Wéer storing ING!
dinsdag 25 februari 2014 om 12:41
quote:Biebeliee schreef op 25 februari 2014 @ 12:39:
[...]
Oké, ik wist het niet precies.
Dan kon het toen denk ik niet omdat vriendin haar apparaatje niet mee had.
Op zich prima te doen met een extra apparaatje vast in je tas.
Ik blijf bij ING, vind het wel heel makkelijk.
En veiligheid...tja, niemand kan toch iets zonder mijn 5 cijferige code/wachtwoord.
Bij inloggen moet je die intoetsen en bij een transactie weer.Maar bij de Rabo was het iig zo dat je geen limiet instelde voor die transacties en dat is natuurlijk heel onveilig. Ik heb bij ABN een beperking tot 200 euro per dag. Meer kan gewoon echt niet.
[...]
Oké, ik wist het niet precies.
Dan kon het toen denk ik niet omdat vriendin haar apparaatje niet mee had.
Op zich prima te doen met een extra apparaatje vast in je tas.
Ik blijf bij ING, vind het wel heel makkelijk.
En veiligheid...tja, niemand kan toch iets zonder mijn 5 cijferige code/wachtwoord.
Bij inloggen moet je die intoetsen en bij een transactie weer.Maar bij de Rabo was het iig zo dat je geen limiet instelde voor die transacties en dat is natuurlijk heel onveilig. Ik heb bij ABN een beperking tot 200 euro per dag. Meer kan gewoon echt niet.
dinsdag 25 februari 2014 om 12:43
quote:bootje_op_de_golven schreef op 25 februari 2014 @ 12:41:
[...]
Maar bij de Rabo was het iig zo dat je geen limiet instelde voor die transacties en dat is natuurlijk heel onveilig. Ik heb bij ABN een beperking tot 200 euro per dag. Meer kan gewoon echt niet.Bij ING heb ik volgens mij ook geen beperking.
[...]
Maar bij de Rabo was het iig zo dat je geen limiet instelde voor die transacties en dat is natuurlijk heel onveilig. Ik heb bij ABN een beperking tot 200 euro per dag. Meer kan gewoon echt niet.Bij ING heb ik volgens mij ook geen beperking.
dinsdag 25 februari 2014 om 12:43
quote:Biebeliee schreef op 25 februari 2014 @ 12:40:
[...]
Ik heb een paar jaar bij ABN gewerkt maar kan me in die tijd wel een aantal keren paniek *want storing* herinneren hoor Kan, maar ik zit niet zo vaak te bankieren, dus dan is de kans dat het gebeurt ook veel kleiner. Net zoals forenzen versus dagjesmensen. Ik ben niet bekend met treinvertragingen, maar mijn zoon klaagt steen en been.
[...]
Ik heb een paar jaar bij ABN gewerkt maar kan me in die tijd wel een aantal keren paniek *want storing* herinneren hoor Kan, maar ik zit niet zo vaak te bankieren, dus dan is de kans dat het gebeurt ook veel kleiner. Net zoals forenzen versus dagjesmensen. Ik ben niet bekend met treinvertragingen, maar mijn zoon klaagt steen en been.
dinsdag 25 februari 2014 om 12:52
hier abn app. vind m wel fijn. maar idd je kan niet naar iedereen zomaar geld overmaken zonder pas en reader. maar ja. daarom is t ook veiliger.
maar ik heb toch al wel een paar kortdurende storingen mee gemaakt hoor. maar ing heeft er de laatste tijd veel. ook ideal is veel gedoe mee. heb tot 2 x toe al voor moeten schieten voor schoonouders ivm storing ideal en ing de afgelopen 2 weken.
agh ja. volgend kwartaal is abn of rabo storingsgevoeliger. niet te druk om maken. paar jaar geleden kon je je saldo nog niet eens via je mobiel checken en dat hebben we ook overleefd.
maar ik heb toch al wel een paar kortdurende storingen mee gemaakt hoor. maar ing heeft er de laatste tijd veel. ook ideal is veel gedoe mee. heb tot 2 x toe al voor moeten schieten voor schoonouders ivm storing ideal en ing de afgelopen 2 weken.
agh ja. volgend kwartaal is abn of rabo storingsgevoeliger. niet te druk om maken. paar jaar geleden kon je je saldo nog niet eens via je mobiel checken en dat hebben we ook overleefd.
dinsdag 25 februari 2014 om 12:58
dinsdag 25 februari 2014 om 14:31
Wij hebben een rekening bij de Triodos, dat werkt ook met een random reader, maar je hoeft er je pasje niet in te steken en elke rekeninghouder heeft er één (bij een en/of rekening). Dus je kunt niet met elke random reader internetbankieren, alleen met jouw persoonlijke random reader.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 25 februari 2014 om 15:02
[quote]pepersteak schreef op 25 februari 2014 @ 14:12:
Je kan idd weer je saldo bekijken maar meer niet
Moet mijn huur nog overmaken vandaag. Pfffffffff[/quote]
Pas even goed op. Ik heb net geld naar een vriendin overgemaakt en kreeg een foutmelding. Niks op mijn rekening te zien, dus een paar minuten later nog een poging. Nu is het geld ineens twee keer afgeschreven. De foutmeldingen kloppen dus niet, en je saldo en transacties zijn niet goed up to date.
Je krijgt het wel terug als je dit met bv je huur doet, maar het is zoveel gedoe.
Je kan idd weer je saldo bekijken maar meer niet
Moet mijn huur nog overmaken vandaag. Pfffffffff[/quote]
Pas even goed op. Ik heb net geld naar een vriendin overgemaakt en kreeg een foutmelding. Niks op mijn rekening te zien, dus een paar minuten later nog een poging. Nu is het geld ineens twee keer afgeschreven. De foutmeldingen kloppen dus niet, en je saldo en transacties zijn niet goed up to date.
Je krijgt het wel terug als je dit met bv je huur doet, maar het is zoveel gedoe.
dinsdag 25 februari 2014 om 16:28
Ik kon paar uur geleden gewoon geld overmaken hoor ( zonder foutmelding) dus zal niet overal die storing zijn denk ik.
Bij ING zit trouwens wel een limiet op de app namelijk 1000¤ Per dag. ( vind ik soms al vervelend met die app is alles zo snel geregeld ) maar ik heb de app ook niet op telefoon alleen op de iPad en die gaat nooit ergens mee naartoe.
Bij ING zit trouwens wel een limiet op de app namelijk 1000¤ Per dag. ( vind ik soms al vervelend met die app is alles zo snel geregeld ) maar ik heb de app ook niet op telefoon alleen op de iPad en die gaat nooit ergens mee naartoe.
woensdag 26 februari 2014 om 07:44
Ik zit bij de Rabo en kan tot een X bedrag (kan je zelf instellen) via de app geld overmaken naar onbekende rekeningen, zonder de reader te gebruiken. Dus die heb je in principe verder niet nodig.
Acceptgiro's kan je de onderste regel van scannen, dan vult hij daarna alles zelf in. Vind ik ook super handig!
En ik heb nooit storing ermee eigenlijk. Hij doet het altijd prima. Ik zal hem wel niet nodig hebben als er storing is blijkbaar
Acceptgiro's kan je de onderste regel van scannen, dan vult hij daarna alles zelf in. Vind ik ook super handig!
En ik heb nooit storing ermee eigenlijk. Hij doet het altijd prima. Ik zal hem wel niet nodig hebben als er storing is blijkbaar
woensdag 26 februari 2014 om 10:46
donderdag 27 februari 2014 om 10:46
Mijn man heeft geen salaris ontvangen. Is dinsdag tijdens die storing gestort en toen het er vandaag nog niet was is hij maar eens gaan informeren bij de salarisadministratie. Alles was keurig overgemaakt, maar er waren meer klachten en toen ze die naast elkaar legden bleek dus dat er geen salaris was gestort bij de werknemers met een ING-rekening.
Ze zijn nu in conclaaf met de ING, maar de boodschap is redelijk hetzelfde als eerder; jammer, hebben wij geen boodschap aan.
Belachelijk.
Ze zijn nu in conclaaf met de ING, maar de boodschap is redelijk hetzelfde als eerder; jammer, hebben wij geen boodschap aan.
Belachelijk.