Bloed ophoesten.
maandag 1 februari 2010 om 21:44
Hallo allemaal,
Gister hoestte mijn vriend bloed op. Het bloed zat door het slijm heen, dus niet alleen bloed.
Nu is hij lekker eigenwijs en koppig en zegt ach is niks joh en wilt niet naar de dokter.
Aan de andere hand maak ik me wel wat ongerust.
Hij is geen roker.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Is dit gevaarlijk?
Bedankt.
Gister hoestte mijn vriend bloed op. Het bloed zat door het slijm heen, dus niet alleen bloed.
Nu is hij lekker eigenwijs en koppig en zegt ach is niks joh en wilt niet naar de dokter.
Aan de andere hand maak ik me wel wat ongerust.
Hij is geen roker.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Is dit gevaarlijk?
Bedankt.
woensdag 3 februari 2010 om 00:05
hij heeft een tamelijk drukke tijd, weinig slapen, veel stress lage weerstand etc... is in zn keel gekeken kan niets vinden....dus waarschijnlijk komt t daar door.
Beetje makkelijk allemaal! Dokters van tegenwoordig! als hij het nog eens heeft moet hij weer komen, maar dan eis ik dat hij lang kno arts of iets gaat!
Beetje makkelijk allemaal! Dokters van tegenwoordig! als hij het nog eens heeft moet hij weer komen, maar dan eis ik dat hij lang kno arts of iets gaat!
woensdag 3 februari 2010 om 11:46
woensdag 3 februari 2010 om 11:50
Dames, jullie moeten even niet zo overdrijven hoor. Het is een twintiger met astma, die fors hoest, waarbij een beetje bloed meekomt. Is vervelend, moet je even mee naar de huisarts.
Maar ga nou niet roepen 'in Amsterdam komt open TBC voor' en 'mijn oma ging langzaam pijnlijk dood aan longkanker'. Daar heeft TO namelijk niet zoveel aan geloof ik.
Beterschap voor je vriend kiss86!
Maar ga nou niet roepen 'in Amsterdam komt open TBC voor' en 'mijn oma ging langzaam pijnlijk dood aan longkanker'. Daar heeft TO namelijk niet zoveel aan geloof ik.
Beterschap voor je vriend kiss86!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
woensdag 3 februari 2010 om 15:20