anti-depressiva - hevige menstruatie
dinsdag 22 oktober 2013 om 23:36
dinsdag 22 oktober 2013 om 23:41
Vervelend, is het misschien een eenmalige toename deze maand? Ik herken het niet. Ook momenteel al een tijdje AD en geen pil, en ik heb juist minder last van m'n menstruatie. AD wordt namelijk ook wel eens voorgeschreven bij ernstige PMS/menstruatie klachten. Ik vond t dan ook een fijne bijkomstigheid dat ik minder last heb nu van klachten in de week voor de menstruatie en buikkrampen nauwelijks nog voelbaar zijn. Hoeveelheid is gelijk gebleven.
woensdag 23 oktober 2013 om 08:00
hee TO, ik slik ook sertraline, sinds twee maanden ( en daarvoor 7 jaar en 1 jaar gestopt)
Nu ook ongesteld en merkte toevallig vanochtend ook dat ik erger ongesteld ben. Ik lekte na 5 uur door (super plus tanmpon!)
Ik kan me niet herinneren dat ik dat de vorige keer ook had toen ik sertraline slikte. Misschien is het ook iets wat weer afzwakt na een tijdje slikken
Laat je even weten wat je psychiater er van vindt? Zou het ook kunnen dat je teveel bloed verliest? Of zou dat wel meevallen? ( ben n beetje een hypochonder )
Nu ook ongesteld en merkte toevallig vanochtend ook dat ik erger ongesteld ben. Ik lekte na 5 uur door (super plus tanmpon!)
Ik kan me niet herinneren dat ik dat de vorige keer ook had toen ik sertraline slikte. Misschien is het ook iets wat weer afzwakt na een tijdje slikken
Laat je even weten wat je psychiater er van vindt? Zou het ook kunnen dat je teveel bloed verliest? Of zou dat wel meevallen? ( ben n beetje een hypochonder )