Wat vind jij nu echt te duur geworden? Deel 3
zaterdag 31 mei 2025 om 16:26
zaterdag 31 mei 2025 om 17:03
zaterdag 31 mei 2025 om 18:02
Limonadesiroop, 3,49 Raak. Vandaag bij mijn appie hadden ze alleen 0% suiker, en de Karvan Cevitam was 2 voor 1, dus die genomen. Wel minder lekker/sterk. Maar goed, als het doel is mij minder suiker te laten drinken dan werkt dat dus. Is het enige dat ik wel eens drink, verder geen fris.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 31 mei 2025 om 18:06
Wow, dat was juist altijd een van de goedkopere opties. Bizar.Lebow schreef: ↑31-05-2025 18:02Limonadesiroop, 3,49 Raak. Vandaag bij mijn appie hadden ze alleen 0% suiker, en de Karvan Cevitam was 2 voor 1, dus die genomen. Wel minder lekker/sterk. Maar goed, als het doel is mij minder suiker te laten drinken dan werkt dat dus. Is het enige dat ik wel eens drink, verder geen fris.
zaterdag 31 mei 2025 om 18:29
zaterdag 31 mei 2025 om 19:47
maandag 2 juni 2025 om 07:45
dat verwacht ik wel ja. gisteren weer het besef gekregen dat de gewone horeca echt bizar duur is.
"vroeger" was het verschil tussen de gewone horeca en de horeca op parken/in musea enorm. maar dat deed je omdat je een dagje uit was.
Gisteren in het openluchtmuseum viel het ons juist op dat er weinig tot geen prijsverschil meer was. en als ik 4.10 voor een kop thee betaal is dat niet omdat de parken zoveel goedkoper zijn geworden, maar omdat de gewone horeca dus opgeschoven is naar park/evenementenprijzen
En doooooor!
maandag 2 juni 2025 om 11:26
Ik heb nu een paar keer de chips van de Aldi gehaald, daar zit meer smaak aan dan die van de AH/Lays.
Ik had laatst een fles raak en het viel mij idd op dat hij heel duur is geworden. Ik dronk altijd Karvan Cevitam, maar sinds ze overgegaan zijn naar die veel kleinere flessen voor dezelfde hoge prijs, haal ik die niet meer. Maar daarvan vond ik bijna alle smaken lekker, maar van andere merken niet. Eigen merk AH vind ik niet lekker en vooral de 0%-versie vond ik niets. Die fles heb ik na 2 drankjes weggegeven. De gewone Raak Tropical vind ik nog wel lekker.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 3 juni 2025 om 12:32
Die chips in doos zijn lastig om te openen. Misschien goed voor ouders met kleine kinderen.
Maar tot 31 december 2025 is er wel een cashback actie.
Ik heb een doos Lays Max gekocht en ik vond het niet eens lekker… Wel dus gratis

dinsdag 3 juni 2025 om 12:33
Ik vroeg me gisteren in de AH nog af hoe de (bijna) kant en klare pizza’s, quiches en salades zo goed verkopen.
8 euro voor een quiche is bijvoorbeeld idioot.
Al vermoed ik dat een quiche in de horeca die je niet meer zelf hoeft te bakken duurder is.
dinsdag 3 juni 2025 om 15:40
Ik drink al jaren Raak limonadesiroop. 2 a 3 jaar geleden betaalde ik bij Picnic 1, 54 voor een fles, nu 3, 29GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 19:47Ja die waren toch nooit zo duur? heb ze al een eeuwigheid niet gekocht. Al moet ik zeggen dat Roosvicee ook tegenwoordig prijzig is, net zoals het eigen merk.

...
dinsdag 3 juni 2025 om 18:12
Ik vind die dingen ook nooit te etenmargreetder schreef: ↑03-06-2025 14:17Welke is dat dan? Ik zie ze alleen voor € 3,99 liggen. Kwaliteit is helaas bagger.
Voor iedereen een groene tuin

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in