Verbreken jaarcontract ivm wanprestatie adsl provider ONLINE
donderdag 16 september 2010 om 18:59
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb nu al een maand geen internet en telefonie. Mijn adsl provider ONLINE stuurt mij met een kluitje in het riet, kunnen mij niet verder helpen en laten mij gewoon stikken. Nu komt er volgende week vrijdag weer een monteur (de vierde) maar allen keren zij onverrichter zaken terug.
Intussen kan niemand mij helpen bij ONLINE, sterker nog, zij vinden dat ik nogal zeur en willen mij niet eens meer te woord staan. Ze gooien gewoon de hoorn op de haak (!). Goed frustrerend dus. Ik zie ook geen reden om nog langer klant te blijven bij ONLINE. Echter, het meisje van retention (de afdeling die probeert je over te halen toch te blijven) meldde mij dat ik wel een jaarcontract hebt dan nog een half jaar doorloopt.
Mijn vraag is nu, in hoeverre ben ik gebonden aan dit jaarcontract terwijl de dienst waar ik voor betaal, niet wordt geleverd?
Het is een beetje zoals mijn sportschoolabonnement (haha) maar helaas ben ik in dit geval niet bij machte hier iets aan te doen.
Iemand tips of oplossingen? Alvast bedankt voor jullie hulp, medeleven of tips.
Intussen kan niemand mij helpen bij ONLINE, sterker nog, zij vinden dat ik nogal zeur en willen mij niet eens meer te woord staan. Ze gooien gewoon de hoorn op de haak (!). Goed frustrerend dus. Ik zie ook geen reden om nog langer klant te blijven bij ONLINE. Echter, het meisje van retention (de afdeling die probeert je over te halen toch te blijven) meldde mij dat ik wel een jaarcontract hebt dan nog een half jaar doorloopt.
Mijn vraag is nu, in hoeverre ben ik gebonden aan dit jaarcontract terwijl de dienst waar ik voor betaal, niet wordt geleverd?
Het is een beetje zoals mijn sportschoolabonnement (haha) maar helaas ben ik in dit geval niet bij machte hier iets aan te doen.
Iemand tips of oplossingen? Alvast bedankt voor jullie hulp, medeleven of tips.
donderdag 16 september 2010 om 19:03
Je hebt nog een halfjaar een contract met hun,maar zij ook met jou,en in geval van niet leveren van de dienst waar je voor betaald lijkt het me,dat je onder dat contract uit moet kunnen?
Maar zeker weten doe ik het niet hoor,maar zij zijn toch ook verplicht hun deel van het contract na te komen?En dat gebeurd nu toch duidelijk niet?
Maar zeker weten doe ik het niet hoor,maar zij zijn toch ook verplicht hun deel van het contract na te komen?En dat gebeurd nu toch duidelijk niet?
donderdag 16 september 2010 om 19:25
@vleermuis33 Ja ik voorheen ook. Zolang je internet hebt is er niets aan de hand. Totdat je een probleem hebt, dan is hun service echt bizar slecht. Ik ben drie jaar geleden verhuisd, toen heb ik ook een maand zonder internet gezeten. Ze laten je gerust zonder zitten, ze gaan ook helemaal niets voor je doen en ze zijn te beroerd om je te woord te staan. Het enige wat ze doen is je van het kastje naar de muur sturen. Ik ben erg teleurgesteld en wil er zo snel mogelijk vanaf. Dan kunnen we allemaal weer gewoon verder...