blaasontsteking: naar hp of niet?
zaterdag 11 januari 2014 om 23:45
Dag dames,
Ik zou graag jullie advies willen. Ik ben vandaag precies 19 weken zwanger. Heb al de hele dag wat last van mn buik (harde buik, drukkend gevoel) en sinds vanavond ook pijn bij het plassen: een blaasontsteking waarschijnlijk. Niet voor t eerst, tijdens mn vorige zwangerschap ook vaak last van gehad. Maar nu het dilemma: het is weekend. Wacht ik tot maandag of zal ik toch maar even naar de huisartsenpost gaan morgen? Wat zouden jullie doen?
Dank voor jullie advies alvast!
Ik zou graag jullie advies willen. Ik ben vandaag precies 19 weken zwanger. Heb al de hele dag wat last van mn buik (harde buik, drukkend gevoel) en sinds vanavond ook pijn bij het plassen: een blaasontsteking waarschijnlijk. Niet voor t eerst, tijdens mn vorige zwangerschap ook vaak last van gehad. Maar nu het dilemma: het is weekend. Wacht ik tot maandag of zal ik toch maar even naar de huisartsenpost gaan morgen? Wat zouden jullie doen?
Dank voor jullie advies alvast!

zondag 12 januari 2014 om 00:53

zondag 12 januari 2014 om 01:17
Als ik een blaasontsteking heb (ik ben overigens niet zwanger) dan bel ik in de avonduren/weekend altijd meteen de huisartsenpost Ik weet van mezelf dat ik me in no time hartstikke zie ga voelen (buikpijn, misselijk, de hele nacht niet kunnen slapen). Daar heeft nog nooit iemand bij de HApost moeilijk overgedaan. Ik hoef ook nooit langs te komen, n.a.v. de symptomen die ik beschrijf stuurt de assistente een recept naar de diensdoende apotheek.

zondag 12 januari 2014 om 03:32
zondag 12 januari 2014 om 08:30
Ik heb in mijn zwangerschap 4x blaasontsteking gehad en daarmee naar de hp gemoeten omdat t steeds in t weekend was. Eerste keer was t naar mijn nieren getrokken omdat ik ook te lang had gewacht (herkende de signalen niet goed door de zwangerschap), en dat deed piiiiijjjjjjn!!!!!!!
Kreeg elke keer meteen een kuurtje mee, dus ik zeg: bellen die HP!
Beterschap
Kreeg elke keer meteen een kuurtje mee, dus ik zeg: bellen die HP!
Beterschap
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt