borstcontrole vraagje
woensdag 19 februari 2014 om 15:49
Hallo dames
Ik vraag niet of ik iets ergs heb,
Daarvoor moet ik gewoon 2 dagen wachten
Ik vroeg mij af of het bij andere dames er hetzelfde aan toe gaat als bij mij
Kleine voorgeschiedenis (ja doe hem echt kort)
Laatste tijd misselijk hoofdpijn steken in armen en soms bij borst hartstreek.
Ik ontdekte vorige week een knobbeltje en ben naar dokter gegaan. Knobbeltje zit vast en helemaal geen pijn of iets
Vandaag een echo gehad. Ze ging mijn borst bekijken met Apparaat/echo
Tijdens controle zei ze ik wil ook even je oksels doen, dat doen we soms.
Ze was bij oksels bezig en maakte foto en haalde er opeens iemand bij om samen te kijken en deze man maakte ook nog wat foto's.
Daarna waren ze samen nog even weg.
Ik ben met een client wel eens mee geweest, daar werden foto's gemaakt van maag en klaar.( maar maag is geen borst)
Ik wil mezelf gewoon gerust stellen, of eigenlijk dat jullie dat doen, horen dat het de normale Gang van zaken is en ik mij nergens druk om hoef te maken, en gewoon even geduld moet hebben:-)
Ik vraag niet of ik iets ergs heb,
Daarvoor moet ik gewoon 2 dagen wachten
Ik vroeg mij af of het bij andere dames er hetzelfde aan toe gaat als bij mij
Kleine voorgeschiedenis (ja doe hem echt kort)
Laatste tijd misselijk hoofdpijn steken in armen en soms bij borst hartstreek.
Ik ontdekte vorige week een knobbeltje en ben naar dokter gegaan. Knobbeltje zit vast en helemaal geen pijn of iets
Vandaag een echo gehad. Ze ging mijn borst bekijken met Apparaat/echo
Tijdens controle zei ze ik wil ook even je oksels doen, dat doen we soms.
Ze was bij oksels bezig en maakte foto en haalde er opeens iemand bij om samen te kijken en deze man maakte ook nog wat foto's.
Daarna waren ze samen nog even weg.
Ik ben met een client wel eens mee geweest, daar werden foto's gemaakt van maag en klaar.( maar maag is geen borst)
Ik wil mezelf gewoon gerust stellen, of eigenlijk dat jullie dat doen, horen dat het de normale Gang van zaken is en ik mij nergens druk om hoef te maken, en gewoon even geduld moet hebben:-)
zaterdag 1 maart 2014 om 15:08
Ik zou bellen en nog een keer laten prikken. Waarschijnlijk is het niets,maar dan weet je het zeker. Ik was 28 en toen had ik ook een goedaardige knobbel, half jaar later weer controle en toen heb ik een biopt geëist.. Ik kon niet tegen de spanning. Was toen goed, helaas had ik 5 jaar later (33) weer een knobbel in andere borst en die was niet goed... Ben 3 jaar verder.
zaterdag 1 maart 2014 om 15:12