We vrekken hier verder ! :-)

dinsdag 8 maart 2011 om 10:40
Dames (en heren),
ik heb kortingsbonnen voor het dolfinarium gekregen. entree+droommenu (*friet met en frinkandel) de korting is 6 euro p.p. maximaal 6 personen per waardecheque. je betaald dan 23.25 ipv 29.25.
wie interesse heeft stuur een email met adres gegevens naar
en dan stuur ik ze per post toe.
De waardecheque is geldig van 19 februari t/m 30 juni 2011
ik heb kortingsbonnen voor het dolfinarium gekregen. entree+droommenu (*friet met en frinkandel) de korting is 6 euro p.p. maximaal 6 personen per waardecheque. je betaald dan 23.25 ipv 29.25.
wie interesse heeft stuur een email met adres gegevens naar
en dan stuur ik ze per post toe.
De waardecheque is geldig van 19 februari t/m 30 juni 2011
dinsdag 8 maart 2011 om 12:57
ik heb een esprit waardebon van 10 euro, die je bij de esprit shop http://www.esprit.nl kunt uitgeven als je minimaal 50 euro besteedt. Ik ga niks kopen, dus maak er graag een ander blij mee. Hij is geldig tot eind maart. Iemand belangstelling voor? Zet dan even je mailadres hier neer.

dinsdag 8 maart 2011 om 14:29
Heb ik nu wel of niet gevrekt ?
Net een heel mooi Wallace & Gromit dekbedovertrek gekocht voor EUR 40,00. Een hoop geld, maar ze zijn amper te vinden. Ik vond er één op internet, hier in de Cartoonshop in Groningen. Hij bleek zelfs op voorraad. 40 euries, best wel duur, dus wat verder gezocht, overal 45 euries.
45 is meer dan 40, dus toch maar bij Cartoonshop gekocht. Valt "laagste prijs zoeken" ook onder vrekken ?
http://www.cartoonwinkel.nl/producten.php?id=4443
Net een heel mooi Wallace & Gromit dekbedovertrek gekocht voor EUR 40,00. Een hoop geld, maar ze zijn amper te vinden. Ik vond er één op internet, hier in de Cartoonshop in Groningen. Hij bleek zelfs op voorraad. 40 euries, best wel duur, dus wat verder gezocht, overal 45 euries.
45 is meer dan 40, dus toch maar bij Cartoonshop gekocht. Valt "laagste prijs zoeken" ook onder vrekken ?
http://www.cartoonwinkel.nl/producten.php?id=4443

dinsdag 8 maart 2011 om 16:37
Wallace & Gromit zijn ook onbetaalbaar leuk, Moppetoet. Net als Shaun the Sheep.
Toet, jij woont in de omgeving van Groningen, toch? Heb jij zonen? Ik heb net de kinderkast uitgemest en heb een stapel jongenskleding in maat 146/152 die ik eigenlijk naar Pino/Robbedoes wilde brengen, maar misschien heb jij belangstelling. Zijn vooral shirts met lange mouwen en stoere lange-korte broeken (weet niet hoe je ze noemt, voor de zomer, tot over de knie). Ook twee paar schoenen van Replay (één paar in bijna nieuwstaat, andere is gedragen maar ziet er nog vrij goed uit).
Geef maar even een piep als je interesse hebt. Zo niet, even goede vrienden, dan breng ik de spullen in de loop van de week weg.
Toet, jij woont in de omgeving van Groningen, toch? Heb jij zonen? Ik heb net de kinderkast uitgemest en heb een stapel jongenskleding in maat 146/152 die ik eigenlijk naar Pino/Robbedoes wilde brengen, maar misschien heb jij belangstelling. Zijn vooral shirts met lange mouwen en stoere lange-korte broeken (weet niet hoe je ze noemt, voor de zomer, tot over de knie). Ook twee paar schoenen van Replay (één paar in bijna nieuwstaat, andere is gedragen maar ziet er nog vrij goed uit).
Geef maar even een piep als je interesse hebt. Zo niet, even goede vrienden, dan breng ik de spullen in de loop van de week weg.
dinsdag 8 maart 2011 om 17:03
quote:moppetoet schreef op 08 maart 2011 @ 15:29:
Voor Moppekind.
Hij heeft net zijn kamer opnieuw ingericht (met zijn griezelfeestjespullen, dat kostte gelukkig niets, we hadden de meuk al) en daar hoort een eng dekbedovertrek bij.
Het blije gezicht van je kind: onbetaalbaar!
Geld is ook om je leven leuker te maken hoor...
Voor Moppekind.
Hij heeft net zijn kamer opnieuw ingericht (met zijn griezelfeestjespullen, dat kostte gelukkig niets, we hadden de meuk al) en daar hoort een eng dekbedovertrek bij.
Het blije gezicht van je kind: onbetaalbaar!
Geld is ook om je leven leuker te maken hoor...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 8 maart 2011 om 17:04
quote:snoetepoet schreef op 08 maart 2011 @ 13:53:
Ik ben nog niet een vrek maar wil wel dit topic gaan volgen om een vrek te worden!
U zijt wellekome Snoet
Kun je volgende week mooi meedoen met het vrekkenexamen samen met Mylene-Valerie. 50 meerkeuzevragen uit de afgelopen 2 topics
Ik ben nog niet een vrek maar wil wel dit topic gaan volgen om een vrek te worden!
U zijt wellekome Snoet
Kun je volgende week mooi meedoen met het vrekkenexamen samen met Mylene-Valerie. 50 meerkeuzevragen uit de afgelopen 2 topics
himalaya wijzigde dit bericht op 08-03-2011 17:12
Reden: Juf Elynn is strenger
Reden: Juf Elynn is strenger
% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 8 maart 2011 om 17:09
Een dagje Efteling is natuurlijk niet echt vrekken maar ik ga er overmorgen voor mijn verjaardag heen met 5 euro korting per ticket, gekocht op de webshop van de telegraaf. Aktie loopt nog tot 31 maart a.s.
Scheelt met zijn tweetjes toch weer een tientje waar je iets anders voor kunt doen, bv, koffie drinken.
Scheelt met zijn tweetjes toch weer een tientje waar je iets anders voor kunt doen, bv, koffie drinken.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

dinsdag 8 maart 2011 om 18:40
Voor degene met belangstelling:
Kortingscoupon voor walibie voor een korting van 7,50 op de entreeprijs van 35,25 en je krijgt ook nog een bon voor gratis friet met mayo en een munt voor de winner circle. 1 bon is voor max 6 personen en ik heb er 2.
De eerste 2 die mij hun adres pm en stuur ik hem naar op (moet wel via de post)
Kortingscoupon voor walibie voor een korting van 7,50 op de entreeprijs van 35,25 en je krijgt ook nog een bon voor gratis friet met mayo en een munt voor de winner circle. 1 bon is voor max 6 personen en ik heb er 2.
De eerste 2 die mij hun adres pm en stuur ik hem naar op (moet wel via de post)