Vraagje over loonstrookje
zondag 12 februari 2012 om 13:59
Ik werk als schoonmaker en het schmbedrijf heeft, net als vorig jaar weinig heffingskorting op mijn salaris toegepast. Nu moet ik van de belastingdienst een fors bedrag terugbetalen! Ik kom hierdoor in de geldproblemen! Dit vind ik heel erg, het is vorig jaar ook al gebeurd.
Nu wil ik er iets van zeggen maar wil het graag op een nette manier doen zodat zij mij tegemoet kunnen komen in die kosten.
Maar hoe kan ik dat het beste brengen, ben hier echt heel slecht in aangezien ik snel boos wordt..
Het is de fout van de administratie tot 2x toe en ik zit met de gebakken peren.
Help me out!! Ik ben jullie heel dankbaar.
Nu wil ik er iets van zeggen maar wil het graag op een nette manier doen zodat zij mij tegemoet kunnen komen in die kosten.
Maar hoe kan ik dat het beste brengen, ben hier echt heel slecht in aangezien ik snel boos wordt..
Het is de fout van de administratie tot 2x toe en ik zit met de gebakken peren.
Help me out!! Ik ben jullie heel dankbaar.
zondag 12 februari 2012 om 14:15
zondag 12 februari 2012 om 14:32
quote:Broedkippetje schreef op 12 februari 2012 @ 14:19:
Als ze te weinig heffingskorting hebben toegepast, zou je toch juist geld terug moeten krijgen?
Volgens mij ook meer heffingskorting betekend minder belasting en premies betalen.
TO heb je de loonheffingskorting misschien twee keer laten toepassen?
Als ze te weinig heffingskorting hebben toegepast, zou je toch juist geld terug moeten krijgen?
Volgens mij ook meer heffingskorting betekend minder belasting en premies betalen.
TO heb je de loonheffingskorting misschien twee keer laten toepassen?
zondag 12 februari 2012 om 16:35
Je werkgever gaat écht niet voor jou geld aan de belasting betalen, omdat jij te weinig belasting hebt betaald. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat er inderdaad een fout bij hen ligt. En al zouden ze je te veel heffingskorting hebben gegeven, dan nog moet jij gewoon je eigen belasting betalen.