8 weken na bevalling nog bloedverlies
donderdag 20 december 2012 om 14:54
Is dit nog normaal? Ik blijf maar vloeien na mijn bevalling nu bijna 8 weken geleden. In eerste instantie leek het minder te worden na zo'n 5 weken en toen is het 2 dagen helemaal over geweest. Toen gewoon weer sex gehad en een dag erna begon het weer... Inmiddels alweer 3 weken en nu blijft het helderrood en qua hoeveelheid zoveel als een flinke menstruatie, soms met wat stolseltjes. Echter, een menstruatie van 3 wkn lijkt me wel erg lang.. En het wordt ook maar niet minder
ik word er echt een beetje moedeloos van want er komt geen eind aan...
Moet ik hier iets mee verder (huisarts oid) of heeft dat ook weinig zin?
Iemand ervaring met langdurig bloedverlies na bevalling? Bedankt alvast!

Moet ik hier iets mee verder (huisarts oid) of heeft dat ook weinig zin?
Iemand ervaring met langdurig bloedverlies na bevalling? Bedankt alvast!

donderdag 20 december 2012 om 15:11

donderdag 20 december 2012 om 15:22
Was laatst nog een topic over...
Ik heb zestien weken gevloeid. Wel laten controleren, eerst naar de huisarts en toen naar de gynaecoloog. Maar de conclusie was dat het gewoon 'normaal' was. Er bleek niks raars aan de hand. Alleen een wat verstoorde zuurgraad waarvoor ik kortdurend met Lactacyd moest spoelen (op advies van de gyn dus, na een kweek).
Ik zou het als ik jou was wel even laten checken. Maar waarschijnlijk is het ook normaal en moet je het uitzitten. Die zes weken zijn ook een gemiddelde hè! Gemiddeld duurt het zes weken, maar veel korter of langer kan dus net zo goed!
Ik heb zestien weken gevloeid. Wel laten controleren, eerst naar de huisarts en toen naar de gynaecoloog. Maar de conclusie was dat het gewoon 'normaal' was. Er bleek niks raars aan de hand. Alleen een wat verstoorde zuurgraad waarvoor ik kortdurend met Lactacyd moest spoelen (op advies van de gyn dus, na een kweek).
Ik zou het als ik jou was wel even laten checken. Maar waarschijnlijk is het ook normaal en moet je het uitzitten. Die zes weken zijn ook een gemiddelde hè! Gemiddeld duurt het zes weken, maar veel korter of langer kan dus net zo goed!