Geld & Recht alle pijlers

Welke Simonly hebben jullie?

06-03-2017 20:01 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben op zoek naar SIM-only (niet naar Simon-Ly, want die zit in China ) maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb nu een abonnement en betaal 25 euro per maand, dit vind ik teveel.

Thx en een fijne avond!
Nou voor de 100ste keer mijn bericht aangepast... moet nu toch echt duidelijk zijn. Helaas kan ik de titel niet aanpassen...
Oooooooooooooh, een SIM-only!

Zeg dat dan!
668, the neighbour of the Beast
Ik was eerst dus ook aan het uitzoeken wat simonly precies was.
Tele2. Net overgestapt van Vodafone. Onbeperkt bellen en 1 gig. Voor 16 €.

Ik wil ook in het buitenland kunnen internetten (ook buiten de EU) en Tele2 heeft ook goeie buitenlandbundels. Maandabo, dus je kan er zo vanaf. Maar bevalt tot nu toe prima.

Als buitenland niet belangrijk is, kan het goedkoper.
.
@Pluisi... de SIM-only die jij hebt lijkt mij wel wat. Deze kan ik alleen niet vinden op de Simyo site. Kom steeds duurder uit. Was het een aanbieding/ actie?
Ik zit bij Youfone. 2 GB en 100 min/sms voor slechts €14, op het zeer fijne KPN netwerk
Ik heb Hollandsnieuwe, op het netwerk van Vodafone dat het hier in het dorp goed doet (t-mobile niet, dus alles dat op t-mobile netwerk zit wilde ik niet).
Ben. Per maand opzegbaar. 300 belminuten en 1500 mb internet en onbeperkt sms, 10 euro.

Voor de kinderen Simpel, 150 minuten bellen, 1500 mb, 1000 sms voor 9 euro
Ab imo pectore
Voor werk moet ik erg veel bellen, en gebruik mijn telefoon regelmatig als hot spot.

Youfone:

Onbeperkt bellen en sms

6gb data (via 3g, maar meer dan snel genoeg, ook als hotspot om op te werken. Netflixen hoef ik er nier op)

Maandelijks opzegbaar

23,- per maand
Bedankt allemaal! @Emmylou; hoe bevalt Ben qua bereik?
Hollands Nieuwe, 1000 mb/sms/min voor 8 euro per maand. Voldoet goed, hun 4g is 1 euro duurder, maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Is maandelijks te wijzigen
quote:janna-sophie schreef op 06 maart 2017 @ 20:23:

300 belminuten en onbeperkt internet bij KPN, door de pakketkorting 12 ipv 17euro.Heel goedkoop
Zeker goedkoop. hoe lang duurt die korting? Op de kpn site kost deze 25 euro.
.
Ik heb Simyo, 200 min/sms + 1000mb data (was eerst 500 maar na 9 maanden abbo kreeg ik aanbieding dat het verdubbeld werd) en betaal 11 euro per maand. Enige nadeel is dat je met Simyo niet mee kan doen aan winacties van de radio omdat die nummers (0909 en 0906) standaard geblokkeerd zijn. Ik weet eigenlijk niet of dit bij andere providers ook zo is.
Hier ook hollandsnieuwe, goedkoop en voordeel vind ik dat je nooit over je minuten/sms/mb heen kan, je krijgt dus nooit een onverwachtse hogere rekening.
quote:fall2013 schreef op 06 maart 2017 @ 21:18:

Bedankt allemaal! @Emmylou; hoe bevalt Ben qua bereik?Perfect. Is t-mobile netwerk, het best geteste netwerk.
Ab imo pectore
Ik heb Youfone en nog geen klachten over gehad.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Simpel 12,50 onbeperkt sms, 2 gig internet en 100 belminuten. Netwerk in the middle of nowhere niet fantastisch of je moet goed stil kunnen zitten (bij telefoon van linker- naar rechteroor of net iets teveel de verkeerde kant op leunen val ik nog weleens weg )
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Robin mobile, 19 euro alles onbeperkt op het KPN netwerk. Zit wel op 3G maar vind dat geen probleem
Hollands nieuwe heb ik. Netwerk van vodafone
quote:S0LEIL schreef op 06 maart 2017 @ 20:53:

[...]

Ik ook Ik zat al te denken welke nieuwe rage ofzo ik nu weer gemist had

( )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:impala schreef op 06 maart 2017 @ 21:28:

Zeker goedkoop. hoe lang duurt die korting? Op de kpn site kost deze 25 euro.Die korting heb ik omdat we ook tv en internet van kpn hebben en duurt tot we dat opzeggen. Maar ook 17euro is goedkoop voor dit abonnement, ik ben heel blij met kpn ( om meerdere redenen).
Ik zit bij Hollandsnieuwe. 13 euro voor 1500 ... (maakt niet uit, of je dat gebruikt voor data, voor belminuten of sms, kan allemaal door elkaar heen).
quote:fall2013 schreef op 06 maart 2017 @ 21:12:

@Pluisi... de SIM-only die jij hebt lijkt mij wel wat. Deze kan ik alleen niet vinden op de Simyo site. Kom steeds duurder uit. Was het een aanbieding/ actie?

Of ze hebben de abonnementen voor nieuwe klanten aangepast. Zelf heb ik telfort en ik heb alles op 0 staan. Dat kun je nu ook niet meer afsluiten. Mijn laatste telefoonrekening was 10 cent.

Telfort zit op het KPN netwerk en dat was voor mij een voorwaarde. Want de andere hebben hier in het dorp wel bereik, maar als je het buitengebied in gaat niet meer. Dus daar zou ik eerst naar kijken. Simyo is trouwens ook KPN-netwerk zag ik.
quote:aquarium schreef op 07 maart 2017 @ 03:05:

Ik zit bij Hollandsnieuwe. 13 euro voor 1500 ... (maakt niet uit, of je dat gebruikt voor data, voor belminuten of sms, kan allemaal door elkaar heen).

Plus als je 0900 nummers belt of in het buitenland belt/smst/internet dit ook uit diezelfde bundel gaat. Je betaalt hiervoor dus niet extra bovenop je abonnement. (Tenzij je met al die kosten boven je bundel gaat, dan moet je een bundel bijkopen) Het aantal (zoals hier 1500) is namelijk omgerekend een bedrag (als het abonnement 23 euro kost normaal gesproken is dat dus 1,5 cent per minuut/sms/mb en heb je dus 23 euro tegoed als je naar 0900 nummers belt of in het buitenland iets doet met je telefoon)

Dit vond ik persoonlijk een heel groot voordeel. Netwerk is van Vodafone. Had met Simyo wel veel beter bereik en sneller internet, maar Hollandsnieuwe voldoet ook (maar je merkt dat het minder is).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven