Bloeddrukverlagers
vrijdag 23 september 2016 om 15:37
quote:MinkeDeWit schreef op 23 september 2016 @ 15:33:
Heel lang. Ik heb wel vijf combinaties geprobeerd voor we iets hadden zonder bijwerkingen wat ook nog werkte.
Bij mij heeft het 1.5 jaar geduurd.
Iedere keer na 3 maanden controle en dan weer aanpassingen aan de medicatie.
Net zolang tot het wel goed ging
Heel lang. Ik heb wel vijf combinaties geprobeerd voor we iets hadden zonder bijwerkingen wat ook nog werkte.
Bij mij heeft het 1.5 jaar geduurd.
Iedere keer na 3 maanden controle en dan weer aanpassingen aan de medicatie.
Net zolang tot het wel goed ging
vrijdag 23 september 2016 om 16:05
vrijdag 23 september 2016 om 16:09
vrijdag 23 september 2016 om 16:21
Volgens het protocol wordt meestal begonnen met alleen een (lichte) plaspil. Dat werkt bij bijna niemand, althans niet bij de mensen die ik ken, en daarna wordt het opgehoogd. Ik heb wel eens een soort geprobeerd waarvan ik me vreselijk ziek ging voelen en drie dagen als een dweil met een rood hoofd heb rondgelopen.
vrijdag 23 september 2016 om 16:39
vrijdag 23 september 2016 om 17:19
hangt ook een beetje af wat de oorzaak van de hoge bloeddruk is, Hoeveel te hoog deze is, Gaat het om de boven of onderdruk etc.
Of te wel, geen zinnig woord over te zeggen. Bespreek dit eens met de persoon die je de medicatie voorgeschreven heeft.
Of te wel, geen zinnig woord over te zeggen. Bespreek dit eens met de persoon die je de medicatie voorgeschreven heeft.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 23 september 2016 om 19:02
Ik kreeg destijds een controleafspraak voor na twee weken, dan zou er voldoende effect moeten zijn of anders een aanpassing in de dosering en bij bijwerkingen evt overstappen op de volgende soort volgens het protocol. In mijn geval moest ik overstappen wegens een hinderlijke droge kuch. Na overstap weer na 2 weken gemeten en daarna moest ik na half jaar terug komen. Nu moet ik elk jaar een keer.