Gezondheid alle pijlers

Blaar in de mond wat te doen..

22-03-2010 21:16 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Links onder is me verstandskies nog niet door.

Maar nu heb ik sinds vandaag een blaar precies op de plek waar de verstandskies door moet komen.

Hij is erg pijnlijk met eten, Heeft iemand tips voor me hoe ik de pijn kan verlichten?

Eventueel de blaar doorprikken of is dit niet verstandig?

Ik ben pas bij de tandarts geweest en die vertelde me dat me verstandskiezen er nog niet uit hoefden, Omdat ik genoeg ruimte had om ze door te laten komen.

Ik heb er verder ook geen last van, Tot vandaag die vervelende blaar er ineens zat.

Bedankt voor jullie tips.
Een blaar? Is t tandvlees niet gewoon geïrriteerd omdat de verstandskies doorkomt? Of een aft? Ik spoel vaak met water met zout erin. Geeft verlichting. Of speciaal spul wat je bij de drogist kunt kopen voor aften.
Als het een aft is kan je ook spoelen met mondwater, mét alcohol, dan is 'ie zo weg.

Maar met blaren en verstandskiezen weet ik het niet.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Steriel gaasje drenken in waterstofperoxide en een minuutje op de plek houden. Kun je bij de apotheek halen en is niet duur.

Paracetamolletje anders?
Helemaal niets doen, hoe vervelend dat ook is.
quote:PixiePink schreef op 22 maart 2010 @ 21:20:

Een blaar? Is t tandvlees niet gewoon geïrriteerd omdat de verstandskies doorkomt? Of een aft? Ik spoel vaak met water met zout erin. Geeft verlichting. Of speciaal spul wat je bij de drogist kunt kopen voor aften.

Nee het voelt echt als een blaar, die kies zelf voel je nog niet.

Het is gewoon een stuk tandvlees en als ik erop druk dan voelt het net als een blaar aan bol, En het voelt net of er vocht of iets inzit.
Dat spul tegen aften is Bocasan geloof ik, ik ga d'r van tegen het plafond, een borrel helpt een stuk beter.
Als het echt een blaar is kun je er zendium (de tandpasta) opsmeren, paar keer per dag. Bij mij is het dan na 1-2 dagen weg.