Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
quote:gewooneenzus schreef op 01 november 2012 @ 22:36:

[...]

Op de kaart staat precies op welke site je moet zijn om te kijken hoeveel tegoed erop staat.Weet ik. Heb al even gekeken en er staat gewoon 5 euro op.
Ik heb de lenor bij de jumbo gehaald!
maar er stond toch dat de actie gold voor ah of plus? weird
Bij de Appie hebben ze dozen Ariel tabs met 50% korting en ook grote flessen Color Reus met een 50% korting halslabel.

Iemand trouwens al geld terug gehad van de Ariel Boosters uit het andere magazine van de AH (Boodschappen heet dat geloof ik?)
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
quote:sweetfirefly schreef op 03 november 2012 @ 11:12:

Iemand trouwens al geld terug gehad van de Ariel Boosters uit het andere magazine van de AH (Boodschappen heet dat geloof ik?)De Allerhande en de WatHandig is van AH.
http://www.groupactie.nl/ ... keuze-uit-10-kleuren.html

Gratis nep ice watch, alleen 4,95 verzendkosten. Misschien leuk voor Sinterklaas?
Mag ik vragen hoe GTA wekrt?

En kun je beter een andere rekening gebruiken, dan waar je normaal meebetaalt?
quote:betoverend schreef op 03 november 2012 @ 11:18:

Mag ik vragen hoe GTA wekrt?

En kun je beter een andere rekening gebruiken, dan waar je normaal meebetaalt?

Vaak zit er een actiesticker op een product of een bon in een tijdschrift of iets dergelijks, waar op staat hoe je mee kan doen. Meestal moet je dan op een coupon je gegevens invullen en de kassabon aanhechten en opsturen naar het opgegeven adres, meestal met antwoordnummer. Er staat dan bij binnen welke termijn het geld op je rekening terug gestort wordt.

Als er geen coupon of sticker of iets dergelijks is, dan staat het ergens vermeld, bijv op een website en volg je die instructies op. Soms worden er ook proefpakketjes uitgedeeld of zit er een sticker op een product met een code die op internet in kan voeren, dat is nog handiger, hoef je niets op te sturen en de bon niet te bewaren.

Ik gebruik gewoon mijn eigen rekeningnummer, mijn vriend ook, gebeurd niets mee hoor!
De Lenor nu heeft bijvoorbeeld een duidelijk opvallende gele sticker met daarop: "Probeer nu GRATIS". Als je die sticker openvoudt is het een bonnetje wat je in kan vullen, aankoop aanstrepen op de kassabon en samen opsturen (ik niet ze altijd aan elkaar, kunnen ze niet 1 van de 2 niet ontvangen hebben). Alle info staat in de sticker bij deze actie.

Bij zendium mondwater juist weer niet, staat op de website vermeld, gewoon ergens kopen, je gegevens (naam, adres en rekeningnummer) achterop de bon schrijven en de bon opsturen.
Is dat gta bij veel producten?
Er zijn redelijk vaak geld terug acties. Ik kijk vaak op http://dutchcouponing.blogspot.nl/ om te zien of er nieuwe acties zijn.
Het heef tme een uur geduld gekost, maar ik heb mijn Elmex Kruidvat Cadeaukaarten uiteindelijk opgewaardeerd gekregen in de Kruidvat. De verkoopster is een uur bezig geweest met hoofdkantoor en andere filialen bellen. Maar uiteindelijk (nadat ik al mijn persoonlijke gegevens en een kassabon als bewijs van aankoop heb moeten overleggen) is het dus gelukt. Nu wachten op de scherpste aanbiedingen daar!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Omdat ik bijna jarig ben kreeg ik een code voor 10% korting op onlinebestellingen van vlaaien bij bakker bart.

Denk dat het een algemeen te gebruiken code is. Zelf ga ik m sowieso niet gebruiken.

Code: TABEEB63
@Martine, ik heb de sheet opgestuurd!
Komende woensdagavond 25 euro korting bij V&D, bij besteding van 100 euro. Online met de code 125jaar, of in de winkel met deze coupon.

