altijd maar blaasontstekingen
woensdag 6 maart 2013 om 16:07
Altijd maar die blaasontstekingen, ik word er stront ziek van!! Ik heb ze aan de lopende band, laat zeggen om de maand, soms 2 in 1 maand (zoals nu) veel verschillende anti biotica gehad, komt altijd weer terug. Plas altijd uit na de seks, drink cranberry sap en ben hygiënisch. Heeft iemand hier ervaring mee en belangrijker; heeft iemand tips voor mij zodat ik ze niet meer terug krijg? Groetjes van een gefrustreerde Luna
woensdag 6 maart 2013 om 16:10
woensdag 6 maart 2013 om 16:11
http://www.denieuwedokters.nl/d-mannose.html
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
woensdag 6 maart 2013 om 16:14
woensdag 6 maart 2013 om 16:17
quote:jennie77 schreef op woensdag 06 maart 2013 16:10 Hier had ik er ook altijd last van,maar ik gebruik sinds een jaar D manose en heb er nooit geen last meer van gehad.Google maar eens D manose .Ik vind het wel wat prijzig maar dat heb ik er voor over.
Bedankt voor je tip, ik ga me er eens over inlezen! Dat geld heb ik er ook zeker voor over tegen over al die pijn
Als mensen nog meer tips hebben dan hoor ik ze graag!
Bedankt voor je tip, ik ga me er eens over inlezen! Dat geld heb ik er ook zeker voor over tegen over al die pijn
Als mensen nog meer tips hebben dan hoor ik ze graag!
woensdag 6 maart 2013 om 16:19
Ik heb het nu al denk 5 jr niet meer gehad,. Maar ik had het net als jij maandelijks bijna.
Hebben ze weleens je urine echt in het ziekenhuis op kweek gezet? en heb je weleens een onderhoudskuur antibiotica gehad? Ik kreeg toen Nitrofurantoïne ofzo... en dan moest ik elke avond 1 innemen van de laagste dosering. Maanden achtereen. Heb je ook je laten nakijken op soa's
Hebben ze weleens je urine echt in het ziekenhuis op kweek gezet? en heb je weleens een onderhoudskuur antibiotica gehad? Ik kreeg toen Nitrofurantoïne ofzo... en dan moest ik elke avond 1 innemen van de laagste dosering. Maanden achtereen. Heb je ook je laten nakijken op soa's
woensdag 6 maart 2013 om 16:20
En inderdaad, daarna gaan plassen en een flink glas water naar binnen werken. Voor de andere dagen 's ochtends een glas cranberrysap en de rest van de dag water drinken.
Thee helpt ook, daar moet je veel van plassen en dat spoelt de boel goed door.
Thee helpt ook, daar moet je veel van plassen en dat spoelt de boel goed door.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
woensdag 6 maart 2013 om 16:21
Had ik ook altijd na de seks,dan kon ik er vanuit gaan dat ik een dag later blaasontsteking had.Ik plaste gewoon bloed en had er koorts bij.Ik was er gewoon beroerd van.
Echt geloof me probeer het ik heb het nu al een jaar niet meer gehad.Wel trouw blijven slikken natuurlijk.Ik slik inmiddels sávonds nog maar 1 tablet.(onderhoud)
Echt geloof me probeer het ik heb het nu al een jaar niet meer gehad.Wel trouw blijven slikken natuurlijk.Ik slik inmiddels sávonds nog maar 1 tablet.(onderhoud)
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
woensdag 6 maart 2013 om 16:26
Een collegaatje van mij heeft het ook, zo vaak als om de paar weken.... blijkt dat het bij haar met de ligging van de blaas te maken heeft, die leegt zich niet helemaal goed kennelijk. Advies was veel blijven drinken om door te spoelen, water en thee vooral.
(Een operatie was ook mogelijk maar kosten/baten technisch niet heel voordelig)
(tralala)
succes
(Een operatie was ook mogelijk maar kosten/baten technisch niet heel voordelig)
(tralala)
succes
turquasi wijzigde dit bericht op 06-03-2013 16:35
Reden: iets te prive toch
Reden: iets te prive toch
% gewijzigd
Lorem Ipsum
woensdag 6 maart 2013 om 16:31
Een paar jaar geleden had ik dit ook. Zelfs zo erg dat ik de hele dag van moest overgeven.
Uiteindelijk bleek dat, ondanks antibioticakuur(Nitrofurantoïne ) van een paar dagen, nooit volledig weg was gegaan.
Mijn huisarts had mij, net als snowwhite2013, de antibiotica voor een langere periode (paar maanden) voorgeschreven. Hierna heb ik tot op heden nooit meer last gehad.
Uiteindelijk bleek dat, ondanks antibioticakuur(Nitrofurantoïne ) van een paar dagen, nooit volledig weg was gegaan.
Mijn huisarts had mij, net als snowwhite2013, de antibiotica voor een langere periode (paar maanden) voorgeschreven. Hierna heb ik tot op heden nooit meer last gehad.
woensdag 6 maart 2013 om 16:33
Zelf heb ik ook lang last gehad van steeds terugkerende blaasontstekingen. Ook daarmee naar het ziekenhuis geweest e.d.
Ik was het ook zat om telkens maar aan de antibiotica te zitten. Ik moet zeggen dat de laatste 2 jaar ongeveer ik er geen last meer van heb gehad.
Mij werd ook verteld dat je er overheen kunt groeien zeg maar. Nu heb ik af en toe nog wel eens last van m'n blaas na het plassen, maar dat is heel miniem.
Wie weet groei je er ook wel overheen
Heb je er al aan gedacht om cranberry capsules te nemen?
Ik was het ook zat om telkens maar aan de antibiotica te zitten. Ik moet zeggen dat de laatste 2 jaar ongeveer ik er geen last meer van heb gehad.
Mij werd ook verteld dat je er overheen kunt groeien zeg maar. Nu heb ik af en toe nog wel eens last van m'n blaas na het plassen, maar dat is heel miniem.
Wie weet groei je er ook wel overheen
Heb je er al aan gedacht om cranberry capsules te nemen?