Telefoon abonnement loopt af, wat is slim?
dinsdag 14 juni 2011 om 14:47
Mijn abonnement van mijn telefoon loopt over twee weken af.
Ik ben niet zo'n ster in de internet zoek wereld qua telefonie.
Ik was net op de site van simpel, maar dan zit je voor 2 jaar aan een abo vast.
Wat als je toestel dan kapot gaat?
Ik bel ongeveer 300 tot 350 minuten per maand, sms ongeveer 20, internet weet ik niet (kan dat nergens terugvinden, hoeveel ik verbruik), maar heb geen hyves of FB, dus gebruik het alleen voor google, viva, en googlemaps.
Wat zal ik doen?
Naar de winkel van hi en gewoon een nieuw toestel nemen?
Een sim only?
Het scheelt behoorlijk, maar ik heb geen reserve telefoon o.i.d.
Hoe hebben jullie het geregeld?
Ik ben niet zo'n ster in de internet zoek wereld qua telefonie.
Ik was net op de site van simpel, maar dan zit je voor 2 jaar aan een abo vast.
Wat als je toestel dan kapot gaat?
Ik bel ongeveer 300 tot 350 minuten per maand, sms ongeveer 20, internet weet ik niet (kan dat nergens terugvinden, hoeveel ik verbruik), maar heb geen hyves of FB, dus gebruik het alleen voor google, viva, en googlemaps.
Wat zal ik doen?
Naar de winkel van hi en gewoon een nieuw toestel nemen?
Een sim only?
Het scheelt behoorlijk, maar ik heb geen reserve telefoon o.i.d.
Hoe hebben jullie het geregeld?
dinsdag 14 juni 2011 om 14:51
300-350 minuten is best wel flink dus kun je je een leuk telefoontje icm een abonnement vaak gratis meekrijgen. Als je dit doet en je toestel gaat kapot heb je altijd nog je 'oude' toestel waar je nu mee belt.
Sim-only is veel voordeliger en dan zou ik als ik jou was bij een provider als Ben gaan omdat je dan per maand kunt opzeggen mocht je mobiel toch stuk gaan. Dan kun je meteen, mocht dat gebeuren, bij de Vodafone/Hi/Kpn/Telfort naar binnen lopen en een (vaak simlockvrij) toestel meenemen die je al kunt gaan gebruiken voordat je abonnement daar ingaat.
Of je kunt een los toestel kopen waarmee je internetmogelijkheden hebt (¤80-120 heb je al een heel degelijk toestel)
Sim-only is veel voordeliger en dan zou ik als ik jou was bij een provider als Ben gaan omdat je dan per maand kunt opzeggen mocht je mobiel toch stuk gaan. Dan kun je meteen, mocht dat gebeuren, bij de Vodafone/Hi/Kpn/Telfort naar binnen lopen en een (vaak simlockvrij) toestel meenemen die je al kunt gaan gebruiken voordat je abonnement daar ingaat.
Of je kunt een los toestel kopen waarmee je internetmogelijkheden hebt (¤80-120 heb je al een heel degelijk toestel)
dinsdag 14 juni 2011 om 14:53
kijk eens in de week/maandbladen naar de aanbiedingen van Vodafone.
Met jouw belgedrag zou je voor rond de 20 euro per maand kunnen bellen/smsen/internetten en ook nog een nieuwe (smart) phone.
Zijn wel abo's van 2 jaar maar dan heb je je huidige/dan oude telefoon toch nog als er wat met je nieuwe zou gebeuren?
Met jouw belgedrag zou je voor rond de 20 euro per maand kunnen bellen/smsen/internetten en ook nog een nieuwe (smart) phone.
Zijn wel abo's van 2 jaar maar dan heb je je huidige/dan oude telefoon toch nog als er wat met je nieuwe zou gebeuren?
dinsdag 14 juni 2011 om 15:03
dinsdag 14 juni 2011 om 15:20
Ik heb ook Ben inderdaad. Ik heb een los toestel gekocht voor 200¤... Ik heb niet gezocht naar abonement met telefoon, ik hou er niet van om ''vast'' te zitten aan een provider.
Ben is ideaal... Zo heb ik laatst mijn sms bundel uitgeschakelt omdat ik ook wel zonder kon. Niks nog een jaar af maken, ging gewoon vanaf de volgende maand in.
Ben is ideaal... Zo heb ik laatst mijn sms bundel uitgeschakelt omdat ik ook wel zonder kon. Niks nog een jaar af maken, ging gewoon vanaf de volgende maand in.
dinsdag 14 juni 2011 om 15:31