bijwerkingen na stoppen met pil
maandag 15 maart 2010 om 20:44
Hallo,
Ik ben sinds Januari gestopt met de pil omdat we voor kinderen willen gaan. Nu heb ik geregeld last van donkere afscheiding, en ook weleens bloedverlies. Terwijl ik dan naar mijn idee nog niet ongesteld moet worden ( dit hou ik ook bij wanneer ik dat moet worden).
Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit normaal als je gestopt ben met de pil?
Graag hoor ik als iemand hier ervaring mee heeft.
Ik ben sinds Januari gestopt met de pil omdat we voor kinderen willen gaan. Nu heb ik geregeld last van donkere afscheiding, en ook weleens bloedverlies. Terwijl ik dan naar mijn idee nog niet ongesteld moet worden ( dit hou ik ook bij wanneer ik dat moet worden).
Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit normaal als je gestopt ben met de pil?
Graag hoor ik als iemand hier ervaring mee heeft.
maandag 15 maart 2010 om 21:24
Ja, dat kan erbij horen...Je cyclus moet weer op gang komen en dat kan soms wel even duren.
Ik ben in januari 2009 met de pil gestopt en mijn cyclus is de laatste paar maanden weer wat regelmatiger. De meest voordelige 'bijwerking' bij mij toen ik stopte met de pil is dat ik af ben gevallen en nu een stuk slanker ben
Ik ben in januari 2009 met de pil gestopt en mijn cyclus is de laatste paar maanden weer wat regelmatiger. De meest voordelige 'bijwerking' bij mij toen ik stopte met de pil is dat ik af ben gevallen en nu een stuk slanker ben
maandag 15 maart 2010 om 21:59
maandag 15 maart 2010 om 22:03