Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 3

23-04-2024 09:29 2552 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
Jeetjejee schreef:
19-02-2026 07:56
Ik probeer te ontspullen en Vinted helpt daarbij heel goed :)
Maar wat ik niet begrijp is als mensen geen akkoord geven nadat ze iets hebben opgehaald, en dat je moet wachten tot de volle 2 dagen verstreken zijn en je de betaling automatisch krijgt. Als je thuis bent, het pakketje hebt opengemaakt en alles is in orde, is het toch een kleine moeite (en voor mij niet meer dan logisch) dat je de bestelling afrond zodat de verkoper het geld krijgt?

Uit eigen ervaring: nee dat is niet perse logisch en het is een extra handeling.

Waarom niet logisch? Ik kan niet altijd direct een pakje openmaken - omdat er zoveel tape omheen zit, of omdat ik niet direct naar huis ga. Tegen de tijd dat ik het pakje openmaak heb ik mijn telefoon niet perse bij de hand en vergeet ik dus weleens oké te geven.

Voor die (meestal) paar euro is het imo ook geen ramp.
Ravintola schreef:
20-02-2026 16:06
Uit eigen ervaring: nee dat is niet perse logisch en het is een extra handeling.

Waarom niet logisch? Ik kan niet altijd direct een pakje openmaken - omdat er zoveel tape omheen zit, of omdat ik niet direct naar huis ga. Tegen de tijd dat ik het pakje openmaak heb ik mijn telefoon niet perse bij de hand en vergeet ik dus weleens oké te geven.

Voor die (meestal) paar euro is het imo ook geen ramp.

Wat een kul. En niemand heeft het over een ramp hé..
Eenmaal thuis maak je het open en kijk je of het in orde is.
Thuis heb je je mobiel toch wel ergens in je buurt?!

Of woon je in een kasteel dat de mobiel in de linkervleugel ligt terwijl je zelf in de oranjerie een kilometer verder zit?

Het is gewoon vreselijk onattent om niet even op 'alles is oke' te drukken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven