanten dan? En wat voor een informatie vragen ze? Het lijkt bijna wel een soort van pyramide spel: als jij nou aan mij informatie vraagt en 10 nieuwe vrienden weer aan jou, enzovoort...

Als er 19 andere forummers zijn die 1 euro bij mij inleggen bestel ik het boek en probeer ik het uit. Iedere 25 euro die ik verdien gaat dan uitaard gedeeld door 20!!

(ben namelijk wel écht nieuwsgierig naar hoe het werkt, maar heb er geen 20 euro voor over om die nieuwsgierigheid te bevredigen )
Google even op extra-geld.net dan kom je op sites van tros radar, opgelicht etc en je vindt dingen als:

"ben opgelicht door extra-geld.net heb betaald voor een starterspakket wat niks voorsteld en ben 20 euro heb al aangifte gedaan bij de politie en ze gaan er wat mee doen hebben ze verteld dus hoop dat ik binnekort goed nieuws heb."

Dus niet doen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=70874

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 62&t=74368

Zie daar
@kastanjez: ja dat heb ik nou ook: ben heel nieuwsgierig hoe het werkt,maar 20 euro gaat me te ver. Daarom wil ik zo graag weten wie dit wel eens heeft gedaan.

Ik ben ooit een keer meegenomen door een collega naar zo'n pyramidespel. Ze deed heel vaag over een bijeenkomst waar ze niks over mocht zeggen en ik mocht mee met nog een vriendin.Zou heel gezellig worden. Toen we daar kwamen bleek het dus zo'n pyramidespel te zijn. Het was heel intimiderend (met mannen aan de deur moet tatoeages op hun gezicht enzo) en een beetje sekte achtig. we moesten ook een geheimhoudingsverklaringtekenen (die we de eerste de beste kroegavond in een dronken bui hebben verbroken, overigens:-P ) Er werd echt op je ingepraat. Als je meedeed (5000 gulden inleg, je mocht ook lenen alsje dat niet had) mocht je na de pauze blijven maar zo niet moest je weg. Debijeenkomst was op een godsverlaten plek en onze collega stond erop dat wemet haar meereden dus uiteindelijk hebben die vriendin en ik uren buiten zitten wachten tot ze klaar waren. Er waren echt mensen die dat hebben gedaan! En hun 5000 gulden uiteindelijk nooit hebben terugverdiend.

Sindsdien ben ik dus heel geinteresseerd in wat mensen zo blind van hebzucht maakt.
quote:jasmine schreef op 12 oktober 2009 @ 10:39:

Google even op extra-geld.net dan kom je op sites van tros radar, opgelicht etc en je vindt dingen als:

"ben opgelicht door extra-geld.net heb betaald voor een starterspakket wat niks voorsteld en ben 20 euro heb al aangifte gedaan bij de politie en ze gaan er wat mee doen hebben ze verteld dus hoop dat ik binnekort goed nieuws heb."

Dus niet doen.

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk..... (wou zo graag snel geld verdienen.... )

Heb ook even gegoogeld en als ik dan de reacties zie van mensen die genaaid zijn denk ik 'hè, t zijn ook altijd wel de sneuste mensen die hier in trappen'. Jammer toch, dat dit soort oplichting altijd weer opduikt.
En op de site van Kassa:

http://kassa.vara.nl/port ... tion&qid=512451&cat=29695
Bah, wat een smerige site vol oplichting. Zie de foto's van de referenties, allemaal mensen met zo'n gemaakte glimlach op hun smoel. 'T lijkt wel tellsell. Niet intrappen! Zonde van je ¤20,-
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Ik denk dat je een handleiding krijgt met hoe je spammail moet versturen, op die manier kun je heel veel mensen tegelijk mails sturen over hoe ze snel rijk kunnen worden door het overmaken van 20 euro naar jouw rekening, waarna jij hen weer de handleiding kunt sturen etc.
voor de nieuwsgierige mensen onder ons, op deze site kan je het pakket gratis downloaden:

