2 pillen vergeten week 1
vrijdag 8 februari 2013 om 09:05
Ik heb 2 pillen vergeten in week 1 de 4de &7/8ste pil van de strip. Heb het waarschijnlijk net nog binnen 12u geslikt, heb zowiezo in de week ervoor geen sex gehad. Als ik het wel van plan ben gebruik ik wel extra voorbehoedsmiddel.
Er staat in de bijsluiter dat je bij 2 pillen of meer vergeten bent de arts moet raadplegen. & waarom? Als ik dus net te laat was geweest(denk dat het optijd was) moet ik dokter bellen? Wat zal de dokter mij dan vertellen? Slik trouwens de microgynon
Vergeet echt bijna nooit de pil, nu 2x in 1 week.. Waar zit ik met mijn gedachten :S
Er staat in de bijsluiter dat je bij 2 pillen of meer vergeten bent de arts moet raadplegen. & waarom? Als ik dus net te laat was geweest(denk dat het optijd was) moet ik dokter bellen? Wat zal de dokter mij dan vertellen? Slik trouwens de microgynon
Vergeet echt bijna nooit de pil, nu 2x in 1 week.. Waar zit ik met mijn gedachten :S

vrijdag 8 februari 2013 om 09:11
vrijdag 8 februari 2013 om 09:15
vrijdag 8 februari 2013 om 09:20
naar mijn weten kan je alleen zwanger worden als je sex hebt gehad, ongeacht hoeveel pillen je vergeet. ik zou dus niet weten waarom je de dokter zou moeten bellen...
misschien loop ik achter en mis ik iets, dan hoor ik het graag
(wel komende 7 dagen ff rubberen als je wel gaat sexen... en gebruiksaanwijzingen lezen wil ook nog wel eens helpen...)
misschien loop ik achter en mis ik iets, dan hoor ik het graag
(wel komende 7 dagen ff rubberen als je wel gaat sexen... en gebruiksaanwijzingen lezen wil ook nog wel eens helpen...)

vrijdag 8 februari 2013 om 20:51
oww snorry, ik zat je ook een beetje te pesten hoor...
ik bedoelde dat als je nog geen sex hebt gehad nadat je de pil vergeten bent er uiteraard niks aan de hand is, maar mocht je
binnen deze strip wel gaan sexen dat je er ff wat bij gebruikt voor de zekerheid... (bovendien heeft double dutch nog meer voordelen...)
ik bedoelde dat als je nog geen sex hebt gehad nadat je de pil vergeten bent er uiteraard niks aan de hand is, maar mocht je
binnen deze strip wel gaan sexen dat je er ff wat bij gebruikt voor de zekerheid... (bovendien heeft double dutch nog meer voordelen...)