Blaasontsteking: A.Vogel Cranberry Monarda & de pil?
zaterdag 6 februari 2010 om 16:57
Ik vroeg me af of je die cranberry pillen gewoon kan slikken en tegelijkertijd de pil? Ik denk dat dit geen effect zal hebben (zoals antibiotica dat wel kan) maar wilde het voor de zekerheid even na vragen en aangezien ik het zo 1 2 3 nergens op internet kan vinden, stel ik de vraag hier. Misschien dat iemand deze pillen al slikt evenals de pil?
zaterdag 6 februari 2010 om 17:29
zaterdag 6 februari 2010 om 17:59
Je kan cranberry caps gewoon bij de pil gebruiken en niet alle antibiotica`s hebben invloed op de pil. Meestal wordt erbij een blaasontsteking nitrofurantoine gegeven en deze heeft geen invloed op de pil.
Het is misschien slimmer om d-mannose te gebruiken bij een blaasontstekking dit zit in cranberry caps maar dit is sterker/geconcentreerder. Je hebt het in poeder vorm van aov of in caps van NOW/Vitortho.
Als het niet minder wordt blijf er dan niet te lang me lopen anders kan je nierbekkenontsteking krijgen en ben je verder van huis.
Ik ben apothekersassistente en zelf de nodige ervaring met blaasontsekingen, succes!!
Het is misschien slimmer om d-mannose te gebruiken bij een blaasontstekking dit zit in cranberry caps maar dit is sterker/geconcentreerder. Je hebt het in poeder vorm van aov of in caps van NOW/Vitortho.
Als het niet minder wordt blijf er dan niet te lang me lopen anders kan je nierbekkenontsteking krijgen en ben je verder van huis.
Ik ben apothekersassistente en zelf de nodige ervaring met blaasontsekingen, succes!!
zaterdag 6 februari 2010 om 19:07
maandag 28 februari 2011 om 17:45
maandag 28 februari 2011 om 21:10
maandag 28 februari 2011 om 21:18
ow er was nog n bericht voor.
Ja das idd het vaste ritueel: na seks plassen en n klein schepje poeder.
En als ik iets prikkerigs voel bij het plassen, of ik moet ineens vaker kleine beetjes, dan neem ik ook n schepje.
Smaakt een beetje druivensuikerachtig. En poeder vind ik prettiger dan capsules want zo kun je zelf doseren (beter enkele mini schepjes gedurende de dag dan alles in 1x, als ik iets denk te voelen, maar dat is dus sinds ik dit gebruik nog maar zelden tot nooit! Ik ben iig n zeer tevreden D-Mannose klant
Ja das idd het vaste ritueel: na seks plassen en n klein schepje poeder.
En als ik iets prikkerigs voel bij het plassen, of ik moet ineens vaker kleine beetjes, dan neem ik ook n schepje.
Smaakt een beetje druivensuikerachtig. En poeder vind ik prettiger dan capsules want zo kun je zelf doseren (beter enkele mini schepjes gedurende de dag dan alles in 1x, als ik iets denk te voelen, maar dat is dus sinds ik dit gebruik nog maar zelden tot nooit! Ik ben iig n zeer tevreden D-Mannose klant