Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Ik heb mezelf een fitbit cadeau gedaan. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Mijn lattenbodem was al heel lang aan vervanging toe. Eindelijk me erin verdiept en gekozen om nu echt voor kwaliteit te gaan in plaats van voor iets dat na vijf jaar weer op is. Dus toen zat een mooie discusbodem in mijn digitale winkelmandje, uiteraard in de gewone, niet-verstelbare versie. Ik heb immers nog nooit een verstelbare bedbodem gehad en had het eigenlijk ook nooit gemist, maar ja, nu ik tóch voor kwaliteit ging en voor een oplossing die lang meegaat ... dus de basic-versie weer uit het winkelmandje gegooid en voor de twee keer zo dure elektrisch verstelbare variant gegaan. En man ... wat een genot! Zó blij met deze keuze!
Alle reacties Link kopieren
Een heerlijk opvouwbaar ligbed. Vorig jaar al gezien en proefgelegen, maar best duur.
En nu kwam hij voorbij met iets korting.
Hebbes dacht ik.

Ik zie mezelf al liggen in het zonnetje.... :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb online bloemenzaadjes besteld. Dit weekend allemaal uitzaaien in de tuin en voorkweken in een bakje denk ik, nu al zin in.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
lilaviolet schreef:
27-02-2021 20:03
Ik heb mezelf een fitbit cadeau gedaan. :biggrin:
Ik ook, de versa 3, komt morgen binnen :)
Alle reacties Link kopieren
Veel te duur Yves Delorme beddengoed :love:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
binkie schreef:
27-02-2021 22:10
Een heerlijk opvouwbaar ligbed. Vorig jaar al gezien en proefgelegen, maar best duur.
En nu kwam hij voorbij met iets korting.
Hebbes dacht ik.

Ik zie mezelf al liggen in het zonnetje.... :daisy:
Klinkt goed, heb je een linkje?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel mooi, lief klein beeldje gekocht. Nu nog wachten tot ik ‘m op kan halen.

https://welikeart.nl/2021/02/19/antoinette-nausikaa-2/
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloemenveld schreef:
27-02-2021 18:24
https://www.cinemaculinair.nl/nl_nl/

Wij kijken nu Julie and Julia

Dit is echt SUPER tof. Wat een leuk initiatief :heart:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Van t weekend een nieuwe tuin.
Volgende week kapper, pedicure, beautybehandling en n nieuwe neus uitkiezen :proud: :yes:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Goede omega 3 capsules ;)
Alle reacties Link kopieren
Wow Apa dat is een boel! Neus als in dat je onder het mes gaat?

Ik heb een nieuwe dekbedhoes besteld. Kan ieder moment bezorgd worden. Blij mee :-)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
05-03-2021 19:19
Wow Apa dat is een boel! Neus als in dat je onder het mes gaat?

Ik heb een nieuwe dekbedhoes besteld. Kan ieder moment bezorgd worden. Blij mee :-)

Ha heerlijk een vers bed :heart:

Ik heb een afspraak om te gaan kijken hoe en wat. Tussenschot staat scheef en er mag nog wel een beetje extra gesleuteld worden.
Ik heb oke van mn verzekering dus van de week kijken hoe en wat. :yes:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Wow lijkt me best spannend!

Hm... inmiddels heb ik mail dat het pakket bezorgd is om 17.30 maar er is toch echt niks bezorgd en ik was zeker weten thuis en in de buurt van de bel. Zal mezelf nog eens wat gunnen. Buuf is geappt, misschien heeft zij het.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf aanstaande maandag 45 minuten winkelen gegund in een grote kledingzaak. Zo'n zin in! Ik loop de hele tijd in jogginglakken, en alle lentekleding is me te groot, dus ik hoop flink in te slaan!
Alle reacties Link kopieren
Ben al drie avonden zoet met m'n bouwpakket kat.
Afbeelding


En m'n makkelijke moestuin kwam vandaag binnen! Morgen m'n zaden dus dan tomaten voor gaan zaaien. Zin in, niets lekkerder dan tomaten uit eigen tuin
Alle reacties Link kopieren
Lekker Koettie! Dat ga ik volgende week doen met mn dochter en mn zusje.

Veel plezier Elizabethie

Heb je je dekbedovertrek gevonden Moon?

T is mn eerste operatie ooit. Mn eerst ziekenhuisopname. :hyper: ben zo benieuwd wat kan.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Chaoot meldt zich... het pakket is bezorgd op mijn adres van 5,5 jaar geleden. Kennelijk stond Wehkamp daar nog op ingesteld en ik heb dat niet gezien. (ik bestel dus echt weinig, haha)

Vind het onwijs raar daar weer langs te moeten maar ik heb geen tel nr of naam van huidige bewoners dus ik moet er morgen toch maar aanbellen.

Ja lijkt me spannend Apa! Raar ook... mijn neus is best opvallend en het zou wel wat minder mogen maar toch ook geen designer-neus... lijkt me gek om dat dan uit te zoeken :-)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: check, ik kwam er laatst net op tijd achter dat er ergens nog een adres ingesteld stond op mn vakantiehuisje waar ik n halfjaar woonde in 2018 :facepalm:
Sns had dat adres ook nog staan voor mn dochter (6jr)....... mijne was wel gewijzigd dus we zijn in goed gezelschap :facepalm:

Ik wil vooral dat ie recht staat en hump mag wel wat minder, dat is denk ik een stuk fijner met brillen dragen. (Veiligheidsbril op werk heeft geen verstelbare neusdingetjes)

Nu slapen, morgen 7 uur gaat mn wekker :zzz:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Een airco. In mei wordt hij geïnstalleerd. En ik heb een diner besteld voor met Pasen.
Alle reacties Link kopieren
zenga schreef:
04-03-2021 18:50
Klinkt goed, heb je een linkje?
Bij bol.com het goedkoopste. Bijna uitverkocht.
Crespo de luxe 364xl
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf toch ook maar eens Snag tights gegund. Na alle lovende reviews in dit topic ben ik heel benieuwd!

En ik heb weer eens een Zalon-box besteld, ik wilde mezelf nieuwe kleding gunnen voor mijn verjaardag eind deze maand, maar ik weet niet zo goed wat, dus dan is een Zalon-box wel fijn :)
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe fiets, was nodig want oude fiets was kapot. Als het goed is dan is het binnen een paar dagen geregeld ( via fietsplan) dus dan fiets ik weer lekker.
Alle reacties Link kopieren
Een zakje Leonidas manon paaseitjes, dus met de vulling van de bekende witte praline 😋
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn stbx man zomaar uit ons leven is verdwenen met een telefoontje heb ik onze kinderen en mezelf een hondje kado gedaan, dat wilde we al jaren maar mijn ex-man niet, de beste beslissing ooit geweest, wat een gezelligheid en liefde in huis, we zijn alle vier na 3 jaar nog steeds zo dol op ons gekke pluizenbolletje (een mix van een poedeltje en een coton de tulear) en zou haar niet meer willen missen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven