Geld & Recht alle pijlers

Verzekering bij de SNS

16-04-2012 19:03 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

In verband met de verkoop van mijn huis ben ik mijn hele administratie opnieuw aan het bekijken. Ik heb nog al wat verzekeringen bij diverse maatschappijen lopen. Nu krijg ik een aanbieding van de SNS om de verzekeringen over te nemen en dat scheelt wel een paar honderd euro per jaar. Alleen ik ken SNS niet als verzekeraar. Mijn verzekeringen lopen bij Ohra of Centraal Beheer, die bekend zijn door hun commercials. Dat zegt natuurlijk niet zoveel, maar ik zou het fijn vinden om ervaringen te horen van mensen die bij de SNS verzekerd zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Het gaat om auto/inboedel/aansprakelijkheid; prive verzekeringen.

Dank alvast!
Probeer de ZLM scheelt je veel euries,

Zij zitten in Goes, altijd snel met in behandeling nemen
Hier ook ZLM, erg tevreden over, doen niet moeilijk en zijn niet duur. Wij hebben daar al onze verzekeringen. Mijn ouders hadden SNS, maar die vonden ze erg traag met afhandelen en bleken duurder te zijn dan zlm. Ze zijn inmiddels overgestapt.
SNS brengt de verzekeringen onder bij REAAL. Een goede maatschappij, maar niet direct de goedkoopste.

Voor een product dat goed bij je past zul je ook naar de voorwaarden moeten kijken. Lagere prijs betekent vaak ook een minder goede dekking. Het is maar net waar je voor wilt kiezen.
Ik heb de hoognodige verzekeringen zoals WA en inboedel daar lopen.. want.. blijkbaar heb ik een contract voor 5 jaar getekend. volgens de Rabo, waar ik nu klant ben mag dat helemaal niet. Maar ik kom er niet onderuit.

Dus let even goed op dat soort dingen.
Verzekeringen voor 5 jaar waren vroeger normaal, nu niet meer. Het mag nog steeds, maar de klant moet daarvoor twee handtekeningen zetten ipv één zodat echt duidelijk is dat de klant weet waar hij/zij voor tekent. Dus de Rabo heeft je verkeerd voorgelicht.
1+1=2
Dank iedereen voor de reacties. Conclusie is dus dat ik nu in ieder geval veel te veel betaal.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven