alleen serieus: hoe ziet een besneden penis eruit?
dinsdag 10 november 2009 om 22:39
Omdat mijn man zich binnenkort moet laten besnijden (operatie aan la pyronie, dus besnijden verplicht) wil ik eigenlijk graag weten hoe dat er dan uitziet. Natuurlijk kan ik plaatjes googlen maar ik weet niet of die ik gezien heb normaal zijn. Want op de meeste plaatjes is de voorhuid volledig van de penis af en dus bloot. Dat zou toch eigenlijk niet kunnen, ik bedoel, dan vergaat zo'n man toch van de pijn, als dat zo bloot is?
Om een lang verhaal kort te maken: Is de eikel helemaal bloot na een besnijdenis of ziet het er uit zoals een onbesneden penis, maar dan dat het huidje verder naar achter kan?
Graag alleen serieuse antwoorden!
Veel groetjes
Om een lang verhaal kort te maken: Is de eikel helemaal bloot na een besnijdenis of ziet het er uit zoals een onbesneden penis, maar dan dat het huidje verder naar achter kan?
Graag alleen serieuse antwoorden!
Veel groetjes

dinsdag 10 november 2009 om 22:48
Ik wilde al zeggen: google eens een plaatje, maar dat heb je al gedaan. Het ligt eraan hoeveel voorhuid verwijderd kan worden, soms blijft er nog een randje over, soms niets meer. En dan ligt er geen voorhuid meer over de eikel heen.
Het kan in het begin gevoelig zijn, maar de huid van de eikel went daar binnen een paar weken aan.
Enne: heel veel mannen (de meeste Amerikaanse mannen, joden, moslims ed) zijn besneden, en die lopen ook niet rond met enorme pijn aan hun piemel toch?
Het kan in het begin gevoelig zijn, maar de huid van de eikel went daar binnen een paar weken aan.
Enne: heel veel mannen (de meeste Amerikaanse mannen, joden, moslims ed) zijn besneden, en die lopen ook niet rond met enorme pijn aan hun piemel toch?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 10 november 2009 om 23:00
quote:dodo19811 schreef op 10 november 2009 @ 22:56:
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben er stuk wijzer van. Kwa gevoeligheid doelde ik vooral op hoe het nu is, met huidje. Dat blijkt heel gevoelig te zijn bij hem, als het naar achter is.
Groetjes
Schaf maar wat verdovende zalf aan voor de eerste dagen.
Oh en vaseline en nieuwe onderbroeken.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben er stuk wijzer van. Kwa gevoeligheid doelde ik vooral op hoe het nu is, met huidje. Dat blijkt heel gevoelig te zijn bij hem, als het naar achter is.
Groetjes
Schaf maar wat verdovende zalf aan voor de eerste dagen.
Oh en vaseline en nieuwe onderbroeken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 10 november 2009 om 23:15
quote:Very Cherry schreef op 10 november 2009 @ 22:56:
Hoezo nou weer; "alleen serieus"?
Ik heb wel eens op een vraag vervelende antwoorden gehad, niet op deze site hoor, maar je weet maar nooit.
Nu we toch bezig zijn.... Heeft iemand ervaring met de operatie voor het verhelpen van La Pyeronie (kromme penis)?
Oke, nu komen waarschijnlijk de meest grappige antwoorden
Hoezo nou weer; "alleen serieus"?
Ik heb wel eens op een vraag vervelende antwoorden gehad, niet op deze site hoor, maar je weet maar nooit.
Nu we toch bezig zijn.... Heeft iemand ervaring met de operatie voor het verhelpen van La Pyeronie (kromme penis)?
Oke, nu komen waarschijnlijk de meest grappige antwoorden

woensdag 11 november 2009 om 01:37
quote:Dana schreef op 11 november 2009 @ 00:22:
[...]
Ik wel. Na een poosje niet meer, maar ik heb ooit een paar moslimjongens uitgehoord over hun besnijdenis en die zeiden toch echt dat de pijn kort na de besnijdenis haast niet te houden was.Laat hem voor de zekerheid wat verdovende crème voorschrijven door de uroloog/chirurg die de ingreep doet. Dat lost een hoop op!
[...]
Ik wel. Na een poosje niet meer, maar ik heb ooit een paar moslimjongens uitgehoord over hun besnijdenis en die zeiden toch echt dat de pijn kort na de besnijdenis haast niet te houden was.Laat hem voor de zekerheid wat verdovende crème voorschrijven door de uroloog/chirurg die de ingreep doet. Dat lost een hoop op!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross