Gezondheid alle pijlers

Alpine partyplugs

29-01-2013 10:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, maar omdat ik partyplugs van alpine heb gekocht om gehoordbeschadiging te voorkomen heb ik het maar hier geplaatst. Hebben meer mensen ze? Ik zag in de beschrijving dat je niet alleen het steeltje korter kunt malen maar ook als ze te breed zijn het tweede flapje bij kan knippen. Iemand een voorbeeldje van hoe ze 'perfect' zouden moeten zitten?
Even helemaal offtopic, maar heb je een een recept van jouw profielfoto?
Ik heb oordoppen op maat laten maken. Ideaal, als je die eenmaal hebt wil je nooit meer andere.
quote:roosje98 schreef op 29 januari 2013 @ 10:52:

Even helemaal offtopic, maar heb je een een recept van jouw profielfoto? Chocolade-cakje, beetje frosting, aardbei omgekeerd erop, nog een puntje frosting.
Google even op Brownie & Strawberry Santa Hats
quote:SeptemberGirl schreef op 29 januari 2013 @ 11:08:

Google even op Brownie & Strawberry Santa HatsGevonden, dankje . Ik kon niet helemaal plaatsen wat het chocoladegedeelte was, maar dus gewoon een brownie. Het leek voor mij even op een negerzoen waarvan de inhoud eruit werd gedrukt
Ik had de Musicsafe van hun voor tijdens het drummen. Er zaten 3 filtertjes bij voor verschillende geluidsniveaus. Ik vond ze geweldig, m'n oren waren beschermd tijdens het drummen en ik kon anderen nog verstaan zonder ze uit te hoeven doen.

Ik denk dat je pas weet of ze goed zitten als je merkt dat het geluid goed wordt gedempt. Heb ze overigens niet bij hoeven knippen. Er zat ook een hulpstukje bij om ze goed in je oren te kunnen plaatsen.
Haha ik heb er geen recept van, ik kwam de foto namelijk gewoon op internet tegen;) Het ziet er wel enorrmm lekker uit!

De speciale aangemeten doppen waren iets boven het budget haha. Ik wilde ze voor gewoon een feestje zo nu en dan, meer niet:) vandaar dat ik deze gekozen heb:)
huhmm, ik wil niet moeilijk doen maar volgens mij staat dit gewoon op de website zelf. :-/

www.alpine.nl/gehoorbescherming/partyplug/#handleiding
quote:aardbei-lies schreef op 29 januari 2013 @ 10:49:

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, maar omdat ik partyplugs van alpine heb gekocht om gehoordbeschadiging te voorkomen heb ik het maar hier geplaatst. Hebben meer mensen ze? Ik zag in de beschrijving dat je niet alleen het steeltje korter kunt malen maar ook als ze te breed zijn het tweede flapje bij kan knippen. Iemand een voorbeeldje van hoe ze 'perfect' zouden moeten zitten?

Ze zitten goed als ze, in je oor, geen pijn doen of vervelend aanvoelen. Ik heb ze voor op de motor en voel ze wel zitten, maar als ze pijn doen zitten ze niet goed.

De juiste manier om ze in te doen: trek met je ene hand aan de bovenkant je oor een beetje omhoog en duw met je andere hand met het stokje de dop voorzichtig in je oor.

Het gaat makkelijker als je je dopje met wat spuug glad maakt, wel na ieder gebruik je doppen schoonmaken (gaan ze ook langer mee).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven