quote:lilyofthevalley schreef op 04 augustus 2013 @ 09:23:
"Voor witte tanden te krijgen"? Ik denk dat je jong genoeg bent om dit binnen de basisverzekering te laten doen.Eh, zijn dit ziektekosten dan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Anoniem_183460
zondag 4 augustus 2013 om 10:27
Baking soda kan je bij een toko krijgen. Je kan het gebruiken met de gewone tandenpasta maar doe dat niet elke dag, het schuurt. Zie reactie van Naara.
Paradontax bevat ook natriumbicarbonaat maar ook deze dus niet elke dag gebruiken.
Ik weet even niet meer waar, maar heb een tijd terug op tv gezien dat bleken juist averechts effect heeft. Je tanden worden door het bleken van het buitenste laagje om ze witter te laten lijken poreus, waardoor ze sneller weer verkleuren. Dan ga je dus opnieuw bleken, worden je tanden nog poreuzer, enzovoorts. Totdat je uiteindelijk serieuze (pijn)klachten krijgt en het niet meer te herstellen is.
Het lijkt me dat baking soda hetzelfde effect heeft.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Anoniem_183460
zondag 4 augustus 2013 om 11:07
Mijn tandarts zegt dat hij schatrijk kan worden alleen al omdat er zoveel mensen hun tanden willen laten bleken maar hij doet en wil dat niet.
Niet gezond voor de tanden.
Anoniem_149515
zondag 4 augustus 2013 om 11:09
quote:blue_yoshi schreef op 04 augustus 2013 @ 09:38:
Tanden bleken in de basisverzekering? Eh...Het ging meer om de leeftijd
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.