Ziggo opzeggen, alternatief?
woensdag 27 juli 2016 om 10:28
Ik heb al 2,5 jaar een abonnement bij Ziggo met internet en tv. Ik heb gekozen voor het meest standaardpakket van Ziggo en ben er redelijk over te spreken (alleen niet over de service). Hetgeen waar ik nu over struikel is dat mijn maandelijkse rekening nu voor de zoveelste keer is verhoogd. Ik zit nu op 44,95 per maand en dit lijkt wel steeds duurder te worden. Ik ben nu op zoek naar een alternatief voor internet en TV, gewoon standaardzenders (stuk of 30 zijn dat er geloof ik?). Wil wel een goede verbinding behouden uiteraard. Wat hebben jullie en wat betalen jullie per maand aan dit abonnement?
Live Laugh Love

woensdag 3 augustus 2016 om 08:49
quote:Vlinder1963 schreef op 31 juli 2016 @ 00:09:
Nee Ziggo is met UPC samen gegaan,en de klanten van UPC zijn daar begrijpelijk niet blij mee, kost meer voor minder dan ze hadden.En je krijgt er storingen bij. Had ik met UPC misschien eens per 6 maanden, nu met Ziggo alweer een storing. Toch maar op zoek naar een ander die bepaalde zenders ook aanbiedt. Zucht zo geen zin in alles weer opnieuw instellen.
Nee Ziggo is met UPC samen gegaan,en de klanten van UPC zijn daar begrijpelijk niet blij mee, kost meer voor minder dan ze hadden.En je krijgt er storingen bij. Had ik met UPC misschien eens per 6 maanden, nu met Ziggo alweer een storing. Toch maar op zoek naar een ander die bepaalde zenders ook aanbiedt. Zucht zo geen zin in alles weer opnieuw instellen.
dinsdag 25 oktober 2016 om 23:48
Ze hebben het euvel verholpen, op hun website bij ziggo. Ik blijf toch bij ziggo want , ik had 2 dagen mobiel internet storing bij telfort, het was toch handig dat ik kon internetten en Wifi had bij ziggo.En andersom als er bij ziggo een storing is, kan ik altijd internetten, op mijn telefoon bij telfort..
donderdag 27 oktober 2016 om 23:15
Wat Tiswa zegt, de klantenservice van Kpn is echt fantastisch. Ik ben overgestapt van Ziggo naar Kpn, daar heb ik echt geen spijt van. Beter wifi bereik en ze helpen mij altijd erg vriendelijk als ik een vraag heb. Ze zijn ook altijd bereikbaar, dus toen ik 's avonds laat op een verkeerd knopje had gedrukt en geen beeld meer had, was ik zwaar gefrustreerd, maar met de vriendelijke medewerker had ik het binnen 1 minuut opgelost.

donderdag 27 oktober 2016 om 23:26
quote:anke112233 schreef op 27 oktober 2016 @ 23:15:
Wat Tiswa zegt, de klantenservice van Kpn is echt fantastisch. Ik ben overgestapt van Ziggo naar Kpn, daar heb ik echt geen spijt van. Beter wifi bereik en ze helpen mij altijd erg vriendelijk als ik een vraag heb. Ze zijn ook altijd bereikbaar, dus toen ik 's avonds laat op een verkeerd knopje had gedrukt en geen beeld meer had, was ik zwaar gefrustreerd, maar met de vriendelijke medewerker had ik het binnen 1 minuut opgelost.*
Wat Tiswa zegt, de klantenservice van Kpn is echt fantastisch. Ik ben overgestapt van Ziggo naar Kpn, daar heb ik echt geen spijt van. Beter wifi bereik en ze helpen mij altijd erg vriendelijk als ik een vraag heb. Ze zijn ook altijd bereikbaar, dus toen ik 's avonds laat op een verkeerd knopje had gedrukt en geen beeld meer had, was ik zwaar gefrustreerd, maar met de vriendelijke medewerker had ik het binnen 1 minuut opgelost.*

donderdag 27 oktober 2016 om 23:30
De klantenservice van Telfort is ook eg goed,als er iets is dan proberen ze het zo snel mogelijk in orde te krijgen, je word ook altijd na gebeld of het opgelost is en of alles goed bevalt.
Wifi is ook perfect ,net als de TV en Internet , ze zijn inmiddels samen gegaan met KPN ,maar een stuk goedkoper dan KPN en de service is net zo goed als voor ze samen gegaan waren.
Wifi is ook perfect ,net als de TV en Internet , ze zijn inmiddels samen gegaan met KPN ,maar een stuk goedkoper dan KPN en de service is net zo goed als voor ze samen gegaan waren.
donderdag 27 oktober 2016 om 23:43
Maar wat zeggen jullie dan als jullie bellen? 'Hoi met die en die, ik wil graag korting. Ok bedankt! Doei.' ? :p kan me er niks bij voorstellen
Ik houd dit topic in de gaten moet binnenkort internet afsluiten en ik kijk geen TV dus het liefst alléén internet. Maar dat is in verhouding helaas nogal duur.
Ik houd dit topic in de gaten moet binnenkort internet afsluiten en ik kijk geen TV dus het liefst alléén internet. Maar dat is in verhouding helaas nogal duur.
vrijdag 28 oktober 2016 om 00:31
Ik ben overgestap naar Tele2 ook om de kosten te drukken. 37 euro per maand TV & Internet 40mbit. Ik kan jullie volgende maand pas laten weten of het iets is bij Tele2. Ben heel benieuwd! Ik hooop van harte dat het goed bevalt!!
Ik zit nu bij Onsbrabandnet. Prima provider, heeft het hier altijd prima gedaan. Maar ook veelste duur 57 euro per maand.
Andere provider is altijd lastig met overstappen vind ik zelf. Bij de een doet hij het goed en bij een andere hoor je dat er veel problemen zijn.
Succes! ^_^
Ik zit nu bij Onsbrabandnet. Prima provider, heeft het hier altijd prima gedaan. Maar ook veelste duur 57 euro per maand.
Andere provider is altijd lastig met overstappen vind ik zelf. Bij de een doet hij het goed en bij een andere hoor je dat er veel problemen zijn.
Succes! ^_^