Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
vrijdag 13 maart 2026 om 20:43
vrijdag 13 maart 2026 om 21:11
Als jij niet op 'ik heb een probleem' klikt, kan zij geen retour aanmaken. En ik zeg nooit iets over cadeautjes - ik zit er niet op te wachten dat mensen er van alles bij stoppen, en ik negeer het dus gewoon.happyapple schreef: ↑13-03-2026 18:46Ik heb ook weer iets geks. Ik had een jurkje besteld bij een Franse verkoper. Vandaag ontvangen en nu zit er ook een tshirt in het jurkje gevouwen. Wat zouden jullie doen? Als ze het als 'cadeautje' bedoelde, is het niet erg aardig om er niks over te zeggen, maar wat voor retour gedoe haal ik me misschien op de hals als ik het meld en het een foutje was? Want misschien maakt ze dan (hoe onlogisch ook) wel een retour op mijn kosten aan? En dan krijg ik mogelijk gedoe met vinted dat ik dan het jurkje niet terugstuur als zij een probleem zou melden na mijn retour?
En tot nu toe kom ik echt meer leuke verkopers tegen dan rare hoor, maar ik lees zulke gekke dingen in dit topic en op Facebook dat ik toch beetje achterdochtig word van gekke situaties.
vrijdag 13 maart 2026 om 21:42
Ah oke, dus als ik de bestelling gewoon accepteer, kan zij verder niks melden? Dat is goed om te weten. Dan vraag ik nog maar even na of het shirt voor een andere koper bedoeld was.
En ik krijg er inderdaad nog wel eens een paar stickertjes of een zakje snoepjes ofzo bij, daar reageer ik inderdaad meestal ook niet op, nu je het zegt.
En ik krijg er inderdaad nog wel eens een paar stickertjes of een zakje snoepjes ofzo bij, daar reageer ik inderdaad meestal ook niet op, nu je het zegt.
vrijdag 13 maart 2026 om 23:49
zaterdag 14 maart 2026 om 07:13
zaterdag 14 maart 2026 om 20:13
Heb veel te veel gekocht. Ik zag dat ik 2 dingen bij een verkoper had toegevoegd aan mijn favorieten dus ik dacht laat ik eens kijken wat die verkoper nog meer heeft. Had ik beter niet kunnen doen want bijna heel haar kast was mijn smaak en mijn maat. En dan ook nog een goede bundelkorting. Kon mezelf niet inhouden
zaterdag 14 maart 2026 om 21:30
Ja ik hoop het en als dat niet zo is zet ik het wel weer op Vinted.SunShine35 schreef: ↑14-03-2026 20:58Leuk tochben benieuwd of het allemaal zo leuk staat als je hoopt.
zondag 15 maart 2026 om 14:00
Graze schreef: ↑14-03-2026 20:13Heb veel te veel gekocht. Ik zag dat ik 2 dingen bij een verkoper had toegevoegd aan mijn favorieten dus ik dacht laat ik eens kijken wat die verkoper nog meer heeft. Had ik beter niet kunnen doen want bijna heel haar kast was mijn smaak en mijn maat. En dan ook nog een goede bundelkorting. Kon mezelf niet inhouden![]()
Ik heb dit weekend ook twee bundels gekocht. Ik heb toch echt wel wat nieuwe voorjaars- en zomertops/bloesjes nodig, dus ik hoop dat het me zal passen.
En nu mag ik van mezelf even niet meer op Vinted kijken. Ik heb teveel gekocht de laatste tijd: boeken, schoenen, kleding dus en een dekbedovertrek. Ben redelijk verslaafd.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in