Geld & Recht alle pijlers

Vraag over Track and Trace etc.

16-06-2010 21:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via een website wat speelgoed voor zoon gekocht. Netjes gisteren Track and Trace code doorgegeven gekregen. Vandaag waren wij overdag niet thuis dus even gecheckt in mijn pauze. Status afgeleverd

Even bij de buren langs gegaan om na te vragen of deze misschien een pakketje voor mij hadden, helaas niets.

Op de tnt site staat dat je deze status mag lezen als afgeleverd bij geadresseerde. Maar ik was er niet en ik heb niets! Ik hoop dat het pakketje toch nog bij andere buren is afgegeven en ze het misschien morgen brengen.

Nou vraag ik mij af of het pakket nog op postkantoor kan zijn afgeleverd? Dan zou ik toch ook een briefje in de bus moeten hebben? En heb ik rechten richting de TNT?
Officieel moeten ze een briefje bij je door de deur doen als ze het bij de buren hebben afgegeven. Staat het echt niet ergens in je tuin ofzo? Verder klopt het wel dat er nogal wat corrupte postbezorgers zijn tegenwoordi.g. Helaas
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nou woon ik in een durp waar eigenlijk altijd dezelfde postbezorger is.

Buurvrouw zei trouwens dat ze had gezien dat ze langs waren gekomen. Maar ze stond onder de douche.

Kan ik bij de TNT opvragen op welk nr. ze bezorgd hebben? Dat lijkt me wel normaal toch?
De site van track and trace is verschrikkelijk.

Heel raar maar soms moet je de blz printen en dan zie je veel meer informatie over je pakketje dan als je zo op het scherm kijkt.

Ik had dus ook een keer status afgeleverd toen ik het afdrukte stond links onder : was niet aanwezig.

Weet niet of het werkt bij jou, maar het is te proberen.
X
anoniem_7760 wijzigde dit bericht op 17-07-2016 14:59
Reden: .
% gewijzigd
Rechts onderin zie ik helaas geen naam. En printen kan ik thuis niet. Maar toch bedankt!
Ik had een tijdje terug meerdere dingen bij Bol.com besteld. Wordt dan vaak in meerdere pakketjes/enveloppen verzonden. Bij het boek voor Yetiman stond "status afgeleverd", terwijl het er toch echt nog niet was en boek voor mij was wel bezorgd. Een dag later werd het alsnog bezorgd ;).

Een dagje gedud misschien?
Dagje geduld is zeker verstandig Yeti . Alleen 'probleem' is dat de TNT al wél langs is geweest. En als de TNT zegt dat het is afgeleverd vraag ik mij dus af wáár? Maar ik ga morgen maar eens langs het postkantoor.
Nog steeds geen pakketje... Er ligt nu een klacht bij de TNT. Waarschijnlijk heb ik zeer dikke pech. 50 euro down the drain
Dan even bellen naar de afzender/verkoper Aruba. Bij bol.com bijvoorbeeld sturen ze iig een nieuwe op, of je krijgt je geld terug.
quote:Troeta schreef op 17 juni 2010 @ 18:39:

Dan even bellen naar de afzender/verkoper Aruba. Bij bol.com bijvoorbeeld sturen ze iig een nieuwe op, of je krijgt je geld terug.

Het was een particuliere verkoper. Ik heb mezelf erbij neergelegd dat ik het kwijt ben. Het zij zo.

Maar bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven