ADD + PMS = drama

vrijdag 13 september 2013 om 18:46
even serieus....
Ik heb iig voor mij sindskort de oplossing gevonden...
Ik heb wel add maar wil daar geen medicatie voor slikken omdat het voor mij niet werkt. Het is redelijk goed te doen met yoga en mindfulness maar in de week voor mijn menstruatie word ik gek!
Alles komt tien keer zo hard binnen en honderden gedachten gelijk door mijn hoofd.
Ik ben onlangs opreis geweest en had vliegangst. Toen zei een vriendin van mij dat ik eens Passieflora - extra sterk- van A vogel moest proberen. Dat is voor stresssituaties. Dus ik heb dat ingenomen en het vliegen ging perfect.
Een van mijn weken vakantie was ook precies de week voor mijn menstruatie. Toen besloot ik ook een pil te nemen om te kijken of het hielp tegen de drukte in mijn hoofd. En het werkte ! Tot nu toe had nog niets gewerkt.. van alles geprobeerd ook teunisbloemolie. Nu zit ik toevallig ook in mijn menstruatie en heb vandaag ook weer zon pil genomen. Duren gemiddeld acht uur en je mag er twee per dag.
Voor mij werkt het uitstekend!
Ik heb iig voor mij sindskort de oplossing gevonden...
Ik heb wel add maar wil daar geen medicatie voor slikken omdat het voor mij niet werkt. Het is redelijk goed te doen met yoga en mindfulness maar in de week voor mijn menstruatie word ik gek!
Alles komt tien keer zo hard binnen en honderden gedachten gelijk door mijn hoofd.
Ik ben onlangs opreis geweest en had vliegangst. Toen zei een vriendin van mij dat ik eens Passieflora - extra sterk- van A vogel moest proberen. Dat is voor stresssituaties. Dus ik heb dat ingenomen en het vliegen ging perfect.
Een van mijn weken vakantie was ook precies de week voor mijn menstruatie. Toen besloot ik ook een pil te nemen om te kijken of het hielp tegen de drukte in mijn hoofd. En het werkte ! Tot nu toe had nog niets gewerkt.. van alles geprobeerd ook teunisbloemolie. Nu zit ik toevallig ook in mijn menstruatie en heb vandaag ook weer zon pil genomen. Duren gemiddeld acht uur en je mag er twee per dag.
Voor mij werkt het uitstekend!

vrijdag 13 september 2013 om 18:47
De prikpil!
Heeft mij van alle PMS-klachten afgeholpen!
Je wordt dan ook niet meer ongesteld maar aangezien ik hele erge buikpijn had, vind ik dat een fijne bijwerking!
Voor mij was de PMS niet te doen en dan heb ik dus geen ADD. Dus dit is voor mij de perfecte oplossing, misschien iets om over te denken en te hebben met je huisarts?
Heeft mij van alle PMS-klachten afgeholpen!
Je wordt dan ook niet meer ongesteld maar aangezien ik hele erge buikpijn had, vind ik dat een fijne bijwerking!
Voor mij was de PMS niet te doen en dan heb ik dus geen ADD. Dus dit is voor mij de perfecte oplossing, misschien iets om over te denken en te hebben met je huisarts?
vrijdag 13 september 2013 om 18:56

vrijdag 13 september 2013 om 20:51
dinsdag 5 november 2013 om 20:31
Ik ben sinds kort van mijn PMS af. Ik had het erg extreem zowel lichamelijk als geestelijk. Het begon net na mijn eisprong al en ik had erge depressieve gevoelens. Wat bij mij heel goed heeft geholpen is stoppen met cola drinken, stoppen met roken, drastisch minderen met suikers/vlees en meer bewegen (wandelen, fietsen).
Ook eet ik zuivelvrij, maar dat is meer voor mijn acne. Ik merk wel dat ik daardoor nog beter in mijn vel zit dan daarvoor.
Mijn voedingsschema ziet er als volgt uit:
ontbijt: havermoutpap met amandelmelk
tussendoor : fruit
Lunch: roggebrood met jam of amandelpasta,
tussendoor: fruit
Avondeten: daar hou ik niet heel veel rekening mee, ook omdat ik een gezin heb.
Als ik tussendoor nog honger heb, eet ik vaak wortels, komkommer of tomaat.
Drinken: water of thee zonder suiker (witte of groene thee)
Natuurlijk snoep ik ook wel eens, maar dit lijkt verder geen effect te hebben. De pms blijft weg.
Het is wel een hele omslag, maar het is het echt waard!!
Ik heb het ook stapsgewijs gedaan
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Ook eet ik zuivelvrij, maar dat is meer voor mijn acne. Ik merk wel dat ik daardoor nog beter in mijn vel zit dan daarvoor.
Mijn voedingsschema ziet er als volgt uit:
ontbijt: havermoutpap met amandelmelk
tussendoor : fruit
Lunch: roggebrood met jam of amandelpasta,
tussendoor: fruit
Avondeten: daar hou ik niet heel veel rekening mee, ook omdat ik een gezin heb.
Als ik tussendoor nog honger heb, eet ik vaak wortels, komkommer of tomaat.
Drinken: water of thee zonder suiker (witte of groene thee)
Natuurlijk snoep ik ook wel eens, maar dit lijkt verder geen effect te hebben. De pms blijft weg.
Het is wel een hele omslag, maar het is het echt waard!!
Ik heb het ook stapsgewijs gedaan
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
woensdag 6 november 2013 om 09:16