Voor nieuwe klanten van Albert.nl 10 euro korting met de code EDMU4312. Geldig tot 15 dec. en 3x te gebruiken. Minimale bestelbedrag is 70 euro. Ik heb een bezorgmoment gekozen van 5 euro, dus toch nog 5 euro winst t.o.v. in de winkel kopen. En daarnaast heb ik een grotere voorraad kunnen inslaan van Bonus aanbiedingen (13 euro Bonus korting op 90 euro totaal). Ik dacht altijd dat het duur en decadent was om je boodschappen thuis te laten bezorgen, maar het is zo best vrekwaardig!

(Mochten deze dingen al genoemd zijn dan excuses voor het dubbel plaatsen!)
quote:lydiam1 schreef op 03 november 2012 @ 11:49:

Bij zendium mondwater juist weer niet, staat op de website vermeld, gewoon ergens kopen, je gegevens (naam, adres en rekeningnummer) achterop de bon schrijven en de bon opsturen.Heb je ook een link van de site waar die info van de mondwater actie opstaat?
quote:Martine4988 schreef op 02 november 2012 @ 07:59:

[...]

Hoi Ukkie

Ik heb mij ook voorgenomen om met een excel bestand te gaan werken om alles wat beter bij te houden. Nu vind ik het moeilijk om dit op te starten, zou ik van jou een voorbeeld mogen zien? Uiteraard alleen het format.

Als je het goed vind, of misschien iemand anders, dan zal ik mijn mailadres plaatsen.

Alvast bedankt!!!

Ik heb voorbeelden te geef watervrouw2 at gmailpuntcom

Zelf in 2012 welgeteld 3 weken bijgehouden en moet nog eens bijwerken..... maar mooi speelgoed is het wel. Van mij en drie (oud)forummers totaal 3 bestanden
Forum nu mobiel, dus is even niet handig (voor mij althans) om een link te plaatsen, maar als je googled op gratis startpagina prikbord, dan staat hij er zeker ergens bij! (De GTA van zendium mondwater).
quote:lydiam1 schreef op 04 november 2012 @ 07:52:

Forum nu mobiel, dus is even niet handig (voor mij althans) om een link te plaatsen, maar als je googled op gratis startpagina prikbord, dan staat hij er zeker ergens bij! (De GTA van zendium mondwater).Is deze het?

GTA Zendium mondwater
Bij de GAMMA waren een heleboel restanten spaarlampen met 70% korting. Net dus in totaal zo'n 40 euro bespaard
Lieve mede-vrekkers

Ik heb 4 volle spaarkaarten van de C1000. Kan ik er iemand blij mee maken ? Ik ben zelf niet van plan om per betaling van minstens ¤25 een kaart voor ¤ 5 in te leveren. Puur omdat ik het niet heb

En omdat ik altijd heel veel ideeen en vrektips van dit topic vandaan haal, wil ik wel eens wat ( al is het maar een klein beetje ) terug doen.

En dan heb ik ook nog genoeg optimel punten voor een 2e persoon gratis naar de sauna bij Optimel.

Kan ik iemand daar gelukkig mee maken ? Heb ze net alleen heel stom op mijn account toegevoegd. Dus dat zal dan via één of andere constructie moeten, toch ?

Groetjes,

Anoes
@anoes: je kunt mij wel blij maken met 1 of 2, maar alle 4 krijg ik ook niet op. ga niet zo vaak naar c1000, maar 2x 25 euro kan ik er wel uitgeven.
@ringklokje

Het is niet voor de c1000 zelf. Dan heb ik het verkeerd omschreven. Het is voor winnkels als FRS, Livera, C&A, Karwei, Pomiss en nog wat. Ook toysXL.

Ik heb ze gekregen ( en een paar zelf gespaard ) na aankopen bij de C1000.

Heb ik het zo goed uitgelegd ?
Zijn die optimel voor het bezoek of arrangement? in die 2e heb ik wel interesse nml. Flashy@live.nl. Ik heb evt ook wel interesse in zo`n c1000 kaart.
@flashy : als ik op de site van optimel kijk, is het voor allebei.

Er is een arrangement voor 40optimel euro's. Dan moet je die inleveren en betaalt nog 1 persoon de gewone entree prijs. Maar er is er ook 1 voor ¤50. Kijk zelf maar even op de site. Is handiger denk ik.

Dan reserveer ik voor jou direct 1 c1000 kaart. Ik mail je even en dan kun je me terugmailen met je adresgegevens, goed ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven