Acne in nek/hals
maandag 5 maart 2018 om 13:24
maandag 5 maart 2018 om 13:24
maandag 5 maart 2018 om 13:25
Nee ben helemaal gestopt met anti conceptie.
Heb altijd al wel wat puistjes gehad rondom de kin waaraan ik dacht dat het hormonaal was. Dat is nu rustig. Alleen echt in de nek wat me stoort. Is ook maar aan een kant
maandag 5 maart 2018 om 13:38
maandag 5 maart 2018 om 13:45
Hier heb ik indd ook al aangedacht omdat ze nooit echt uit knijpbaar zijn, dit probeer ik ook niet meer hoor maar zijn niet zoals puisten met een dikke kop erop.
Ook jeukt het, en zitten er ook witte bultjes
Ben er al wel achter dat het geen gewone acne is omdat het gewoon niet over gaat. Heb soms een puistje rondom mond en die is binnen paar dagen weg.
Enig idee wat hier aan te doen is?
maandag 5 maart 2018 om 13:51
Bellanicky1 schreef: ↑05-03-2018 13:45Hier heb ik indd ook al aangedacht omdat ze nooit echt uit knijpbaar zijn, dit probeer ik ook niet meer hoor maar zijn niet zoals puisten met een dikke kop erop.
Ook jeukt het, en zitten er ook witte bultjes
Ben er al wel achter dat het geen gewone acne is omdat het gewoon niet over gaat. Heb soms een puistje rondom mond en die is binnen paar dagen weg.
Enig idee wat hier aan te doen is?
Dat dus.
Soppie d'r over en hij glimt weer!
maandag 5 maart 2018 om 14:17
maandag 5 maart 2018 om 14:18
maandag 5 maart 2018 om 14:22
Ja ga ook een afspraak maken.OKcomputer schreef: ↑05-03-2018 14:18Huisarts. Kan goed hormonaal zijn na dat gestop en gestart met de pil.
Heb dit trouwens ook een poos gehad, bij mij kwam het door kleding. Heb trouwens nog steeds beetje wat jij beschrijft op mijn kont als ik bepaalde broeken veel draag. Als ik jurkjes met panty draag heb ik helemaal niets.
Bij mij zit het op een plek waar geen kleding komt, namelijk onder de kaak lijn en hals