allergie synthetische stof, huid laten wennen?

woensdag 4 juni 2014 om 06:22
Ik ben allergisch voor synthetische stoffen (meestal) en dit is vooral lastig met bh's kopen.
Nu heb ik katoenen bh's maar die geven onvoldoende steun (grote borsten)
Ik heb hele fijne bh's gevonden, zitten helemaal perfect, maar ik krijg er toch weer uitslag van.
Mijn vraag: weet iemand of het mogelijk is om je huid te laten wennen? Door de bh telkens even aan te doen, niet te lang en die tijd dan langer te maken?
Want als dat echt niet kan ga ik de bh's weer terugsturen. (nou ja, de ene die ik niet heb gedragen dan!!)
Nu heb ik katoenen bh's maar die geven onvoldoende steun (grote borsten)
Ik heb hele fijne bh's gevonden, zitten helemaal perfect, maar ik krijg er toch weer uitslag van.
Mijn vraag: weet iemand of het mogelijk is om je huid te laten wennen? Door de bh telkens even aan te doen, niet te lang en die tijd dan langer te maken?
Want als dat echt niet kan ga ik de bh's weer terugsturen. (nou ja, de ene die ik niet heb gedragen dan!!)
woensdag 4 juni 2014 om 07:33
Vraag het je allergoloog. Indien het zou kunnen dan zou niemand meer allergisch zijn. Bij wordt mijn allergie erger bij regelmatige blootstelling. Ik reageer dan sneller en heftiger. Er bestaan of bestonden wel therapieën met blootstelling.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 4 juni 2014 om 07:33
Goeiemorgen...je huid gaat niet wennen aan stoffen waar je allergisch voor bent. Vervelend dus dat je grote borsten hebt ( is verkleinen geen optie?) Beetje raar misschien, maar kan je b.v. in een sportwinkel geen sportbeha vinden die wel fijn aansluit, comfortabel is en aardig geprijsd vinden en van een prettige stof is? Ik zou het gewoon proberen. Succes. Groet...Inge
van zo min mogelijk geld zo veel mogelijk genieten van het leven

woensdag 4 juni 2014 om 08:40

woensdag 4 juni 2014 om 09:03