Vraag over Track and Trace etc.
woensdag 16 juni 2010 om 21:02
Via een website wat speelgoed voor zoon gekocht. Netjes gisteren Track and Trace code doorgegeven gekregen. Vandaag waren wij overdag niet thuis dus even gecheckt in mijn pauze. Status afgeleverd
Even bij de buren langs gegaan om na te vragen of deze misschien een pakketje voor mij hadden, helaas niets.
Op de tnt site staat dat je deze status mag lezen als afgeleverd bij geadresseerde. Maar ik was er niet en ik heb niets! Ik hoop dat het pakketje toch nog bij andere buren is afgegeven en ze het misschien morgen brengen.
Nou vraag ik mij af of het pakket nog op postkantoor kan zijn afgeleverd? Dan zou ik toch ook een briefje in de bus moeten hebben? En heb ik rechten richting de TNT?
Even bij de buren langs gegaan om na te vragen of deze misschien een pakketje voor mij hadden, helaas niets.
Op de tnt site staat dat je deze status mag lezen als afgeleverd bij geadresseerde. Maar ik was er niet en ik heb niets! Ik hoop dat het pakketje toch nog bij andere buren is afgegeven en ze het misschien morgen brengen.
Nou vraag ik mij af of het pakket nog op postkantoor kan zijn afgeleverd? Dan zou ik toch ook een briefje in de bus moeten hebben? En heb ik rechten richting de TNT?
woensdag 16 juni 2010 om 21:08
woensdag 16 juni 2010 om 21:12
woensdag 16 juni 2010 om 21:16
De site van track and trace is verschrikkelijk.
Heel raar maar soms moet je de blz printen en dan zie je veel meer informatie over je pakketje dan als je zo op het scherm kijkt.
Ik had dus ook een keer status afgeleverd toen ik het afdrukte stond links onder : was niet aanwezig.
Weet niet of het werkt bij jou, maar het is te proberen.
Heel raar maar soms moet je de blz printen en dan zie je veel meer informatie over je pakketje dan als je zo op het scherm kijkt.
Ik had dus ook een keer status afgeleverd toen ik het afdrukte stond links onder : was niet aanwezig.
Weet niet of het werkt bij jou, maar het is te proberen.

woensdag 16 juni 2010 om 21:41
Ik had een tijdje terug meerdere dingen bij Bol.com besteld. Wordt dan vaak in meerdere pakketjes/enveloppen verzonden. Bij het boek voor Yetiman stond "status afgeleverd", terwijl het er toch echt nog niet was en boek voor mij was wel bezorgd. Een dag later werd het alsnog bezorgd
.
Een dagje gedud misschien?

Een dagje gedud misschien?

donderdag 17 juni 2010 om 19:07