Entertainment alle pijlers

Ticketsverkoop en doorverkoop aanpakken!

07-06-2008 10:40 8 berichten
Hoi,



Ik ben heeeeel sacherijnig. Ik ben al sinds 9.45 op de site van ticketmaster om kaartjes voor Coldplay te bemachtigen die om 10.00 in de verkoop gaan. Om 10.35 moet ik dan toch mijn nederlaag aanzien. En als ik om marktplaats kijk staan daar van die schoften die kaartjes hebben bemachtigd om ze door te verkopen. En lekker winst te maken. Mensen die dus helemaal niét naar Coldplay willen. En mensen die wél naar Coldplay willen worden hier de dupe van. Ik baal hier van. En zo gaat het altijd. Ik snap niet dat ze dit niet aanpakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wat je bedoelt. Dat is vervelend, maar er is een oplossing:



in de rij staan voor het verkooppunt!!



Ik ben vroeg opgestaan en heb bij de Free Record Shop in de rij gestaan. Ik heb nu 2 kaartjes voor het concert op 2 oktober :-d
Alle reacties Link kopieren
Dat is heel lullig ja. Gebeurt heel vaak met allerlei concerten en voorstellingen. Men zou een maximum moeten instellen van het aantal kaarten per klant.
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet al vaak zo? Een maximum? Dacht er iets over gehoord te hebben...
Alle reacties Link kopieren
Bij sommige concerten is dit inderdaad al het geval. Maar dan is het meestal nog max. 4 (soms ook 10)



Erg irritant dat soort volk. Je ziet ze daarna ook nog met die kaartjes leuren bij het concert (6)
Alle reacties Link kopieren
Jammer joh, volgende keer misshcien toch naar het postkantoor. Ik was daar 5 over 10 en had met een half uur 2 kaarten te pakken.

Maar het ging idd heel erg hard, want ik was 1 van de laatsten die nog kaarten kon krijgen!



Er was hier trouwens wel een limiet van 4 kaarten, maar goed. daar werk je je zo omheen natuurlijk als je anderen vraagt het voor je te kopen.
Alle reacties Link kopieren
livenation.nl voor de volgende keer. Dat is de mojo site waar je je kaarten al kan bestellen (en uitprinten) voordat ze in de voorverkoop gaan en dan ook nog eens zonder dure extra kosten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Dit betekent in feite dat de kaartjes te goedkoop zijn ten opzichte van de vraag. Als er beduidend meer vraag is dan aanbod wordt een toegangskaartje een gewild artikel. Dan zijn er mensen bereid om fors meer neer te tellen dan de officiële prijs.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven