bah, bij vlagen misselijk, diarree
maandag 30 november 2009 om 19:35
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ben niet ziek, ook niet geweest, maar sinds mijn zoon twee weken geleden wel ziek is geweest, ben ik dus bij vlagen misselijk. Soms heb ik een keertje diarree, maar dat is dan maar een beetje, en maar 1 keer (per week)
Zoon had dezelfde klachten, maar ook hoofdpijn en overgeven. Hij is weer beter, maar klaagt met name bij warm eten over misselijkheid.
hoe lang mag je zoiets aankijken?
Ben niet ziek, ook niet geweest, maar sinds mijn zoon twee weken geleden wel ziek is geweest, ben ik dus bij vlagen misselijk. Soms heb ik een keertje diarree, maar dat is dan maar een beetje, en maar 1 keer (per week)
Zoon had dezelfde klachten, maar ook hoofdpijn en overgeven. Hij is weer beter, maar klaagt met name bij warm eten over misselijkheid.
hoe lang mag je zoiets aankijken?
maandag 30 november 2009 om 20:30
Heel herkenbaar, ik had dat twee weken geleden. Totaal geen eetlust, bij vlagen misselijk (paar keer overgegeven) en diarree. Maar geen koorts. Ik had het een week nadat ik hersteld was van een griepje, en mijn dochter had dat griepje ook gehad. Het was blijkbaar niet helemaal over. Nu wel hoor, gelukkig. Ik heb het een week gehad.
maandag 30 november 2009 om 20:39
maandag 30 november 2009 om 21:18
Hier ook al bijna een week misselijk, diarree en geen eetlust. Ik denk door gebrek aan eetlust ook weer misselijk, maar goed, erg vervelend! Ik slik nu domperidon en dat werkt gelukkig goed. Ik dacht eerst dat het een bijwerking van de vaccinatie tegen de mexicaanse griep was, maar als ik dit zo lees zal het wel een virusje zijn.
anoniem_83558 wijzigde dit bericht op 30-11-2009 21:21
Reden: typefoutje
Reden: typefoutje
% gewijzigd
dinsdag 1 december 2009 om 22:35
ik ben ook een lange tijd misselijk geweest, na een tijdje ben ik toch maar naar de dokter gegaan en die constateerde een geïriteerde maagslijmvlies. Ik heb er pillen voor gekregen en moest de koffie laten staan.
Nu heb ik er gelukkig geen last meer van.
Nu heb ik er gelukkig geen last meer van.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.