http://www.verdienenofoplichting.nl/ind ... gina=email
Wat een creepy verhaal, Merel. Ik snap dat niet, dat mensen naar zulke bijeenkomsten gaan. Brrr.
Nee ik ook niet. En we wisten dus ook niet wat het was, we zijn er echt heengelokt onder het mom van: leuke middag gezellig. We dachten echt dat we misschien een leuke workshop gingen volgen ofzo, haha. Iedereen werd volgens mij zo gelokt en toch trapten er heel veel mensen in!!
quote:meisjekim schreef op 12 oktober 2009 @ 11:03:

voor de nieuwsgierige mensen onder ons, op deze site kan je het pakket gratis downloaden:

http://www.verdienenofoplichting.nl/ind ... ailWhahaha had ik dus nog gelijk ook!
Heb ooit ook een keertje zoiets gehad. Had een collega die allemaal gezondheidspillen vrat. Natuurlijk zat daar hét wondermiddel bij voor mijn overgewicht. Tuurlijk. Zij wilde ook dat ik een keertje meeging. Mijn (nu-ex) man wilde het wel eens zien, die was gewoon benieuwd naar hoe zoiets ging.

Ook een grote zaal, met allemaal 'volgelingen' die enthousiast hun hand opstaken over wie er allemaal volgende maand meegingen naar Amerika naar een of andere bladiebla-conferentie van het spul. Een paar mensen niet, wo. wij.

Na het plenaire praatje gingen we achteraf zitten met uiteraard een 'overhaal-team'. Ze bleven maar inpraten, ik zou echt van maat 50 naar maat 36 gaan in 2 maanden. Met die pillen. Maar die grap kostte wel 6000 gulden (gulden, dus zeg 2700 euro). Ik zei: als jullie overtuigd zijn van het product, dan neem je mij als boegbeeld: fotografeer me nu, weeg me nu, geef die rommel mee voor 2 maanden en fotografeer en weeg me dan weer. Als ik écht maat 36 heb, krijg je het bedrag terug en kom ik elke festiviteit opleuken met mijn hernieuwde ik.

Nou, dát durfden ze toch niet aan...

Waarbij uiteraard werd verteld dat als ik het nou aan mijn vrienden doorverkocht, ik dat verlies van 6000 gulden zo zou kunnen wegwerken door winst op de verkoop aan mijn vrienden te maken.....
Waanzinnig goed, muis! Ik zie die hoofden al zwetend voor me...
Dus... Wel scherp Muis!
haha ik moet ook altijd wel lachen om mensen die er in tuinen.

net als met die doorstuur mails. als je deit doorstuurt naar 10 mensen en het volgende adres krijg je... Yeah right

Een echte maar heeeeeel langzame manier voor geld verdienen is moneymiljonair

2 cent per mail. bij 12,50 kan je het uit laten betalen

achja zo heb ik toch al gratis 25 euro haha

Mocht je je aanmelden:

dan wel ff via deze link krijg ik ook weer geld haha

http://www.moneymiljonair.nl/?u=356939&c=nl&rt=2
quote:whizzygirl schreef op 14 oktober 2009 @ 16:57:

haha ik moet ook altijd wel lachen om mensen die er in tuinen.

net als met die doorstuur mails. als je deit doorstuurt naar 10 mensen en het volgende adres krijg je... Yeah right

Een echte maar heeeeeel langzame manier voor geld verdienen is moneymiljonair

2 cent per mail. bij 12,50 kan je het uit laten betalen

achja zo heb ik toch al gratis 25 euro haha

Mocht je je aanmelden:

dan wel ff via deze link krijg ik ook weer geld haha

http://www.moneymiljonair.nl/?u=356939&c=nl&rt=2Denk je nou echt dat mensen hier op jou gaan reageren? Ik schat de mensen hier wel wat slimmer in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven