Gezondheid alle pijlers

bah, bij vlagen misselijk, diarree

30-11-2009 19:35 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ben niet ziek, ook niet geweest, maar sinds mijn zoon twee weken geleden wel ziek is geweest, ben ik dus bij vlagen misselijk. Soms heb ik een keertje diarree, maar dat is dan maar een beetje, en maar 1 keer (per week)

Zoon had dezelfde klachten, maar ook hoofdpijn en overgeven. Hij is weer beter, maar klaagt met name bij warm eten over misselijkheid.

hoe lang mag je zoiets aankijken?
ik heb het ook en dan vooral 's ochtends. Meestal trekt het na een uurtje wel weg, maar het is niet lekker opstaan 's ochtends. Ik hoop er gewoon op dat het vanzelf weer over gaat, veel fruit en goed slapen.

Sterkte ermee!
Heel herkenbaar, ik had dat twee weken geleden. Totaal geen eetlust, bij vlagen misselijk (paar keer overgegeven) en diarree. Maar geen koorts. Ik had het een week nadat ik hersteld was van een griepje, en mijn dochter had dat griepje ook gehad. Het was blijkbaar niet helemaal over. Nu wel hoor, gelukkig. Ik heb het een week gehad.
Hallo alemaal,

Ik heb deze klachten ook gehad.Misselijk, diarre, hoofdpijn gewoon harstikke lamlendig, maar geen koorts.

Ook geen eetlust

Heeft een week geduurd, nu is alles weer okay.

Beterschap gewenst!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik heb het nu bijna 2 weken, maar gelukkig heb ik ook dagen dat het goed gaat. Het zal inderdaad wel een virusje zijn.
ik ben ook moe, soms misselijk, soms diarree...maar ik heb dan weer wel eetlust en geen koorts(denk ik).
Hier ook precies hetzelfde gehad. duurde wel 2 weken ongeveer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoewel het niet leuk is, ben ik blij dat er meer mensen zijn met dezelfde klachten. In mijn omgeving zijn er toch meer echte griepgevallen ipv deze klachten.

Beterschap iedereen!
Hier ook al bijna een week misselijk, diarree en geen eetlust. Ik denk door gebrek aan eetlust ook weer misselijk, maar goed, erg vervelend! Ik slik nu domperidon en dat werkt gelukkig goed. Ik dacht eerst dat het een bijwerking van de vaccinatie tegen de mexicaanse griep was, maar als ik dit zo lees zal het wel een virusje zijn.
anoniem_83558 wijzigde dit bericht op 30-11-2009 21:21
Reden: typefoutje
% gewijzigd
Hier diarree met vlagen. Zo'n 2x per week. De laatste 3 weken voor vorige week ook hoesten, verkouden enz. Maar niet ziek.

Diarree trouwens alleen 's nachts. Altijd al gehad. Toevallig iemand die dat ook heeft?
ik ben ook een lange tijd misselijk geweest, na een tijdje ben ik toch maar naar de dokter gegaan en die constateerde een geïriteerde maagslijmvlies. Ik heb er pillen voor gekregen en moest de koffie laten staan.

Nu heb ik er gelukkig geen last meer van.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven