Geld & Recht alle pijlers

Sportabonnement verplicht doorbetalen?

03-03-2021 21:37 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumlezers,

Graag wil ík jullie mening over het volgende. Ik moet van de manager van mijn sportclub doorbetalen. Na aanleiding van een telefonisch gesprek gaf ik al aan niet te willen of kunnen doorbetalen voor een abbonement waar ik geen gebruik van kan maken. Hier was begrip voor en werd ingestemd.

Vervolgens blijf ik aanmaningen en verzoeken tot betalingen ontvangen met dreiging tot incasso.
Hierover heb ik gemaild en dan krijg ik steeds vage reacties terug met dat er een tussentijd van 3 dagen inzit dus alvast moet betalen zodat als de sportschool open weer is, er de volgende 3 weken niet hoeft betaald te worden. Dat begreep ik nog, maar nu word er dus gwn een volgende factuur van de maan daarop ook opgeëist .


Nu vraag ik me of ik terecht hierom gefrustreerd raak en niet meer weet wat ik moet doen? Hem mailen werkt tot op heden niet, want er wordt steeds erover heen gepraat en dus totaal geen medewerking. Begrijp er ook niks meer van.
Alle reacties Link kopieren
Van gisteren.

https://youtu.be/hdU-8Btw8S8
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb opgezegd.
Bij een jaarabonnement kun je volgens mij het eerste jaar niet tussentijds opzeggen. Maar volgens de link van Achmea hoef je niet te betalen, zolang zij niet kunnen leveren. Maar wat mij verbaast, is dat je in september een jaarabonnement afsluit.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
05-03-2021 07:44
Ik heb opgezegd.
Hier ook de clubjes van mijn kinderen. Al wel paar maanden vooruit betaald..
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven