5 uur later verdoving vd tandarts NOG niet uitgewerkt!!!

dinsdag 20 augustus 2013 om 14:43
Vanmorgen om 08.15 uur heeft ie het geinjecteerd, was alleen maar voor het vervangen van een vulling.
Niet erg spannend dus.
was nog in overweging om de verdoving te weigeren...
Had ik het nu maar gedaan!
En dan bel je naar de tandarts, zeggen ze: dat kan hlemaal geen kwaad hoor... als je er aan het einde vd dag of morgen nog last van hebt moet je nog maar eens bellen...
WTF!?!?!?!
Iemand anders dit ook al eens gehad?
Niet erg spannend dus.
was nog in overweging om de verdoving te weigeren...
Had ik het nu maar gedaan!
En dan bel je naar de tandarts, zeggen ze: dat kan hlemaal geen kwaad hoor... als je er aan het einde vd dag of morgen nog last van hebt moet je nog maar eens bellen...
WTF!?!?!?!
Iemand anders dit ook al eens gehad?

dinsdag 20 augustus 2013 om 15:59
quote:druppel_ schreef op 20 augustus 2013 @ 15:39:
Ik vind het veel vervelender als mijn verdoving na 6 keer spuiten het nog niet doet!
+1
Laatst een wortelkanaalbehandeling gehad waarbij de verdoving niet werkte. Uiteindelijk heeft hij de naald in mijn tand gestoken.
En verder eens met de rest: stel je niet zo aan! Als het morgenochtend niet over is bel je de tandarts gewoon weer.
Ik vind het veel vervelender als mijn verdoving na 6 keer spuiten het nog niet doet!
+1
Laatst een wortelkanaalbehandeling gehad waarbij de verdoving niet werkte. Uiteindelijk heeft hij de naald in mijn tand gestoken.
En verder eens met de rest: stel je niet zo aan! Als het morgenochtend niet over is bel je de tandarts gewoon weer.
dinsdag 20 augustus 2013 om 16:05
quote:bluebird77 schreef op 20 augustus 2013 @ 15:59:
[...]
+1
En verder eens met de rest: stel je niet zo aan! Als het morgenochtend niet over is bel je de tandarts gewoon weer.M'n tenen staan al krom van het idee, wat pijnlijk! :x
[...]
+1
En verder eens met de rest: stel je niet zo aan! Als het morgenochtend niet over is bel je de tandarts gewoon weer.M'n tenen staan al krom van het idee, wat pijnlijk! :x

dinsdag 20 augustus 2013 om 16:10
Ik heb - blasfemische vloek - 3 maanden geleden een ruggenprik gehad en heb nog steeds nauwelijks gevoel in mijn linkerheup, lies en schaamheuvel!
Het is toch ongelooflijk - vrouwelijk schaamdeel - dat ik nou nog steeds met een gevoelloze - ander synoniem voor vrouwelijk geslacht - rondloop?!
En wat zegt de orthopeed, die - synoniem voor mannelijke testikels - als ik er over begin?
Ja mevrouw, dat kan een poosje duren, voor dat weer helemaal hersteld is.
Met andere woorden; 'mens - ander woord voor urineren - niet.'
Ben ik mooi klaar mee!
Het is toch ongelooflijk - vrouwelijk schaamdeel - dat ik nou nog steeds met een gevoelloze - ander synoniem voor vrouwelijk geslacht - rondloop?!
En wat zegt de orthopeed, die - synoniem voor mannelijke testikels - als ik er over begin?
Ben ik mooi klaar mee!

dinsdag 20 augustus 2013 om 16:18
quote:Eleonora schreef op 20 augustus 2013 @ 16:10:
Ik heb - blasfemische vloek - 3 maanden geleden een ruggenprik gehad en heb nog steeds nauwelijks gevoel in mijn linkerheup, lies en schaamheuvel!
Ben ik mooi klaar mee!
Nee, dat meen je niet!!! Pff, en ik nog artsen horen zeggen dat een ruggenprik geheel risico loos is!
Ik vind dit toch wel een zeker risico (en ik heb begrepen dat er eigenlijk nog meer grote risico's kunnen zijn, maar die artsen in een groot ziekenhuis hier, spraken dat allemaal tegen als 'bangmakerij'...)
Oh en even (deels) in jou woorden:
Het was HEERLIJK om hier even over te -ander woord voor urineren-!!!
Ben ik mooi klaar mee!
Nee, dat meen je niet!!! Pff, en ik nog artsen horen zeggen dat een ruggenprik geheel risico loos is!
Ik vind dit toch wel een zeker risico (en ik heb begrepen dat er eigenlijk nog meer grote risico's kunnen zijn, maar die artsen in een groot ziekenhuis hier, spraken dat allemaal tegen als 'bangmakerij'...)
Oh en even (deels) in jou woorden:
Het was HEERLIJK om hier even over te -ander woord voor urineren-!!!

dinsdag 20 augustus 2013 om 16:25
Toen ik aan mijn hand geopereerd was om half tien 's ochtends zat ik's avonds nog steeds met een verdoofde hand. Wist ik veel dat een verdoving aan mijn hand veel langer zou werken dan een tandartsverdoving. Op een gegeven moment ben ik de keuken ingedoken en na amper tien minuten beweging (en warmte) kwam heel snel het gevoel terug. Kan ook toeval zijn geweest, maar wellicht is het het proberen waard? In jouw geval dan dus: douchen, kop onder de warme kraan en bewegen met dat smoelwerk
.

dinsdag 20 augustus 2013 om 16:25
quote:Eleonora schreef op 20 augustus 2013 @ 16:10:
Ben ik mooi klaar mee!
Ik heb 28 jaar geleden een kaakoperatie gehad en sindsdien is gevoel in mijn onderlip/kin verminderd. Zou na een aantal maanden vanzelf overgaan. Het werd wel beter, maar is nooit helemaal goedgekomen.
En toch voel ik niet de behoefte om te vloeken.
Ben ik mooi klaar mee!
Ik heb 28 jaar geleden een kaakoperatie gehad en sindsdien is gevoel in mijn onderlip/kin verminderd. Zou na een aantal maanden vanzelf overgaan. Het werd wel beter, maar is nooit helemaal goedgekomen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 20 augustus 2013 om 17:48
Als het na 24 uur nog niet is uitgewerkt moet je wèl de tandarts bellen.
Er zijn mensen met een enzymdeficientie die bepaalde stoffen niet goed afbreken. Een bepaald soort lokaal anestheticum is zo'n stof, articaine.
Maar tot die tijd hoef je je er niet druk om te maken, mag je best balen maar vloeken is tikje overdreven
Er zijn mensen met een enzymdeficientie die bepaalde stoffen niet goed afbreken. Een bepaald soort lokaal anestheticum is zo'n stof, articaine.
Maar tot die tijd hoef je je er niet druk om te maken, mag je best balen maar vloeken is tikje overdreven
Je bent zelf een theepot

dinsdag 20 augustus 2013 om 19:25
quote:bluebird77 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="druppel_ in "5 uur later verdoving vd tandarts NOG ni..."" class="messagelink">druppel_ schreef op 20 augustus 2013 @ 15:39</a>:</b>
Ik vind het veel vervelender als mijn verdoving na 6 keer spuiten het nog niet doet!</div></blockquote>
+1
Dit heb ik ook gehad, bij de 7e spuit spoot hij in mn tand, pas toen werkte het.
Hopelijk nooit meer een wortelkanaalbehandeling.
Een andere x bij de nieuwe tandarts, eerste keer gaatje vullen bij haar, eng dus om het niet door mn vertrouwde tandarts te laten doen, krijg in mn mond nauwelijks meer open, volgens mij ging de verdoving spuit gelijk in mn spier ofzo!
Maar 5 uur lang een verdoofde mond is best normaal. Is het nu wel uitgewerkt?
Ik vind het veel vervelender als mijn verdoving na 6 keer spuiten het nog niet doet!</div></blockquote>
+1
Dit heb ik ook gehad, bij de 7e spuit spoot hij in mn tand, pas toen werkte het.
Een andere x bij de nieuwe tandarts, eerste keer gaatje vullen bij haar, eng dus om het niet door mn vertrouwde tandarts te laten doen, krijg in mn mond nauwelijks meer open, volgens mij ging de verdoving spuit gelijk in mn spier ofzo!
Maar 5 uur lang een verdoofde mond is best normaal. Is het nu wel uitgewerkt?

dinsdag 20 augustus 2013 om 21:34
quote:Ikje86 schreef op 20 augustus 2013 @ 19:25:
[...]
Nou, het verschilt per keer hoor. Ik heb eerder zo'n behandeling gehad en geen centje pijn, maar nu was de wortel te erg ontstoken ofzo Maar mocht me dit nog eens gebeuren overweeg ik echt om hem te laten trekken.
[...]
Nou, het verschilt per keer hoor. Ik heb eerder zo'n behandeling gehad en geen centje pijn, maar nu was de wortel te erg ontstoken ofzo Maar mocht me dit nog eens gebeuren overweeg ik echt om hem te laten trekken.

woensdag 21 augustus 2013 om 06:44
quote:Solomio schreef op 20 augustus 2013 @ 16:25:
[...]
Mijn posting was een parodie, plus een 'het kan altijd erger' extravaganza.
Al is het wel echt waar jammer genoeg.
[...]
Al is het wel echt waar jammer genoeg.
woensdag 21 augustus 2013 om 07:13
quote:Eleonora schreef op 21 augustus 2013 @ 06:44:
[...]
Al is het wel echt waar jammer genoeg.De mijne was er eentje in de 'het kan altijd erger', verder ook niet echt serieus hoor.
[...]
Al is het wel echt waar jammer genoeg.De mijne was er eentje in de 'het kan altijd erger', verder ook niet echt serieus hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 21 augustus 2013 om 07:27
quote:Eleonora schreef op 21 augustus 2013 @ 06:44:
[...]
Al is het wel echt waar jammer genoeg.Dat is behoorlijk schaamheuvel (synoniem voor vrouwelijk geslachtsdeel)
[...]
Al is het wel echt waar jammer genoeg.Dat is behoorlijk schaamheuvel (synoniem voor vrouwelijk geslachtsdeel)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.