Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
dinsdag 25 augustus 2026 om 09:06
Ik had een melkopschuimer over en dacht, laat ik eens kijken of dat op Vinted ook gaat.
Krijg ik binnen een uur allemaal biedingen voor 2/3 van de prijs van mensen uit Zuid-Europa dus ik wijs die af, krijg ik van een van die bieders weer een bod voor hetzelfde bedrag
Een uur erna is het toch verkocht voor mijn vraagprijs en niet aan diegene maar iemand uit Nederland, op een of andere manier voelt dat toch veiliger.
Ik ben trouwens nog zulke bizare vertalingen tegengekomen
Krijg ik binnen een uur allemaal biedingen voor 2/3 van de prijs van mensen uit Zuid-Europa dus ik wijs die af, krijg ik van een van die bieders weer een bod voor hetzelfde bedrag
Een uur erna is het toch verkocht voor mijn vraagprijs en niet aan diegene maar iemand uit Nederland, op een of andere manier voelt dat toch veiliger.
Ik ben trouwens nog zulke bizare vertalingen tegengekomen
dinsdag 25 augustus 2026 om 10:12
niet noodzakelijk, maar wil het wel graag. ik heb zelf een bepaalde jeans maat 30 te koop staan ivm dat ik afgevallen bent. ik heb bij haar precies dezelfde in maat 28 gekocht en wil die natuurlijk graag aanpassen!happyapple schreef: ↑25-08-2026 09:58Nou ik ben benieuwd dan of het nog opgestuurd wordt. Is het iets dat je heel graag wilde hebben en heb je er nog naar gevraagd bij de verkoper of wacht je af?
dinsdag 25 augustus 2026 om 12:56
Nou ik heb een update. Na meerdere contactpogingen met Vinted konden ze me nu eindelijk wel helpen aangezien de koper nog steeds niet reageerde. Vinted reageerde dat het pakket wél bij de koper is afgeleverd en hebben het nu handmatig op bezorgd gezet. Na 2 dagen wordt het automatisch goedgekeurd, ik ben benieuwd of de koper nu wel nog een probleem gaat melden. Gek dat de track en trace is blijven vasthangen. Koper gaf ook aan dat het pakket er niet meer was..Elegantic schreef: ↑12-08-2026 08:43Want je hebt nu een UK account gok ik? Ben ik ook benieuwd naar!
Ik heb iets stoms, een van mijn pakketjes ligt sinds 15-6 bij een afhaal punt in Frankrijk. Ze was te laat met ophalen dus bij aankomst zei de meneer van het punt dat het pakket al weg was. De track en trace locatie staat echter nog steeds bij het pakketpunt.
Ik heb geprobeerd via Vinted een case te starten maar dat kan ik als verkoper schijnbaar niet doen. En de koper reageert niet meer... Raar toch? Je zou zeggen dat het inmiddels vanzelf naar status vermist zou gaan maar nee.
dinsdag 25 augustus 2026 om 13:12
Ik krijg ineens een mail dat een item in de favorietenlijst is gezet. dat is een telefoonhoesje van een oud account waar ik met de beste wil van de wereld niet meer in kan. mijn eerste vinted ervaring en daarna jaren niets gedaan en ik was zelfs vergeten dat ik al een account had toen ik deze vorig jaar aanmaakte...
ik meld bij de helpdesk dat ik dat account graag opgeruimd wil hebben, geen toegang heb etc. en krijg dit als reactie:
Hey #nieuwenaam,
We hebben de gerapporteerde inhoud van #oudenaam bekeken, maar deze is niet duidelijk in strijd met onze Communitynormen.
We begrijpen dat dit misschien niet is waar je op had gehoopt. Als je #oudenaam wilt blokkeren, volg dan deze stappen.
Bedankt dat je onze community veilig houdt. Zie je in de toekomst iets wat niet thuishoort op Vinted? Blijf het zeker melden.
Dankjewel,
Vinted Support
ik meld bij de helpdesk dat ik dat account graag opgeruimd wil hebben, geen toegang heb etc. en krijg dit als reactie:
Hey #nieuwenaam,
We hebben de gerapporteerde inhoud van #oudenaam bekeken, maar deze is niet duidelijk in strijd met onze Communitynormen.
We begrijpen dat dit misschien niet is waar je op had gehoopt. Als je #oudenaam wilt blokkeren, volg dan deze stappen.
Bedankt dat je onze community veilig houdt. Zie je in de toekomst iets wat niet thuishoort op Vinted? Blijf het zeker melden.
Dankjewel,
Vinted Support
dinsdag 25 augustus 2026 om 13:14
Haha da's duidelijk een robot! Ik zou gewoon niets doen, het is maar een favoriet. Worst case scenario is dat hij/zij hem koopt en dat je er dan niets mee kan, dus dan krijg je een slechte review wegens niet versturen. Maakt niet uit als je toch niet op Vinted zit.Eberesche schreef: ↑25-08-2026 13:12Ik krijg ineens een mail dat een item in de favorietenlijst is gezet. dat is een telefoonhoesje van een oud account waar ik met de beste wil van de wereld niet meer in kan. mijn eerste vinted ervaring en daarna jaren niets gedaan en ik was zelfs vergeten dat ik al een account had toen ik deze vorig jaar aanmaakte...
Hey #nieuwenaam,
Dankjewel,
Vinted Support
dinsdag 25 augustus 2026 om 14:19
dat is idd wat ik nu ga doen, want ik zie al gebeuren dat ik dan de logingegevens opvraag en ineens niet meer bij het goede account kan enzo.Mighty_Macaw schreef: ↑25-08-2026 13:14Haha da's duidelijk een robot! Ik zou gewoon niets doen, het is maar een favoriet. Worst case scenario is dat hij/zij hem koopt en dat je er dan niets mee kan, dus dan krijg je een slechte review wegens niet versturen. Maakt niet uit als je toch niet op Vinted zit.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in