Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Bladzijde 15 in de Veronicagids. Ik heb gehoord dat er meer gidsen zijn zonder bon, dan mag je schijnbaar ook de pagina met Jochem van Gelder erop uitscheuren en opsturen.
quote:Flashy schreef op 11 juni 2012 @ 10:03:

Ik kan nergens die bon van de dash in de veronica magazine vinden :(

Zaterdag echt goed gevrekt. Ik had nieuwe zomerbroeken nodig en dat is echt een ramp in een grote maat. Nu hield er een dure winkel ermee op (wist ik) en die hadden outlet. Bleek de laatste dag te zijn! waardoor er nog meer korting was. Ik heb tien! kledingstukken gekocht voor ¤70. 3 driekwart broeken waarvan 2 capri`s, 2 korte broeken, 1 spijkerbroek, 1 nette broek en 3 shirts met lange mouwen.

Normale prijs ongeveer 400/450 voor alles. Ik heb nog nooit zo`n mazzel gehad.

Ik nomineer je voor Supervrek van de week

Wat heerlijk zeg, zoveel kleding voor zo weinig geld!
Thx Zenga!

Ik ga die Veronicagids opzoeken! bedankt voor de tip!
quote:lydiam1 schreef op 11 juni 2012 @ 10:17:

Die 45 euro is voor 2 personen trouwens...Dat is toch niet duur? :-)
Ik ben qua shoppen zo niet vrekwaardig bezig de laatste tijd, ik zie zoveel leuke dingen! Nja alles wel met korting enzo, maar ik wil gewoon teveel kopen! Moet mezelf toch maar even op rantsoen zetten.

Iemand trouwens enig idee wanneer de hamsterweken weer beginnen? Augstus ofzo? Mn voorraadkast begint te slinken namelijk :p
quote:jufnaatje schreef op 06 juni 2012 @ 17:08:

Ik ga morgen 4 flessen Persil voor 10 euro halen bij de Dirk vd Broeg. Vind ik een goede aanbieding!

Deze week blijkbaar de nieuwe zegels van de Hoogvliet alweer. Ik moest nog 2 zegels en dan had ik weer een fles Dubbelfris :( Maar goed, we gaat vrolijk door. Gratis is gratis en de eerste 2 zegels voor Persil Gel zijn alweer binnenKan geen kwaad om die Hoogvliet zegels te bewaren, het gebeurt nog wel eens dat een actie wordt herhaald en dat zijn dan dezelfde zegels.
In de nieuwe WatHandig van de AH zit een bon voor een 100% GTA voor Ambi Pur Air Effects
quote:Atelier_madame schreef op 11 juni 2012 @ 10:48:

Ik ben qua shoppen zo niet vrekwaardig bezig de laatste tijd, ik zie zoveel leuke dingen! Nja alles wel met korting enzo, maar ik wil gewoon teveel kopen! Moet mezelf toch maar even op rantsoen zetten.

Iemand trouwens enig idee wanneer de hamsterweken weer beginnen? Augstus ofzo? Mn voorraadkast begint te slinken namelijk :pAugustus inderdaad, als iedereen na een dure vakantie weer moet bezuinigen ;)
kwam ook om die actie van de watHandig te melden, maar ben al moserd
quote:Flashy schreef op 11 juni 2012 @ 10:40:

[...]

Dat is toch niet duur? :-)Dat vond ik dus ook, voor 5 gangen en dan romantisch aangekleed voor ons persoonlijk... 45 euro geef ik hier ook bij het eetcafe uit met 2 personen ;).
Ik heb die ambi pur toen ook gedaan bij de Jumbo, maar nog steeds niet terug gehad, ik wacht dus maar even. (gebruik ook zelden tot nooit luchtverfrissers, dus niet echt nodig ook)
quote:silverzephyr schreef op 11 juni 2012 @ 12:11:

In de nieuwe WatHandig van de AH zit een bon voor een 100% GTA voor Ambi Pur Air EffectsKun je die ook insturen wanneer je al met die van Jumbo hebt mee gedaan?
Ik heb vanmorgen de gratis NO-AD van het kruitvat gehaald:D

Is met Aloe en kokos: ruikt heerlijk:D.Was nog vrij vroeg, maar stonden er al drie meer aan de kassa hiervoor. Gaat dus snel :op=op! Wacht dus niet te lang.

Volgens de kassa-medewerkster waren er ook nog andere gratis aanbiedingen verstuurd gister; wie heeft die ontvangen, en wat was dat dan?
Gratis sample van Douwe Egberts L'Or Espresso

Edit: is denk ik een persoonlijke code, sorry mensen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Snoesje, de Nescafé cappucino zit weer in de aanbieding bij de AH, 2 doosjes voor ¤ 3,25
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij boots apotheek 21 juni tussen 15.00 en 17.30 je oude zonnebrand ruilen tegen gratis soltan active clear spray t.w.v 16,95.

Is factor 30. Op = op.
Ik kreeg nog 142 euro terug voor mijn bril. Fijn!
Ik heb ook net de No-Ad gehaald. Ik verwachtte een proefmonster maar het is een gewone verpakking, erg leuk. Heb geen andere mails van kruidvat gehad trouwens.
quote:kerstklok schreef op 11 juni 2012 @ 14:00:

Ik heb ook net de No-Ad gehaald. Ik verwachtte een proefmonster maar het is een gewone verpakking, erg leuk. Heb geen andere mails van kruidvat gehad trouwens.

Hier was hij al op... heel misschien dat ze hem eind van de week weer binnenkrijgen... Dan ga ik dus wel 's morgens voordat ik naar het werk ga even langs..

Ook wel benieuwd wat er dan nog meer weggegeven wordt ;).
quote:sweetfirefly schreef op 11 juni 2012 @ 13:31:

Gratis sample van Douwe Egberts L'Or Espresso

Edit: is denk ik een persoonlijke code, sorry mensen.

Kan volgens mij wel gewoon. Volgens deze link:

https://sample.de.nl/Request.aspx?Campa ... 6}&lang=NL
Ik heb de No-Ad ook gehaald, hier was er nog geen grote rij ofzo, maar het leek mij ook verstandig om er niet al te lang mee te wachten.
Ik heb de laatste tube. Dat aftersunspul ruikt heerlijk, meloen met kokos o.i.d.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Vandaag aardig gevrekt. Aftersun van de kruidvat gehaald, gratis bodylotion bij de tuinen, mijn lievelingsmascara 1+1 gratis. Page toiletpapier en ontbijtkoek gehaald van de GTA
Haha Jata, je was goed bezig, zeg!
Goed bezig Jata!

Weet er iemand welke varianten van Dash ook alweer meedoen voor de Veronicagids-GTA? Ik heb de bladzijde nu niet bij maar wil straks even naar de Jumbo fietsen met mijn vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven