Alcohol neveneffecten
zaterdag 19 november 2016 om 10:21
Hallo allemaal, ik loop al enige tijd rond met een probleem wat zich voordoet als ik alcohol drink.
Ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die dit probleem hebben en/of tips hebben om mij te helpen.
Afgelopen avond ben ik weer naar een verjaardag geweest, hier heb ik ee paar drankjes gedronken, niet excessief
maar ik mocht zeker niet meer rijden haha.
Elke keer als ikwat drankjes op heb dan ruiken mijn vingers raar, een beetje naar poep.
Dit is mij al veel vaker overkomen, maakt mijn lichaam dan poep aan en wordt dit uitgescheden via
porien ? En hoe kan het dat alleen mijn vingers naar kak ruiken?
Als er iemand is die me hier meer over kan vertellen zou dat heel fijn zijn, ik durf er niet mee naar de dokter.
Ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die dit probleem hebben en/of tips hebben om mij te helpen.
Afgelopen avond ben ik weer naar een verjaardag geweest, hier heb ik ee paar drankjes gedronken, niet excessief
maar ik mocht zeker niet meer rijden haha.
Elke keer als ikwat drankjes op heb dan ruiken mijn vingers raar, een beetje naar poep.
Dit is mij al veel vaker overkomen, maakt mijn lichaam dan poep aan en wordt dit uitgescheden via
porien ? En hoe kan het dat alleen mijn vingers naar kak ruiken?
Als er iemand is die me hier meer over kan vertellen zou dat heel fijn zijn, ik durf er niet mee naar de dokter.
zaterdag 19 november 2016 om 10:49
zaterdag 19 november 2016 om 10:56
zaterdag 19 november 2016 om 11:02
zaterdag 19 november 2016 om 11:14
zaterdag 19 november 2016 om 11:17